Zeker toen ze baby kleding aan het checken was....quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De dag dat je wist dat zou komen.
Dit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:41 schreef hierissieweer het volgende:
Ik hoop voor het kindje dat het een miskraam wordt. Een leven vol ellende en littekens voor de boeg...
Ik hoop eigenlijk voor iedereen dat het vals alarm was of één grote grap, om te kijken hoe iedereen zou reageren .....quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:41 schreef hierissieweer het volgende:
Ik hoop voor het kindje dat het een miskraam wordt. Een leven vol ellende en littekens voor de boeg...
quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:47 schreef IriYe het volgende:
Michael en Naomi willen een kind, Tangel krijgt een kind, dus Barbie wil dat ook.
Had ze niet al eens een foto gedeeld dat ze bij babykleertjes stond te neuzen?
Ik geloof niet dat dit ongepland was.En waar is haar spiraaltje gebleven? of was het toch een abortus ipv spiraaltje?
Zwanger van derde kindje staat op NWS, maar dat moet inmiddels het 5de of 6de kind zijn. Wtf.![]()
En dat alles in pakweg 2-3 jaar.![]()
Wordt uiteraard vervolgd.....
Edit; Tangel is er weer als de kippen bij;
Ex feliciteert Barbie: Je bent een TOP-mama! https://www.shownieuws.nl(...)e-bent-een-top-mama/
Een top-mama.![]()
quote:De moeder van Samantha, Cora, laat aan Shownieuws weten dat ze nog niet op de hoogte was van dit nieuws.
Tja, die zal wel gezegd hebben dat het niet zo'n goed plan is om alweer zwanger te raken. En aangezien Barbie alles doet wat geen goed plan is, is dit niet heel verwonderlijk.quote:
.........terwijl die moeder waarschijnlijk degen is die er het vaakst voor gaat zorgen.quote:
Als hij slim is zegt hij gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef soapie het volgende:
Allemachtig, wat een mongolen zijn het toch! Ben benieuwd naar de reactie van Michael.....
Dat kan hij niet!quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als hij slim is zegt hij gewoon helemaal niks.
Alles om in de spotlights te blijven staan. De Tangel weet ze wel te vinden hoor, man man manquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:47 schreef IriYe het volgende:
Michael en Naomi willen een kind, Tangel krijgt een kind, dus Barbie wil dat ook.
Had ze niet al eens een foto gedeeld dat ze bij babykleertjes stond te neuzen?
Ik geloof niet dat dit ongepland was.En waar is haar spiraaltje gebleven? of was het toch een abortus ipv spiraaltje?
Zwanger van derde kindje staat op NWS, maar dat moet inmiddels het 5de of 6de kind zijn. Wtf.![]()
En dat alles in pakweg 2-3 jaar.![]()
Wordt uiteraard vervolgd.....
Edit; Tangel is er weer als de kippen bij;
Ex feliciteert Barbie: Je bent een TOP-mama! https://www.shownieuws.nl(...)e-bent-een-top-mama/
Een top-mama.![]()
Die heeft er niet zoveel mee te maken toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:54 schreef soapie het volgende:
Allemachtig, wat een mongolen zijn het toch! Ben benieuwd naar de reactie van Michael.....
Zijn kinderen krijgen er een halfzusje/-broertje bij.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:06 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die heeft er niet zoveel mee te maken toch?
Dit, + dat hij Spanje heeft moeten opgeven voor de zorg voor zijn kinderen.... Denk niet dat hij heel blij zal zijn met dit verhaal....quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn kinderen krijgen er een halfzusje/-broertje bij.
O.a.,die kleurt de hele DSM-IV wel vol.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:34 schreef Ceviche het volgende:
Heeft Barbie trouwens geen borderline? Of vergis ik me
quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:23 schreef soapie het volgende:
[..]
Dit, + dat hij Spanje heeft moeten opgeven voor de zorg voor zijn kinderen.... Denk niet dat hij heel blij zal zijn met dit verhaal....
Dan heeft hij alsnog hier niets van te vinden. Het is zijn ex, de relatie is over, zij mag doen en laten wat ze wilt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Weer een ingrijpende gebeurtenis in hun jonge leven.quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Mama vindt mij niet meer lief ....quote:Op woensdag 24 juli 2019 15:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weer een ingrijpende gebeurtenis in hun jonge leven.
En natuurlijk is het een vrij normale gebeurtenis, alleen hun leven wordt al steeds overhoop gehaald.
Waarom mag de nieuwe baby wel bij mama en ik niet...
Die hebben straksquote:Op woensdag 24 juli 2019 15:21 schreef maily het volgende:
[..]
Een echte Bonusfamiljen (#netflix) dus.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die hebben straks
Halfbroer van Mèèk en ex
Halfbroerzus van Sement
En mogelijk ooit nog een halfbroerzus van Mèèk en Naomi.
En mogelijk nog halfbroerzussen vermeende kinderen van Maroon
Of niet; makkelijk bij de bevalling.quote:Op woensdag 24 juli 2019 17:30 schreef Persefoneia het volgende:
Hopelijk is de breuk van haar bekken inmiddels goed genezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |