Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel spectaculairWe hebben nog een tijdje naar de neushoorns staan kijken. Ik vond ze er al wat verveeld uit zien.
Dat is vast een heel andere ervaringquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.
No problem chickquote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea.... wat een vreselijke plek morgen om heen te gaan (niet echt hemelen he!)
B thuis
Oja, sorry Molo, mijn lieve collegadin heeft wel een GBP en toen wist ik het niet meer
De ogen van een kauw, mooi en tegelijkertijd hartstikke engquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.
Maar de ogen van een giraffe, zoooo prachtig
Paar weken terug voor het eerst cevapcici gegeten, lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond Ćevapčići met ajvar, tzaziki, ceasar salade, en olijven.
Nu draait er lambadasorbet
Met ajvar?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Paar weken terug voor het eerst cevapcici gegeten, lekker
Dat kende ik al wel, maar met ajvar ja. Ook erg lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
Ajvar![]()
Boterham besmeren met naturel hummus, boterham besmeren met ajvar, en dan die twee op elkaar. Goed zomervakantievoedsel
Welke locatie? En gratis is altijd goed daarbij tochquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tele!
Volgende week eten bij haurbor café.. zo zin in kreeftsalade en seafood platter.
Gratis. Gewonnen
Groningen... Zin in. Hopelijk goed weer, kunnen we heen wandelenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke locatie? En gratis is altijd goed daarbij toch
Wow je maakt dan wel wat mee zegquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.
Maar de ogen van een giraffe, zoooo prachtig
Oh dat is helemaal relaxt, kun je nog borrelen zoveel je wilt ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Groningen... Zin in. Hopelijk goed weer, kunnen we heen wandelen
Hey, dat is dinges! Van Firefly enzo.quote:
Wij zijn weer net opgestart, bij 5-9quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey, dat is dinges! Van Firefly enzo.
Oh arme HodorIk moest even mijn emotie kwijt, J vindt GoT stom en ligt op de bank te slapen dus daar heb ik niets aan. Hodor
Ik ben nu halverwege seizoen 6. Het gaat best hard momenteel met een man die altijd slaapt op de bank.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij zijn weer net opgestart, bij 5-9
Ben benieuwd, weet al wat er komt, maar niet hoe het is uitgebeeld. Wil het nu het klaar is wel afkijken en afsluiten erna.
Bleef toch een open eindje de hele tijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |