Waarom moet je ze morgen in?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring
Obstacle run. Ik haat sporten met bril en zolang ik alleen sport, en daar waar ik dat altijd doe, is het wel te doen, morgen not so much.quote:
Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?quote:
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaalandquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?
Warom dan? Je hebt een leuke bril.
Edit: had je dat niet eerder kunnen oefenen? En wil je aangemoedigd worden?
Straks eens pakken en tot na het weekend.
En waar is Lie eigenlijk? Zorgen maken om de hond?
En succes P. ! De huidige functie was toch ook een tussenstap om weg te zijn van de vorige waar je zo lekker mopperde.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaaland![]()
Had niet eerder kunnen oefenen, lenzen kwamen gisteren pas binnen.
Ik vind het heeeeeeeel spannend.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:11 schreef Tele6 het volgende:
Lonaa, obstacle run!![]()
veel plezier alvast en lekker modderig worden
Dees:quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Lot toch! X
Hier ook vroeg, heb alle keukenkastjes al uitgeruimd en schoon gemaakt
Maar nou blijk ik ook 2 hele mooie ovenschalen te hebbenen mijn lief is dol op moussaka. En iik heb iets goed te maken met hem.... dus! Welk recept???
Oeh fijn! waar?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:50 schreef Myraela het volgende:
En gister superlekker uiteten geweest, dus nu heb ik al een beetje weekend gevoel ondanks dat ik nu aan het werk ben.
Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die 4% wilde dieren? 4% van wat?
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring
Ik hoop het. Heb het maar weinig gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |