SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huidig rosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking actuele prijzen
Budgetgaming - PS4
Budgetgaming - Xbox One
Budgetgaming - Nintendo Switch
FOK!ers
TBDYou're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
Twijfel er over om deze voor de Switch te kopen.
De eerste CTR wel veel gespeeld op mijn PSX in 2001 maar het kon nooit tippen aan Mario Kart.
Dat is feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
De eerste CTR wel veel gespeeld op mijn PSX in 2001 maar het kon nooit tippen aan Mario Kart.
Neger please, iedereen weet dat Wacky Wheels de beste racegame wasquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist.
Kan niet wachten om het te kunnen spelen
Street Racer op de SNES.quote:
Overtreft Mario Kart in alle opzichten!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 00:57 schreef CoExist het volgende:
Ik had het over de eerste Crash Team Racing op de PSX t.o.v. Mario Kart 64 eind jaren '90.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Overtreft Mario Kart in alle opzichten!
Ben al zo lang aan het wachten op dit spelGelukkig nog maar vijf daagjes
Ja al twijfel ik tussen vrijdag meteen de campaign te no-lifen en zoveel mogelijk te unlocken of gewoon rustig aan te doenquote:
Nee toch of uhhhhquote:
ps4 dan kan je met je matties spelenquote:
Wacky Wheelsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neger please, iedereen weet dat Wacky Wheels de beste racegame was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |