Valt mij tegen dat niemand hun 'Max Kanter niks meer van' herhaald heeft.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Weet jij trouwens toevallig wat er aan de hand is met Max Kanter?
En Chaves heeft het vooral over koffiequote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Goeiste quotejes![]()
Heeft Tom zelf iets neergepend? Sympathiek dat hij het als enige steeds over Columbia heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Amai, ik heb een weddenschap gewonnen zie ik.
Hij gaat de tijdrit winnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoop wel dat Remco rechtblijft vandaag in de tijdrit.
Ja daar zat ik net naastquote:
Remco, dat lijkt me evident.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zullen we franklop eens aansmeren?
Hoelang was het ook alweer? Heb geen ideequote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat zullen we franklop eens aansmeren?
Ik geloof niet dat we iets hebben afgesproken, maar ik wil wel een deal met je maken: een maand nu of straks de gehele Tour.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoelang was het ook alweer? Heb geen idee
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:36 schreef showtimer het volgende:
Sastre out Matxin even als een charlatan in de Cobo nasleep.Sastre moet wel even z'n bek houden natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Instellen lukt nu niet op mobiel, ben zondag terug van hoogtestage in de VS en zal dan maandje doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we iets hebben afgesproken, maar ik wil wel een deal met je maken: een maand nu of straks de gehele Tour.
Ojawel hoor, maar Victor zal toch een beetje gehavend zijn, en als je hem gisteren al zag sterven in het achterwiel bij De Rem, kan ik maar een mogelijke winnaar bedenken.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voksnor kan er geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |