SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig rosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking actuele prijzen
Budgetgaming - PS4
Budgetgaming - Xbox One
Budgetgaming - Nintendo Switch
FOK!ers
TBDYou're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
Twijfel er over om deze voor de Switch te kopen.
De eerste CTR wel veel gespeeld op mijn PSX in 2001 maar het kon nooit tippen aan Mario Kart.
Dat is feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
De eerste CTR wel veel gespeeld op mijn PSX in 2001 maar het kon nooit tippen aan Mario Kart.
Neger please, iedereen weet dat Wacky Wheels de beste racegame wasquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist.
Kan niet wachten om het te kunnen spelen
Street Racer op de SNES.quote:
Overtreft Mario Kart in alle opzichten!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
Ik had het over de eerste Crash Team Racing op de PSX t.o.v. Mario Kart 64 eind jaren '90.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Overtreft Mario Kart in alle opzichten!
Ben al zo lang aan het wachten op dit spelGelukkig nog maar vijf daagjes
Ja al twijfel ik tussen vrijdag meteen de campaign te no-lifen en zoveel mogelijk te unlocken of gewoon rustig aan te doenquote:
Nee toch of uhhhhquote:
ps4 dan kan je met je matties spelenquote:
Wacky Wheelsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neger please, iedereen weet dat Wacky Wheels de beste racegame was
QFTquote:
quote:
australie heeft m eerder dan NL ja (digitaal)quote:Op maandag 17 juni 2019 14:48 schreef Dven het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk, is dat altijd op lokale tijd?Dan zal ik jullie vast lekker maken als ik hem aan het downloaden ben
Moet ik eerst een kwartier in de taxi zitten om naar de stad te gaanquote:Op maandag 17 juni 2019 15:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
australie heeft m eerder dan NL ja (digitaal)
Maarja een echte baas gaat gewoon naar de locale gameshop sochtends natuurlijk
(die van mij komt via bol.comMag dus nog een half dagje langer wachten)
Kom ik mooi van World War Z af. En brengt me gelijk aan het twijfelen om ook de Switch versie er maar bij te halenquote:Op maandag 17 juni 2019 19:39 schreef CoExist het volgende:
Gratis bij GameMania bij inlevering van 2 games of € 20,- bij inlevering van 1 game uit deze lijst.
https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie_games_voorjaar2019
echt welquote:
Maar de controls zijn op de PS4 dus anders dan op de Switchquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:46 schreef Jimbo het volgende:
De controlls op de switch zijn echt uber kut :/ de accelerate zit op B, en je wapen op A
Dus je zit de hele tijd tegen je rechter pookje aan, en als je wil schieten moet je je duim iets bewegen :/
Customizen is geen optie. Ik hoop erg dat ze op de switch wat makkelijkere controls hebben genomen (bijv ook je hop/powerslide op de R2 en niet op de R1 zoals bij de switch)
Ja dat weet ik dus niet, maar ik hoop t welquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar de controls zijn op de PS4 dus anders dan op de Switch?
Dan is de keuze makkelijk om voor de PS4-versie te gaan
Zou zeggen, ff wachten tot meer mensen 'm geprobeerd hebben. Ik ben dan ook een gigantische zeikerd op alles dus wie weet vinden anderen het wel chill spelenquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef CoExist het volgende:
Hm... dat van die besturing is verdrietig zeg.
Ik had ook veel moeite met de controls Team Sonic Racing op de Switch.
Gelukkig waren deze aan te passen naar Mario Kart stijl.
Voordeel is wel dat de knoppen op de PS4 niet zo achterlijk klein zijn. Nu zit je eigenlijk constant tegen je pookje aan en met je duim op de verkeerde knoppenquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Origineel was ook O gassen en X wapen gebruiken meen ik? In de opzicht is de keuze voor de Switch logisch en denk ik dat het op de PS4 idem gaat zijn om.
Dingodyle was op sommige banen absoluut onverslaanbaar in de originele gamequote:Op maandag 17 juni 2019 18:02 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
(zonder te letten op stats)
M'n chart kan alweer in de prullenbak na de leaks vandaag
tbh is dat de enige samen met tiny waarmee ik daadwerkelijk een race kan winnenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dingodyle was op sommige banen absoluut onverslaanbaar in de originele game
Tiny vond ik echt afschuwelijk meen ik me te herinneren. Die trekt op en heeft de draaicirkel van een kleine vrachtwagenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tbh is dat de enige samen met tiny waarmee ik daadwerkelijk een race kan winnen
Darksouls racing deze game![]()
Er zijn maar 4 verschillende classes (balanced, acceleration, handling, speed)quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Tiny vond ik echt afschuwelijk meen ik me te herinneren. Die trekt op en heeft de draaicirkel van een kleine vrachtwagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |