SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig rosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking actuele prijzen
Budgetgaming - PS4
Budgetgaming - Xbox One
Budgetgaming - Nintendo Switch
FOK!ers
TBDYou're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
Twijfel er over om deze voor de Switch te kopen.
De eerste CTR wel veel gespeeld op mijn PSX in 2001 maar het kon nooit tippen aan Mario Kart.
Dat is feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
De eerste CTR wel veel gespeeld op mijn PSX in 2001 maar het kon nooit tippen aan Mario Kart.
Neger please, iedereen weet dat Wacky Wheels de beste racegame wasquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist.
Kan niet wachten om het te kunnen spelen
Street Racer op de SNES.quote:
Overtreft Mario Kart in alle opzichten!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
Ik had het over de eerste Crash Team Racing op de PSX t.o.v. Mario Kart 64 eind jaren '90.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Overtreft Mario Kart in alle opzichten!
Ben al zo lang aan het wachten op dit spelGelukkig nog maar vijf daagjes
Ja al twijfel ik tussen vrijdag meteen de campaign te no-lifen en zoveel mogelijk te unlocken of gewoon rustig aan te doenquote:
Nee toch of uhhhhquote:
ps4 dan kan je met je matties spelenquote:
Wacky Wheelsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neger please, iedereen weet dat Wacky Wheels de beste racegame was
QFTquote:
quote:
australie heeft m eerder dan NL ja (digitaal)quote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef Dven het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk, is dat altijd op lokale tijd?Dan zal ik jullie vast lekker maken als ik hem aan het downloaden ben
Moet ik eerst een kwartier in de taxi zitten om naar de stad te gaanquote:Op maandag 17 juni 2019 15:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
australie heeft m eerder dan NL ja (digitaal)
Maarja een echte baas gaat gewoon naar de locale gameshop sochtends natuurlijk
(die van mij komt via bol.comMag dus nog een half dagje langer wachten)
Kom ik mooi van World War Z af. En brengt me gelijk aan het twijfelen om ook de Switch versie er maar bij te halenquote:Op maandag 17 juni 2019 19:39 schreef CoExist het volgende:
Gratis bij GameMania bij inlevering van 2 games of € 20,- bij inlevering van 1 game uit deze lijst.
https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie_games_voorjaar2019
echt welquote:
Maar de controls zijn op de PS4 dus anders dan op de Switchquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef Jimbo het volgende:
De controlls op de switch zijn echt uber kut :/ de accelerate zit op B, en je wapen op A
Dus je zit de hele tijd tegen je rechter pookje aan, en als je wil schieten moet je je duim iets bewegen :/
Customizen is geen optie. Ik hoop erg dat ze op de switch wat makkelijkere controls hebben genomen (bijv ook je hop/powerslide op de R2 en niet op de R1 zoals bij de switch)
Ja dat weet ik dus niet, maar ik hoop t welquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar de controls zijn op de PS4 dus anders dan op de Switch?
Dan is de keuze makkelijk om voor de PS4-versie te gaan
Zou zeggen, ff wachten tot meer mensen 'm geprobeerd hebben. Ik ben dan ook een gigantische zeikerd op alles dus wie weet vinden anderen het wel chill spelenquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef CoExist het volgende:
Hm... dat van die besturing is verdrietig zeg.
Ik had ook veel moeite met de controls Team Sonic Racing op de Switch.
Gelukkig waren deze aan te passen naar Mario Kart stijl.
Voordeel is wel dat de knoppen op de PS4 niet zo achterlijk klein zijn. Nu zit je eigenlijk constant tegen je pookje aan en met je duim op de verkeerde knoppenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Origineel was ook O gassen en X wapen gebruiken meen ik? In de opzicht is de keuze voor de Switch logisch en denk ik dat het op de PS4 idem gaat zijn om.
Dingodyle was op sommige banen absoluut onverslaanbaar in de originele gamequote:Op maandag 17 juni 2019 18:02 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
(zonder te letten op stats)
M'n chart kan alweer in de prullenbak na de leaks vandaag
tbh is dat de enige samen met tiny waarmee ik daadwerkelijk een race kan winnenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dingodyle was op sommige banen absoluut onverslaanbaar in de originele game
Tiny vond ik echt afschuwelijk meen ik me te herinneren. Die trekt op en heeft de draaicirkel van een kleine vrachtwagenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tbh is dat de enige samen met tiny waarmee ik daadwerkelijk een race kan winnen
Darksouls racing deze game![]()
Er zijn maar 4 verschillende classes (balanced, acceleration, handling, speed)quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Tiny vond ik echt afschuwelijk meen ik me te herinneren. Die trekt op en heeft de draaicirkel van een kleine vrachtwagen![]()
Zie dat de stats in de originele game ook gelijk zijn. Toch kon ik met Tiny nooit uit de voeten (geheime doorgangen halen bijvoorbeeld) terwijl dat met Dingodile een fluitje van een cent was. (Sewer Speedwayquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 verschillende classes (balanced, acceleration, handling, speed)
Tiny en Dingodile zijn allebei speed volgens mij? Dus zelfde stats.
Dit is zeker waarquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Tiny vond ik echt afschuwelijk meen ik me te herinneren. Die trekt op en heeft de draaicirkel van een kleine vrachtwagen![]()
Klopt, maar volgens mij zijn het er 3quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er zijn maar 4 verschillende classes (balanced, acceleration, handling, speed)
Tiny en Dingodile zijn allebei speed volgens mij? Dus zelfde stats.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit is zeker waar
[..]
Klopt, maar volgens mij zijn het er 3
Acceleration, speed en turning. Tiny is bijv vol speed, 3/4e acceleration en 1/4e turning ofzo. Maarja met die manier van springen en sliden in deze game is dat best goed te doen. Het is wel een flinke andere aanpak dan in Mario kart
Misschien is Mario Kart gewoon te makkelijk...quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Moet zeggen dat de besturing wel went, maar verdomme hij is moeilijk zeg
Net ripper roo veslagen, die was dan weer verbluffend makkelijk
Weet je zeker dat je niet gewoon worstenvingers hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat de knoppen op de PS4 niet zo achterlijk klein zijn. Nu zit je eigenlijk constant tegen je pookje aan en met je duim op de verkeerde knoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon worstenvingers hebt?heb je die switch knopjes gezien bolle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Welke difficulty?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Moet zeggen dat de besturing wel went, maar verdomme hij is moeilijk zeg
Net ripper roo veslagen, die was dan weer verbluffend makkelijk
middelste want ik suuuuuckquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook voor de middelste. Lees dat die moeilijkste ook echt moeilijk is.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik durf niet meerquote:
Joy-Cons zijn pure bagger natuurlijk, maar dat durven sommige mensen niet toe te geven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:58 schreef Jimbo het volgende:
Met dat controller ding en op de tv is ie al een stuk leuker te spelen trouwens
Sowieso dat deze game beter speelt met een ps4 controllerquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Joy-Cons zijn pure bagger natuurlijk, maar dat durven sommige mensen niet toe te geven.
Geen D-Pad
komt wel weer een patch voor, was bij de crash remakes en bloodborne in het begin ook een 'probleem'quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:13 schreef CoExist het volgende:
Reviews die ik online lees zijn erg positief. Terug komend minpuntje zijn de lange laadtijden.
Bij Crash kwam het een jaar later.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt wel weer een patch voor, was bij de crash remakes en bloodborne in het begin ook een 'probleem'
twitter:BeenoxTeam twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 07:00:01As CTR Nitro-Fueled launches globally and our online service is ramping up, we are monitoring feedback and making adjustments to the game. An immediate fix is in the works to address the online multiplayer experience. We appreciate your patience and we will keep you posted. reageer retweet
Kwam hier om te zeggen dat de laadtijden echt tergend langzaam zijn. Maar het spel zelf, verdommequote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:13 schreef CoExist het volgende:
Reviews die ik online lees zijn erg positief. Terug komend minpuntje zijn de lange laadtijden.
Die reactiesquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij Crash kwam het een jaar later.twitter:BeenoxTeam twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 07:00:01As CTR Nitro-Fueled launches globally and our online service is ramping up, we are monitoring feedback and making adjustments to the game. An immediate fix is in the works to address the online multiplayer experience. We appreciate your patience and we will keep you posted. reageer retweet
Nu twijfel ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Op hard behoorlijk heftig trouwens. Medium is een walk in the park.
4 save slots dus probeer ze beidequote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nu twijfel ik
Ik begin wel op hard om dat te ervaren
Daarna medium als het echt zo erg is
Rubberbanding GENOT, andere titels krijgen dan al meteen een onvoldoende.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die reacties
hard mode too hard pls fix
Chaotische launch genot
M'n verwachtingen overtroffen. Hier gaan heel wat uurtjes worden ingestolenquote:
Hier het tegenovergestelde. Wel thuis, maar verder dan het bol.com pakhuis is ie nog nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:20 schreef superkimmi het volgende:
Aargh ik weet dat hij bezorgd is thuis, maar ik heb zo nog een afspraak tot half 3. Neem daarna wel vrij
naais naaisquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n verwachtingen overtroffen. Hier gaan heel wat uurtjes worden ingestolen
Ik ga nu naar huis om de Ps4 versie te spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier het tegenovergestelde. Wel thuis, maar verder dan het bol.com pakhuis is ie nog niet(ps4 versie)
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis om de Ps4 versie te spelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
nee, die komt vanzelf wel binnen.. als ik 'm al uitpakquote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heb je de PS4-versie dan?
Morgen even in de winkels kijken
Gewoon main menu (1e scherm als je hem opstart)quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Hard is moeilijk mang
Maar vind medium net iets te makkelijk
Waar zit die pit stop trouwens? Om skins te unlocken
Hoe bedoel je gelijk?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je gelijk ps plus nodig trouwens dat heb ik al maanden niet meer.
O gnek, had het spel de hele tijd aan staanquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon main menu (1e scherm als je hem opstart)
Om de story even te spelen en dingen vrij te spelen.quote:
Daar heb je geen PS Plus voor nodig.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Om de story even te spelen en dingen vrij te spelen.
Ah mooi, denk dat ik vanavond eens wat racen ga wagen.quote:
1 2 | Yeeee HAW! Complete the Adventure Mode on the Hard difficulty. |
die time trials zijn ook wel pittig toch, je moet oxide zijn time trial verslaan op iedere track.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[ code verwijderd ]
Nou, sterkte met de plat halen
nicequote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:40 schreef DKUp het volgende:
Update voor een betere online-ervaring is beschikbaar nu voor de PS4 en later voor de Xbox One en Switch.
Yes, ik heb deze al afgeschreven op de ps4 hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die time trials zijn ook wel pittig toch, je moet oxide zijn time trial verslaan op iedere track.
ligt wel in lijn met de andere crash games op de ps4, warped moet ik echt nog maar een paar gold relics voor een platinum volgens mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yes, ik heb deze al afgeschreven op de ps4 haha
die plat haal ik nooit
ja als dat kan wel.quote:
Met die houding niet neequote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yes, ik heb deze al afgeschreven op de ps4 haha
die plat haal ik nooit
Nee, fokkers zijn kut.quote:
quote:
Ja prima, gewoon comfy. Nu halverwege de 3e world en gestopt voor vandaag.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dit is zeker waar.
Hoe bevalt ie bij jou kenny? Jij was toch wel hypebeast #1 voor die game.
Welke console?quote:
world 3quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja prima, gewoon comfy. Nu halverwege de 3e world en gestopt voor vandaag.
Zeker geschikt om gewoon een uurtje te spelen (online of challenges of hard mode) en dan weer iets anders te doen.
dat hypen was wel een beetje een act
[..]
Welke console?
maar wie main jequote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste race gewonnen
Ik heb nu crash pura en tiny geprobeerd en denk tiny tiger. Vond ik altijd al een van de leuke crash bosses.quote:
ja, voornamelijk omdat ik in lap 3/3 kapot gemaakt wordt door een constante stroom aan aids van de AIquote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie vaak dat je een race moet herhalen om eerste te worden?
Ah ja soms ga ik echt van 1e naar 6e of zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, voornamelijk omdat ik in lap 3/3 kapot gemaakt wordt door een constante stroom aan aids van de AI
Lang niet allemaal gedaan nog maar papus pyramid wel na oefenen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:47 schreef superkimmi het volgende:
Wat is jullie favo track? T was bij mij altijd sewer speedway maar ben daar nu echt niet zo goed meer in blijkbaar![]()
Ik denk nu Tiny’s Arena of Polar Pass
Roo's Tubes en Tiger Templequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:47 schreef superkimmi het volgende:
Wat is jullie favo track? T was bij mij altijd sewer speedway maar ben daar nu echt niet zo goed meer in blijkbaar![]()
Ik denk nu Tiny’s Arena of Polar Pass
2 characters die ik niet ga gebruiken en vandaag hopelijk die Coco skin.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie al leuke dingen grkocht in the pit shop?
Ik heb crunch gekocht![]()
Ah oké. Online ook nog niet getest.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
2 characters die ik niet ga gebruiken en vandaag hopelijk die Coco skin.
Online krijg je veel meer coins maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Zie post #2quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké. Online ook nog niet getest.
Gebruik je coco dan?![]()
Ah oke ik dacht dat de gene met full speed wel beter waren maar dat is dus niet per se zo.quote:
Tiger temple vind ik ook heel vet!quote:
Krijg je dan een melding of worden ze gewoon niet opgeteld?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:48 schreef superkimmi het volgende:
Bij mij pakt die voortdurend de server niet momenteel, dus ik krijg sowieso geen muntjes![]()
Mja spelen blijf ik toch wel
Haha dat had ik ooit in t begin ook. Als je goed wordt in power sliden en turbo jumps is die superleuk.quote:
Damn dat is close.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:34 schreef KennyPowers het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE
[ afbeelding ]
Ik heb steeds dat ik te ver spring en in het water vlieg ook. Of dat ik op die stene rand kom er doorheen zak alsof er niks is.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:53 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha dat had ik ooit in t begin ook. Als je goed wordt in power sliden en turbo jumps is die superleuk.
Wacht maar tot je bij hot air skyway komt
Damn.quote:
op eeasy...please...quote:
Nu op hard of moet je de relics en zo nog?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Medium
Is toch niet zo bijzonder/snel?
Ja eerst die relics en andere dingen nog. Heb er wel een paar gedaan maar niet allemaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu op hard of moet je de relics en zo nog?
Ik vind die gems verzamelen wel ruk eigenlijk. Laat mij maar lekker racen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja eerst die relics en andere dingen nog. Heb er wel een paar gedaan maar niet allemaal.
godverquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Medium
Is toch niet zo bijzonder/snel?
Nog genoeg te doen
Maar dan kan je hem niet met ons spelenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:02 schreef DKUp het volgende:
Waarschijnlijk haal ik hem maandag op voor de PS4, hoewel ik het spel eigenlijk ook wel voor de Switch wil hebben.
Ja bij w3 gaat het niveau ineens omhoog he op medium danquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godver
en ik maar niet voorbij w3 komen
Ja dat is ook waar en dit spel kan ik best wel veel gaan spelen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem niet met ons spelen
ripquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja bij w3 gaat het niveau ineens omhoog he op medium dan
Hard is al in begin lastig volgens mij
Nog niet kunnen proberenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar en dit spel kan ik best wel veel gaan spelen.
Vooral als het online leuk is met anderen.
Online mogen ze wel flink verbeteren, want dat schijnt nog niet heel best te zijn.
Ik heb oxide nog niet maar ben al bezig met de cupraces. Dus als ik daarmee klaar ben en oxide versla dan heb ik m al compleet uitgespeeld (althans de gewone adventuremode dan)quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja eerst die relics en andere dingen nog. Heb er wel een paar gedaan maar niet allemaal.
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb oxide nog niet maar ben al bezig met de cupraces. Dus als ik daarmee klaar ben en oxide versla dan heb ik m al compleet uitgespeeld (althans de gewone adventuremode dan)
Wat zijn de cupraces dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb oxide nog niet maar ben al bezig met de cupraces. Dus als ik daarmee klaar ben en oxide versla dan heb ik m al compleet uitgespeeld (althans de gewone adventuremode dan)
Als je alle CTR munten van een bepaalde kleur hebt, dan kun je in de world van oxide een cup racen. 4 races achter elkaar en wie de meeste punten haalt wint een gem. Dus daar kun je er evt ook 1 verliezen en alsnog winnenquote:
Ah oke cool.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als je alle CTR munten van een bepaalde kleur hebt, dan kun je in de world van oxide een cup racen. 4 races achter elkaar en wie de meeste punten haalt wint een gem. Dus daar kun je er evt ook 1 verliezen en alsnog winnen
kimmigodinquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:51 schreef superkimmi het volgende:
Gem collector binnen! En relic collector ook
Lengte van de track speelt erg mee. Tiny Arena is 4x zoveel coins als Crash Cove.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:19 schreef Dven het volgende:
Vind online nu wel goed werken. Snap alleen geen reet hoe ze die munten berekenen. 160 mrt 1e plek net nu 540 mrt 2e plek
Ah ja zou goed kunnen ja.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lengte van de track speelt erg mee. Tiny Arena is 4x zoveel coins als Crash Cove.
Ja, wel de meeste pogingen. Hopen dat je er voorbij bent bij de 1e sprong in lap 1 en dan uitrijden zonder van de baan te vallen.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Hadden jullie ook zoveel moeite met Pinstripe? Heb 'm echt 25 keer moeten doen of zobij de andere had ik alleen papu papu een tweede keer moeten doen
1e poging was ik aan het winnen, viel ik ineens door de vloer bij het einde van lap 3.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Win ik nu (na 2 keer restarten omdat slechte start) met een 12 seconde voorsprong van oxide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die boss cutscenes zijn wel tof
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Huh te weinig spelers?quote:
Vaak dat ik maar met 2 andsren speelquote:
Oh dat had ik niet verwacht.quote:
Kon eerder vanmiddag ook tijdje niemand vinden. Misschien dat het aan de servers ligt of dat iedereen SP speelt?quote:
Ja sp kost wel even om uit te spelen dus zou mij niets verbazen als de meeste denken eerst even beter worden en sp uitspelen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kon eerder vanmiddag ook tijdje niemand vinden. Misschien dat het aan de servers ligt of dat iedereen SP speelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin in relics. Even genoeg geweest.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Snap geen reet van dat online, als snelste van start en nog voor de eerste bocht later ben ik al ingehaald door 4/5 man. Hou ze gewoon niet bijquote:Op zondag 23 juni 2019 11:19 schreef Dven het volgende:
Vind online nu wel goed werken. Snap alleen geen reet hoe ze die munten berekenen. 160 mrt 1e plek net nu 540 mrt 2e plek
Andere character class proberen?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Snap geen reet van dat online, als snelste van start en nog voor de eerste bocht later ben ik al ingehaald door 4/5 man. Hou ze gewoon niet bij.
Had ik ook tot ik eens in time trial ging oefenen en ik er 10 seconde van afrijden.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Snap geen reet van dat online, als snelste van start en nog voor de eerste bocht later ben ik al ingehaald door 4/5 man. Hou ze gewoon niet bij.
2 juli komt eerste DLC uitquote:Op zondag 23 juni 2019 13:11 schreef Bananenpap het volgende:
Vind de online opties wel wat karig eigenlijk. Wordt dat nog wat uitgebreider?
Ik heb eindelijk Crash Cove gehaald.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:47 schreef Dven het volgende:
Mn broertje heeft hem net op hard uitgespeeld
Als in tot en met eerste keer oxide, of incl relics, ctr challenge en crystal challenges?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:47 schreef Dven het volgende:
Mn broertje heeft hem net op hard uitgespeeld
Welke tijd? Duurde mij zo lang en iedere keer verlies ik met een bepaalde tijd die anders genoeg voor winst isquote:Op zondag 23 juni 2019 19:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk Crash Cove gehaald.
1:33quote:Op zondag 23 juni 2019 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke tijd? Duurde mij zo lang en iedere keer verlies ik met een bepaalde tijd die anders genoeg voor winst is
Uiteindelijk gelukt met 1.32 maar man wat duurde dat lang
quote:
Geen betaalde DLC. Beetje zoals die seasons in andere spellen. uitdagingen, wat nieuwe characters, nieuwe maps. Neem aan dat er ook nog wel toernooien zullen aankomen maar dat ze eerst de huidige online elementen in orde willen hebben.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
En dat houdt in? Vind het vooral een gemis dat je geen toernooien kunt doen online.
Spyro fuck yeah.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Geen betaalde DLC. Beetje zoals die seasons in andere spellen. uitdagingen, wat nieuwe characters, nieuwe maps. Neem aan dat er ook nog wel toernooien zullen aankomen maar dat ze eerst de huidige online elementen in orde willen hebben.
[ afbeelding ]
UK op 1 en vermoedelijk wel in heel veel landen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Weten iemand wat de verkoopcijfers zijn?
Vieze furryquote:Op maandag 24 juni 2019 10:31 schreef Dven het volgende:
Mijn Blue Coco waarmee ik over de banen heers[ afbeelding ]
Ja ik zag 't ookquote:Op maandag 24 juni 2019 16:51 schreef DKUp het volgende:
Zo de game is opgehaald voor de PS4
[..]
UK op 1 en vermoedelijk wel in heel veel landen.
Precieze cijfers nog geen idee
Ja van Crash kom je voorlopig niet af.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik zag 't ookhalve vriendenlijst speelt ook CTR
Ook gezien hoe goed de trilogie verkocht denk ik dat we nog wel genoeg van Crash zullen zien in de toekomst
quote:
Ik wil eigenlijk spyro, tiny vind ik leuk in die generaals outfit en pura en de gelaarsde kat alleen speel ik nu met een balanced en ik vind die skins van crash bandicoot matig.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Speelde vroeger altijd dingodile maar dat accent trek ik echt moeilijk slecht. Daarom maar wat anders gaan proberen. Vriendin van me heeft blauw haar dus ging haar voor de lol namaken. En verdomme wat speelt Coco zalig dus daar stap ik niet meer vanaf
Hoe komrn sommigen eigenljjk aan die penguin?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk spyro, tiny vind ik leuk in die generaals outfit en pura en de gelaarsde kat alleen speel ik nu met een balanced en ik vind die skins van crash bandicoot matig.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe komrn sommigen eigenljjk aan die penguin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Even het spel ophalen is al kut. Spelen doeiquote:Op maandag 24 juni 2019 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Kijk met dit weer meer yt dan dat ik het speel.
Ja precies mij te warmquote:Op maandag 24 juni 2019 17:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even het spel ophalen is al kut. Spelen doei![]()
Installeren en dat is het wel
Dat drift boosten gaat nog wel leuk worden om te masterenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies mij te warm![]()
Heb wel e.e.a. gehaald al en vind het een toffe game
Ja er is een trophy voor een hele ronde boosted te rijden die halen is een goede manier om dat te oefenen.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat drift boosten gaat nog wel leuk worden om te masteren
NEE DIE STERVENDE HOEREN GRAFPIRAMIDEquote:Op maandag 24 juni 2019 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik krijg die shortcuts bij papu temple steeds niet goed.
Die eerste met die sprong op dat platform en nog een sprong op het platform lukt mij nu maar die ene jump gewoon echt niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
NEE DIE STERVENDE HOEREN GRAFPIRAMIDE
Wat ben je aan het doen dan? (trophy, CTR, relic, etc)quote:Op maandag 24 juni 2019 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die eerste met die sprong op dat platform en nog een sprong op het platform lukt mij nu maar die ene jump gewoon echt niet.
Was aan het oefenen met time trialsquote:Op maandag 24 juni 2019 22:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan? (trophy, CTR, relic, etc)
Hij voelt zo lekkerquote:Op maandag 24 juni 2019 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was aan het oefenen met time trials
Wil die shortcut gewoon doen![]()
Die sprong voelt lekker?quote:Op maandag 24 juni 2019 22:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij voelt zo lekker![]()
Maar dan vergaat de lol want komt de vierkante piramide er weer aan
Ja gewichtloos en daarna een makkelijke landing om verder te boostenquote:
Maar doe je die sprong met een powerslide over het tussenstuk heen? De rest van de track lukt wel goed gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja gewichtloos en daarna een makkelijke landing om verder te boosten
Nee tussen die 1e en 2e plant een slide naar links (3x turbo), linkerkant blijvend, en dan 1 turbo slide naar rechts en dan springen.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar doe je die sprong met een powerslide over het tussenstuk heen? De rest van de track lukt wel goed gewoon.
Ah oke ga ik eens proberen binnenkortquote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee tussen die 1e en 2e plant een slide naar links (3x turbo), linkerkant blijvend, en dan 1 turbo slide naar rechts en dan springen.
Weet niet of dat de beste manier is
Time trial gehaaldquote:Op maandag 24 juni 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke ga ik eens proberen binnenkort
Lekker bezig.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Time trial gehaald
https://twitter.com/aaabootcamp/status/1143266233099444224
Zie me choken met al die good turbo's
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
1e geworden in online race op een lange track![]()
40 muntjes gekregenmeteen uitgezet, hoop dat ze t nog patchen.
Het enige dat ik zeker weet is dat de winnaar 20, 40, 60 of 80 coins krijgt als basis voor kort/middel/lang/langst tracks.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Jungle_Jim het volgende:
1e geworden in online race op een lange track![]()
40 muntjes gekregenmeteen uitgezet, hoop dat ze t nog patchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[ code verwijderd ]
Nou, sterkte met de plat halen
Ik heb mn switch joycon moeten opsturen want die hebben dit spel niet overleefdquote:Op woensdag 26 juni 2019 00:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speel nou maar jij
(tl;dr)quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb mn switch joycon moeten opsturen want die hebben dit spel niet overleefd
Heb m nu nog wel liggen voor de ps4, maar die gaat retour denk ik
(contrats met de plat trouwens)
Online durf ik met deze game sowieso niet aanquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
(tl;dr)
Dit was hard mode, moet de time trials nog voor platinum (en wat random shit zoals een raket blokken met een bom)
Dus zeker niet onmogelijk voor een gemiddelde gamer (Ik heb de originele CTR nooit verder gespeeld dan Oxide verslaan. Ik wist niet eens dat je characters kon unlocken). Ik vond de lol nog de frustratie overheersen maar ik snap het als mensen er geen zin in hebben.
Sommige dingen in de remake zijn echt bullshit
- als je een muur schramt ben je meteen al je boosts kwijt en sta je bijna stil
- scripted shortcuts die mislukken als je niet vanaf de goede plek springt, ook al ga je hard genoeg
- hitbox van je kart is groter dan de kart zelf
- glitches
- save files die corrupted raken van heel veel mensen
En online is heel wisselend. Soms makkelijk winnen, soms dik verliezen, soms een leuke strijd, soms elke 5 seconden geraakt worden door een wapen.
Ik blijf nog wel even verslaafd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolg (zelfde dude)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door KennyPowers op 27-06-2019 22:51:37 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Haal je perfect boosts?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:39 schreef MMXIV het volgende:
Volgens mij doe ik iets goed verkeerd. Ik word online standaard een van de laatsten, maakt niet uit of ik in de bochten een 3x turbo boost doe en voor het einde van jumps omhoog spring, etc.Ik merk dat andere spelers veel sneller zijn in zowel bochten als rechte stukken. Iemand een idee hoe dit kan? Ik begin namelijk de neiging te krijgen om dit spel na 2 dagen weer op te bergen.
Belangrijkste:quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:39 schreef MMXIV het volgende:
Volgens mij doe ik iets goed verkeerd. Ik word online standaard een van de laatsten, maakt niet uit of ik in de bochten een 3x turbo boost doe en voor het einde van jumps omhoog spring, etc.Ik merk dat andere spelers veel sneller zijn in zowel bochten als rechte stukken. Iemand een idee hoe dit kan? Ik begin namelijk de neiging te krijgen om dit spel na 2 dagen weer op te bergen.
was in SMK ook een strat, plaats 8 item krijgen en iedereen langsgaanquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:24 schreef KennyPowers het volgende:
9/10 keer ben ik als eerste bij de eerste weapon crates. En daarna word ik overhoop geschoten.
Volgens mij beginnen mensen in het begin expres langzaam om een goed wapen te krijgen.
Waarschijnlijk niet nee. Vaak activeer ik de boost te vroeg of te laat tijdens de drift. En ook de boost zal ik waarschijnlijk verkeerd timen. Dat zal nog wat oefening nodig hebben.quote:
Normaal sta ik altijd bovenaan bij online games, dus als je dan opeens bij een spel achter elkaar verliest word je wel gek ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:22 schreef DKUp het volgende:
Ik word telkens vijfde t/m achtste inderdaad online
Dat boosten op rechte stukken deed ik inderdaad niet. Maar dat lijkt me ook niet makkelijk dus hier zal ik flink voor moeten oefenen. Daarnaast drift ik volgens mij continue op het verkeerde punt van de weg (qua breedte) waardoor ik verkeerd uitkom en zo tijd verlies.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Belangrijkste:
- Je moet ook boosten op rechte stukken. Rechtdoor rijden is heel langzaam.
Als je dat kan:
- Perfect boosts zijn beter dan good boosts
- 3x boosten in één slide is beter dan 2x of 1x
- Als je veel boosts achter elkaar doet wordt de periode dat je sneller gaat steeds langer. (google op Crash Team Racing Reserve System)
- Boosten in combinatie met turbo pads voor groter effect
Verder:
- Als je 10 wumpa fruits hebt krijg je een speed bonus
- Speed characters zijn sneller dan handling characters etc.
Heb je adventure mode gehaald (classic of medium+)? Daar word je wel beter van want dat is best lastig.
En je kan altijd videos van mensen online kijken (time trials bijv.) voor inspiratie.
Ik oefen vooral met time trials. Nog niet heel veel gespeeld verder maar wisselt heel erg hoeveelste ik eindig online van 1e tot 6e of zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:14 schreef MMXIV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee. Vaak activeer ik de boost te vroeg of te laat tijdens de drift. En ook de boost zal ik waarschijnlijk verkeerd timen. Dat zal nog wat oefening nodig hebben,
[..]
Normaal sta ik altijd bovenaan bij online games, dus als je dan opeens bij een spel achter elkaar verliest word je wel gek ja.
[..]
Dat boosten op rechte stukken deed ik inderdaad niet. Maar dat lijkt me ook niet makkelijk dus hier zal ik flink voor moeten oefenen. Daarnaast drift ik volgens mij continue op het verkeerde punt van de weg (qua breedte) waardoor ik verkeerd uitkom en zo tijd verlies.
Wat ik ook lastig vind is dat ik na één kant op te driften de andere kant op moet richten (veel knoppen tegelijk), anders ram ik gelijk de zijkant en sta ik stil.![]()
Dat van die 3x boosten wist ik wel ja, een turbopad heb ik echter niet (ben ook niet van het cheaten).
Adventure mode heb ik tot nu toe alleen gehaald op easy, ik ga deze nog op medium of hard / classic doen. Ik zal op YouTube nog wat video's bekijken om te zien hoe andere spelers online spelen.
Bedankt voor de tips!
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
PS4 players, we have identified that your save data file has a chance to corrupt if the data for race ghosts in Time Trials becomes too large.
In the meantime, we recommend that PS4 players avoid playing Time Trials as a preventative measure
Ga maar overwerken om te fixen
Dat is wel matig maar de rest ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
PS4 players, we have identified that your save data file has a chance to corrupt if the data for race ghosts in Time Trials becomes too large.
In the meantime, we recommend that PS4 players avoid playing Time Trials as a preventative measure
Ga maar overwerken om te fixen
Oh chillquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:38 schreef KennyPowers het volgende:
In het weekend (vr-zo) krijg je 10x coins online (ipv 5x normaal)
800 coins voor Tiny Arena genot
Oh wist niet dat dat zo heette, ik zat met een gemodificeerde controller in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:35 schreef KennyPowers het volgende:
Turbo pad is zo'n groen/zwart vlak op de grond dat ook een boost geeft.
Nice. Zie op yt al mensen die oxide met een paar seconden verslaan.quote:
Op lange tracks maakt Oxide ook fouten. Ik vrees nog voor Dragon Mines en Oxide Station.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nice. Zie op yt al mensen die oxide met een paar seconden verslaan.
Vooralsnog ben ik langzaam aan al n trophy zijn tijden aan het wegrijden.
Niet mij inhalenquote:Op maandag 1 juli 2019 09:46 schreef superkimmi het volgende:
Ik ga vnv ook maar eens aan de time trials beginnen denk ik.
Haha ik voel een uitdaging opkomen.quote:
Damn wel leuk hoor maar ga ik niet halen wss.quote:
Spyro niet hopelijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:33 schreef KennyPowers het volgende:
Jammer dat Liz handling is![]()
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik wel prima. Al gebruik ik handling nu ook wel eens voor die lucht map en zo.quote:
Lelijke kechs, ik wil Lizquote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 20:09 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik zit ff wat reviews te kijken, maar je kunt het best alleen zijwaarts rijden en continu boosten?
Lijkt me wel wat irritant.
Daar heb je een punt ja. Anders ligt ie met een paar dagen in de kast.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Zijwaarts sliden en veel springen ja, het is zeker moeilijker dan gewoon rijden en sturen, maar dat maakt het ook wel een stuk leuker en minder saai.
Ja, ik vind het een leuke iig, soms redelijk frustrerend maar ik heb nog niet eens ieder level dat er is gespeeld en er komen al weer nieuwe aan.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Anders ligt ie met een paar dagen in de kast.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:03 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik heb hier wel bewondering voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 23:03 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Damn nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versatile Racer: Finish in each position in Crash Cove while racing online (500)
Expres 8e worden, leuke challengeYou're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./liefdagboekYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Op coco park. Easy peasyquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Even proberen tegen easy AI![]()
7 laps als het moet
How heb je die gedaan? Bij mij registeeerde die nietquote:
Ja. Wel al flink wat voor de finish achteruit ataanquote:Op woensdag 3 juli 2019 23:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
How heb je die gedaan? Bij mij registeeerde die niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |