Die hebben Haarlem nog niet bereikt. Lidl ga ik ook heen, maar dan eens in de maand.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Picnic bezorgt gratis en al vanaf 25 euro.Ik ga alleen nog naar de Lidl omdat ze daar gewoon betere prijzen voor groenten hebben.
Provincie stadje..quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Die hebben Haarlem nog niet bereikt. Lidl ga ik ook heen, maar dan eens in de maand.
Lieve g wil je deze even opslaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
Dees:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
Nou jij, hoor! En Lot. We willen weer een gezonden SCquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Kaatje, wat fijn dat je lijf weer beter meedoet!
Done.quote:
Jaaa Lot ook natuurlijk!!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou jij, hoor! En Lot. We willen weer een gezonden SC
Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Team niks verder dan twee, drie dagen plannen voor boodschappen![]()
Vrijheid
Mooiequote:
Heh, da's wel een hele originele vorm van jaloezie!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die apen rotsen en touwen en zo hebben om overheen te klauteren en ik geacht word rustig over een paadje te wandelen en toe te kijken
Apekooienquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die apen rotsen en touwen en zo hebben om overheen te klauteren en ik geacht word rustig over een paadje te wandelen en toe te kijken
De chimpansees in Amersfoort hebben echt zoooo'n mooi hokquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, da's wel een hele originele vorm van jaloezie!
Jahaaa, ik ben al bezig!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
Een leven zonder chocola is geen levenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "terug in de gewone wereld" ben ik vanochtend langs de supermarkt gewandeldom chocolade te kopen, want natuurlijk is dat het belangrijkste wat een mens in psychische nood nodig heeft
Ik kan het nog, me gedragen in de supermarktvolgende stap is langs huis en de plantjes er water geven
Hoppa, goed zo!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "terug in de gewone wereld" ben ik vanochtend langs de supermarkt gewandeldom chocolade te kopen, want natuurlijk is dat het belangrijkste wat een mens in psychische nood nodig heeft
Ik kan het nog, me gedragen in de supermarktvolgende stap is langs huis en de plantjes er water geven
Ja, chocolade dat heeft ieder mens nodig. Hoe kan het leven zonder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De chimpansees in Amersfoort hebben echt zoooo'n mooi hokmet overal klimdingen en touwen en hoekjes en dingen om af te springen
Deze keer niet gedaan alsof je een vliegtuig was en tussen de rekken gerend met je armen wijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
En, smaakt alles nu zoet?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snoep al bijna 2 maanden niet meer, en gebruik geen suiker meer in koffie of zo en drink helemaal geen fris of zo meer.
Bevalt me erg goed, maar val er niet van af
Pure met hele hazelnotenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoppa, goed zo!Wat voor chocolade kocht je?
Deze ene keer even niet, anders sturen ze me straks naar de overkantquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze keer niet gedaan alsof je een vliegtuig was en tussen de rekken gerend met je armen wijd?
Het is dus nooit stil aan de overkant.....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze ene keer even niet, anders sturen ze me straks naar de overkant
(Dat is hier een standaard grap: aan de overkant is de gesloten afdeling, waar de mensen met psychoses, stemmen, waanbeelden en zo zitten)
Het is er juist héél stil. Die mensen zitten allemaal dik onder de medicijnenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is dus nooit stil aan de overkant.....
Da's al gebeurdquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
@:Pee ik ga even teruglezen, solliciteren? Succes alvast!
Ik proef wel btw, en zoete zaken (fruit bv) zijn nu zoeter.quote:
Proef je geen zoet aan bijvoorbeeld vleeswaren nu?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik proef wel btw, en zoete zaken (fruit bv) zijn nu zoeter.
Ja. Ik was ook ff totaal flabbergasted.quote:
Klote P.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Kan het me voorstellen. Dan weet je echt niet wat te zeggen, maar ook niet wat je met jezelf aan moetquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was ook ff totaal flabbergasted.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:35 schreef Bramito het volgende:
[..]
Proef je geen zoet aan bijvoorbeeld vleeswaren nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |