SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 13 juni 2019 19:51 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik hoop dat Magasjan komend seizoen een kans krijgt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er wordt al aardig met geld gesmeten door oa. Real Madrid. Dat betekent dat de clubs daar net onder ook aardige sommen hebben om bij de clubs daaronder wat weg te halen. De trein moet wel een beetje gaan rollen zo dalijk toch?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik pak maar 1 trein, en dat is de trein naar Polen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt al aardig met geld gesmeten door oa. Real Madrid. Dat betekent dat de clubs daar net onder ook aardige sommen hebben om bij de clubs daaronder wat weg te halen. De trein moet wel een beetje gaan rollen zo dalijk toch?![]()
Ik vind PSG zo'n zaaddodende kutclub als nieuwe bestemming voor De Ligt, maar het lijkt wel te gaan gebeurenOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Niks mis mee. 100 miljoen aan salaris en dan op zijn vierentwintigste alsnog naar de absolute top.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind PSG zo'n zaaddodende kutclub als nieuwe bestemming voor De Ligt, maar het lijkt wel te gaan gebeuren![]()
100 miljoen miljardquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niks mis mee. 100 miljoen aan salaris en dan op zijn vierentwintigste alsnog naar de absolute top.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353534
Gewoon mister Ajax worden, 4 miljoen per jaar, lekker in Amsterdam kunnen blijven wonen vlakbij mams en volledige vrijheid hebben in het elftal.![]()
![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353517quote:Ajax heeft serieuze interesse in Quincy Promes, zo bevestigt Valentijn Driessen, chef sport van De Telegraaf. De aanvaller annex vleugelverdediger van Sevilla werd de afgelopen weken regelmatig aan Ajax gelinkt en volgens Driessen is dat niet zonder reden. “Dat is wel serieus”, zei hij donderdagavond bij FOX Sports.
Directeur spelerszaken Marc Overmars houdt de komende transferperiode rekening met de verkoop van meerdere spelers. In de zoektocht naar vervangers kijkt Ajax rond bij spelers van het Nederlands elftal. De Amsterdammers willen niet te veel afhankelijk worden van buitenlandse spelers. Promes pas derhalve perfect in het plaatje. SPORT meldde deze week al dat Ajax interesse had, maar schreef dat de afkoopsom van 150 miljoen euro in het contract van de aanvaller een eventuele transfer kan bemoeilijken.
“Promes zou dan voor de rechterkant gehaald worden”, aldus Driessen. “Iedereen bij Oranje wordt ook genoemd en geanalyseerd bij Ajax, omdat het dus Nederlanders zijn.” De aanwezigheid van Erik ten Hag bij Ajax kan in het voordeel werken met oog op een transfer. Promes en de trainer werkten samen bij Go Ahead Eagles en de Oranje-international liet onlangs nog weten een goede klik te hebben met de coach. De 27-jarige Promes werd in de zomer van vorig jaar voor twintig miljoen euro door Sevilla overgenomen van Spartak Moskou. De aanvaller wordt in Spanje ingezet als opkomende vleugelverdediger en hij heeft reeds aangegeven niet nog een seizoen die rol te willen vervullen.
Behalve Promes is ook Martin degaard nog altijd in beeld bij Ajax. Hij staat onder contract bij Real Madrid en behalve Ajax heeft ook Bayer Leverkusen interesse. Volgens Driessen geeft Ajax de komst van het Noorse talent niet op. “Als ze hem kunnen krijgen, dan nemen ze hem." Ook Steven Bergwijn is nog altijd in beeld bij Overmars. “Het is niet van de baan, maar PSV gaat het wel heel moeilijk maken. Ajax heeft niet nog vijf talenten klaar staan van het kaliber Frenkie de Jong”, vult Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad aan.
Doe degaard maar snel even rondmaken.Oh.![]()
Niet als Hakim blijftquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=353517
Doe degaard maar snel even rondmaken.![]()
Ik zou hem inderdaad flink opwaarderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:27 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon mister Ajax worden, 4 miljoen per jaar, lekker in Amsterdam kunnen blijven wonen vlakbij mams en volledige vrijheid hebben in het elftal.![]()
Vraag mij wel af hoeveel belasting ze moeten afdragen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:27 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon mister Ajax worden, 4 miljoen per jaar, lekker in Amsterdam kunnen blijven wonen vlakbij mams en volledige vrijheid hebben in het elftal.
En hoe dat zit in andere Europese landen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2019 11:51:27 ]![]()
Barca lijkt zijn zin eens niet te krijgen. Prima. Of PSG een slimme keuze zal zijn (als het allemaal klopt) zullen we pas achteraf weten.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zwaartepunt na de winter:
20. Groningen - uit
21. PSV - thuis
22. Utrecht - uit
23. RKC - thuis
24. Heracles - uit
25. AZ - thuis
26. Heerenveen - uit
27. Twente - thuis
28. Feyenoord - uit
Tussendoor nog beker en eventueel Europa.![]()
En dan hebben ze ook nog eens veel meer uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:57 schreef Simmertje het volgende:
PSV eindigt lastiger met AZ en Heerenveen uit in de laatste speelrondes.Oh.![]()
Ah dat wordt weer een winterdip, fijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
20. Groningen - uit
21. PSV - thuis
22. Utrecht - uit
23. RKC - thuis
24. Heracles - uit
25. AZ - thuis
26. Heerenveen - uit
27. Twente - thuis
28. Feyenoord - uit
Tussendoor nog beker en eventueel Europa.Oh.![]()
In 2003-04 was dat ook het geval, toen werden we kampioen.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik zie alleen PSV thuis en feyenoord uit als zware wedstrijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
20. Groningen - uit
21. PSV - thuis
22. Utrecht - uit
23. RKC - thuis
24. Heracles - uit
25. AZ - thuis
26. Heerenveen - uit
27. Twente - thuis
28. Feyenoord - uit
Tussendoor nog beker en eventueel Europa.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Bedankt voor de bronvermelding he.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:53 schreef Simmertje het volgende:
https://gofile.io/?c=oP3W7I
Schaamteloos gejat uit het feyenoord topic![]()
Wees blij dat ik jullie club naam netjes type i.p.v. een bepaald soort ongedierte.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de bronvermelding he.![]()
uh okequote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wees blij dat ik jullie club naam netjes type i.p.v. een bepaald soort ongedierte..
![]()
Denk zomaar dat Ziyech gaat blijven btw. Ik zie geen enkele club waar hij direct kan spelen of waar ze hem nodig hebben en aangezien Hakim enkel naar een topclub wil is de kans zeer groot dat hij gewoon blijft.![]()
Ik hoop ook dat de Ligt blijft of naar een club gaat die ik volg (niet PSG), maar mooi hoe iedereen om hardst schreeuwt dat hij niet naar PSG moet want 'dat is slecht voor zijn ontwikkeling', maar wel wil dat hij blijft bij Ajax 😂![]()
Ja bij Heracles en Utrecht hebben we het altijd makkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie alleen PSV thuis en feyenoord uit als zware wedstrijd?
Oh.![]()
De laatste jaren makkelijker bij Utrecht dan bij Heraclesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij Heracles en Utrecht hebben we het altijd makkelijk.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
het gaat mij ook meer om het volgen, PSG zie ik eigenlijk alleen maar in de CLquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik hoop ook dat de Ligt blijft of naar een club gaat die ik volg (niet PSG), maar mooi hoe iedereen om hardst schreeuwt dat hij niet naar PSG moet want 'dat is slecht voor zijn ontwikkeling', maar wel wil dat hij blijft bij Ajax 😂![]()
Alleen afgelopen seizoen toch. En toen Schne die wereldgoal maakte.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De laatste jaren makkelijker bij Utrecht dan bij HeraclesOh.![]()
Sportief van je, dankje!quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Als hij een slechte Africa Cup speelt blijft ie misschien wel ja. Maar als hij een goede Africa Cup speelt dan is dat toch wel de bevestiging voor de grote buitenlandse clubs dat hij het waard is om aan te trekken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
Denk zomaar dat Ziyech gaat blijven btw. Ik zie geen enkele club waar hij direct kan spelen of waar ze hem nodig hebben en aangezien Hakim enkel naar een topclub wil is de kans zeer groot dat hij gewoon blijft.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Alsof clubs dat laten afhangen van de Ebola Cup als Ziyech het heeft laten zien in de CL.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als hij een slechte Africa Cup speelt blijft ie misschien wel ja. Maar als hij een goede Africa Cup speelt dan is dat toch wel de bevestiging voor de grote buitenlandse clubs dat hij het waard is om aan te trekken.Oh.![]()
Bij Frenkie, De Ligt en Onana duikel(d)en de grote clubs over elkaar heen maar rondom Ziyech blijft het maar stil. Blijkbaar twijfelt men.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof clubs dat laten afhangen van de Ebola Cup als Ziyech het heeft laten zien in de CL.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vooral de echte top twijfelt, hij kan lijkt mij zo tekenen bij een subtopper in Spanje/Engeland. Maar daar doet hij het niet voor, daarnaast kan Ajax dat salaris best ophoesten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bij Frenkie, De Ligt en Onana duikel(d)en de grote clubs over elkaar heen maar rondom Ziyech blijft het maar stil. Blijkbaar twijfelt men.![]()
Begrijp ik ergens wel gezien hij naast zijn geslaagde acties ook een hoop verneukt en hij niet echt vast aan de bal is. Moet maar in je speelwijze passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bij Frenkie, De Ligt en Onana duikel(d)en de grote clubs over elkaar heen maar rondom Ziyech blijft het maar stil. Blijkbaar twijfelt men.Oh.![]()
Ajax zou ook zo ver moeten zijn dat basisspelers niet meer willen vertrekken naar de Evertons en Sevilla's van deze wereld.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vooral de echte top twijfelt, hij kan lijkt mij zo tekenen bij een subtopper in Spanje/Engeland. Maar daar doet hij het niet voor, daarnaast kan Ajax dat salaris best ophoesten.Oh.![]()
Klopt. Zijn output (goals en assists) is hoog maar zijn effictiviteit is laag (veel balverlies en mislukte doelpogingen).quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begrijp ik ergens wel gezien hij naast zijn geslaagde acties ook een hoop verneukt en hij niet echt vast aan de bal is. Moet maar in je speelwijze passen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Misschien dat hij niet naar een subtopper wil maar er zijn ook amper geruchten van interesse uit de subtop de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vooral de echte top twijfelt, hij kan lijkt mij zo tekenen bij een subtopper in Spanje/Engeland. Maar daar doet hij het niet voor, daarnaast kan Ajax dat salaris best ophoesten.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Everton (Engeland) blijft een geval apart, die kunnen door het TV geld gewoon achterlijke salarissen bieden. Maar de subtop van Spanje, Itali en Duitsland zou inderdaad financieel niet veel interessanter meer moeten zijn voor de spelers.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zou ook zo ver moeten zijn dat basisspelers niet meer willen vertrekken naar de Evertons en Sevilla's van deze wereld.
https://www.capology.com/club/roma/salaries
4,5 miljoen voor de best betaalde speler bij AS Roma![]()
Opportunistische speler waarmee de controle houden lastig is tegen betere tegenstanders.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Klopt. Zijn output (goals en assists) is hoog maar zijn effictiviteit is laag (veel balverlies en mislukte doelpogingen).Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: