Ik zou het niet weten.quote:
Een grote sterke negert die dom naar voren draaft en technisch zwakbegaafd is.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 09:25 schreef Lyrebird het volgende:
Staat in Oranje, dus hij zal er echt wel wat meer van kunnen dan Manu.
huhquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou ik wel aandurven. Alleen zie ik Malen vertrekken. Die gaat zijn contract niet verlengen en vertrekt.
Dit soort types vinden ze daar geweldig zoals Ciscus al benadrukt. Fysiek is in Engeland belangrijker dan techniek en tactisch inzicht. Ik zie het hem er ook nog wel redelijk doen eigenlijk, zou met Dalot kunnen concurreren voor een basisplekquote:Op zondag 16 juni 2019 07:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een grote sterke negert die dom naar voren draaft en technisch zwakbegaafd is.
Klinkt als een typische Manu aankoop.
Teze, denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is er momenteel reserve achter Dumphries?
Is dat iemand die al klaar is voor een belangrijkere rol, of zal PSV een rechtsback van een subtopper halen?quote:
Teze doet het heel goed, maar lijkt me dat ze het niet met hem alleen aandurven. Zal Karsdorp wel gehuurd worden, of Van Rhijn gekocht.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat iemand die al klaar is voor een belangrijkere rol, of zal PSV een rechtsback van een subtopper halen?
Ik zie ook dat er weer 5 keepers bij het eerste zitten. Ben benieuwd of ze er eindelijk een gaan verkopen, hamsters dat het zijn.
Hahahaquote:Op zondag 16 juni 2019 09:25 schreef Lyrebird het volgende:
Zal wel genieten zijn.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Teze doet het heel goed, maar lijkt me dat ze het niet met hem alleen aandurven. Zal Karsdorp wel gehuurd worden, of Van Rhijn gekocht.
Even wat vrienden taggen, die vinden dit vast ook wel leuk.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:25 schreef Lyrebird het volgende:
Flkkrquote:Op zondag 16 juni 2019 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even wat vrienden taggen, die vinden dit vast ook wel leuk.
@:onlogisch
@:ggmm
@:kingroland
@:scrummie2.0
Ze doen vaak belachelijke aankopen, maar dit zou wel een overtreffende trap zijn.quote:Op zondag 16 juni 2019 07:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een grote sterke negert die dom naar voren draaft en technisch zwakbegaafd is.
Klinkt als een typische Manu aankoop.
Manutelliiiiiigod.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:25 schreef Lyrebird het volgende:
Die laatste 3 kunnen er bijzonder weinig vanquote:Op zondag 16 juni 2019 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoet, Unnerstal, Jurjus, Koopmans en van Osch.
Wie zoekt er nog een keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |