Beidequote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Evaluatie qua koken of qua topics maken?
Je moet het zo zien: ik ben een supergewone doodgewone vent zonder poespas. Ik kan niks. Het enige dat ik kan is het doorgronden van bedrijven, daar ben ik goed in en dat is mijn werk ook. Voor de rest ben ik een pummel.quote:
Nou, qua topics maken doe je het prima. Daar is niets op aan te merken.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je moet het zo zien: ik ben een supergewone doodgewone vent zonder poespas. Ik kan niks. Het enige dat ik kan is het doorgronden van bedrijven, daar ben ik goed in en dat is mijn werk ook. Voor de rest ben ik een pummel.
Dank je!! Daar kan ik iets mee. Bedenk wel dat ik nooit heb leren koken. Ik pruts maar wat.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, qua topics maken doe je het prima. Daar is niets op aan te merken.
Qua koken, tja. Jouw charme is wel een beetje dat je je eigen methodes hebt voor veel dingen, zoals je hamburgerpersdekseltjes.
En er zijn zo veel methodes alleen al om een burger te maken. Iedereen heeft op zijn eigen manier gelijk.
Als ik een ding zou mogen veranderen aan je gerecht van vanavond is het je kruidenmix. Als je je eigen kruiden samenstelt, weet je wat je eet en kan je meer varieren. O en dat paneermeel is nergens voor nodig wat mij betreft.
Daarom is het des te leuker dat je het wel probeert. Dat wordt zeer gewaardeerd hier.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je!! Daar kan ik iets mee. Bedenk wel dat ik nooit heb leren koken. Ik pruts maar wat.
Ja, maar ik moet wel zeggen dat de sauscombinatie en het groenvoer de burger maakten. Ik ben het eens met Lucky trouwens.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
burgers zien er goed uit.
Ik hoop dat ze minstens zo goed smaakten.
o ja, dat paneermeel 'om te binden'.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, qua topics maken doe je het prima. Daar is niets op aan te merken.
Qua koken, tja. Jouw charme is wel een beetje dat je je eigen methodes hebt voor veel dingen, zoals je hamburgerpersdekseltjes.
En er zijn zo veel methodes alleen al om een burger te maken. Iedereen heeft op zijn eigen manier gelijk.
Als ik een ding zou mogen veranderen aan je gerecht van vanavond is het je kruidenmix. Als je je eigen kruiden samenstelt, weet je wat je eet en kan je meer varieren. O en dat paneermeel is nergens voor nodig wat mij betreft.
He, ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:22 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel zeggen dat de sauscombinatie en het groenvoer de burger maakten. Ik ben het eens met Lucky trouwens.
Ik ben geen ster, maar wat ik probeer te doen is laten zien dat je ook kunt koken zonder chef te zijn.
Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
o ja, dat paneermeel 'om te binden'.
Binden doe je met een eitje.
Het paneermeel (of gewoon een beschuitje verkruimelen) gebruik je om het vocht van het ei op te nemen. Tegen de zompigheid.
Haha, ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:26 schreef Sigaartje het volgende:
Ik zie tv-series met blinkende dure keukens met mooie kookdames die dingen in elkaar zetten alsof het allemaal vanzelf gaat. Als je dan zelf begint zakt je de moed je in de schoenen.
Die misses knallen zelfgemaakte pizza's in elkaar in een kwartier en alles is perfect, zelfs de keuken. Tja, dan voel je je nietig.
Waarom niet een sigaartje kookt topic waar je iedere keer je recepten in zet i.p.v. iedere keer een nieuw topic? Dat volgt makkelijker en leest lekker terug naar je vorige receptenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:04 schreef Sigaartje het volgende:
Is het mogelijk dat ik een evaluatie krijg op mijn CUL topics, zodat ik weet wat ik anders moet doen?
Ik moet de topics nog steeds reeksen. Aparte topics zijn leuker vanwege de fototopic wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet een sigaartje kookt topic waar je iedere keer je recepten in zet i.p.v. iedere keer een nieuw topic? Dat volgt makkelijker en leest lekker terug naar je vorige recepten
Dat is op verzoek van de mods een tijdje geleden. En het is overzichtelijker als je iets zoekt. Weet je dat ik er zelf ook gebruik van maak? Maar laatst wilde ik weer pizza maken en dacht, hoe deed ik dat ook alweer? Ik kon het topic nergens meer vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet een sigaartje kookt topic waar je iedere keer je recepten in zet i.p.v. iedere keer een nieuw topic? Dat volgt makkelijker en leest lekker terug naar je vorige recepten
Verder doe ik nooit paneermeel en/of ei in burgers, köfte of Ćevapčići, alleen in gehaktballen
Ja!!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moet de topics nog steeds reeksen. Aparte topics zijn leuker vanwege de fototopic wedstrijd.
Sigaartjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een bazenreeks![]()
![]()
Sigaartje wordt de opvolger van Iwanius als CUL god
En de passie voor vretenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Sigaartje![]()
Enige overeenkomst met Iwanius is de sigaar
Maar gelukkig niet die arrogante houdingquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens: Topicreeks: Sigaartjes Creaties
Leesvoer!!! Thnx!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens: Topicreeks: Sigaartjes Creaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |