abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 juni 2019 @ 09:23:19 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187465249
Aandacht gaan jongleren de komende weken....
Persona 5 nog niet uit, MK11 gekocht afgelopen week en gister ook nog Robinson voor de PSVR (cheap, dus ach).

IK WIL MEER TIJD IN MIJN LEVEN! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 juni 2019 @ 09:24:18 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187465260
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Overcooked met zijn 4'en moeilijker dan met 2?
Vooral chaotischer bij sommige levels, omdat je elkaar in de weg loopt.
Goede afspraken maken dus :D

"Jij snijdt!"
"Jij wast af!!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 juni 2019 @ 09:24:33 #253
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187465263
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:18 schreef azazel1707 het volgende:

[..]

Tijd blijft hetzelfde, de score die je moeten halen voor sterren wordt hoger.
Helder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juni 2019 @ 09:28:05 #254
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187465306
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vooral chaotischer bij sommige levels, omdat je elkaar in de weg loopt.
Goede afspraken maken dus :D

"Jij snijdt!"
"Jij wast af!!"
En, toegegeven, het helpt ook als je medespelers weten wtf ze moeten doen _O-
Wij deden het met z'n 4en, 2 man waren enigszins doorgewinterd en waren al aardig op elkaar ingespeeld en bekend met het verdelen van taken (en herverdelen als het level weer eens door elkaar beweegt :P ). En dan ook 2 spelers die het ooit een keer 5min hadden aangeraakt.

Mja.. dàt is dikke chaos _O-
Maar ik denk als je alle 4 goed ingespeeld bent, dat het een stuk soepeler zal gaan.
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  maandag 17 juni 2019 @ 09:29:57 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187465332
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:28 schreef azazel1707 het volgende:

[..]

En, toegegeven, het helpt ook als je medespelers weten wtf ze moeten doen _O-
Wij deden het met z'n 4en, 2 man waren enigszins doorgewinterd en waren al aardig op elkaar ingespeeld en bekend met het verdelen van taken (en herverdelen als het level weer eens door elkaar beweegt :P ). En dan ook 2 spelers die het ooit een keer 5min hadden aangeraakt.

Mja.. dàt is dikke chaos _O-
Maar ik denk als je alle 4 goed ingespeeld bent, dat het een stuk soepeler zal gaan.
Bij ons wordt er bijna standaard geroepen "WAAROM DOET NIEMAND DE AFWAS?!" :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 juni 2019 @ 09:31:47 #256
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187465360
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij ons wordt er bijna standaard geroepen "WAAROM DOET NIEMAND DE AFWAS?!" :')
Hahahaha, zeer herkenbaar _O-

Bij ons het gaat het wat meer stenografischer:

"Klaar!"
"Oven!"
"Borden!"
"Ik hak!"
"Fishy fishy fishy!"
Shrimp klaar!"
etc :P
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  maandag 17 juni 2019 @ 09:32:38 #257
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187465380
Met zijn tweeën gaat het al redelijk soepel trouwens, al heeft mijn vriendin de neiging om op plekken stil te staan waardoor ik nergens meer langs kan.

Maar ik begreep dat een vriend niet verder kwam in het spel omdat ze niet overal 3 sterren konden halen. Dus ik dacht: misschien kunnen we ze helpen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juni 2019 @ 09:38:58 #258
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187465473
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met zijn tweeën gaat het al redelijk soepel trouwens, al heeft mijn vriendin de neiging om op plekken stil te staan waardoor ik nergens meer langs kan.

Maar ik begreep dat een vriend niet verder kwam in het spel omdat ze niet overal 3 sterren konden halen. Dus ik dacht: misschien kunnen we ze helpen.
Vooralsnog ben ik geen enkel level tegengekomen waar we geen 3 sterren zouden kunnen halen.
Er zijn enkele levels echt een verschrikking, vooral de levels waarbij er veel zaken verschuiven. Het heen en weer zweven van ingredienten is echt tijdrovend en daar worden wij vaak genekt.
Als we dan 1 of 2 sterren hebben, dan bespreken we even hoe we denken het level op 3 sterren te kunnen halen, is het niet teveel moeite (aka iets strakker en geconcentreerder je taken doen), dan doen het nog een keer over tot we 3 sterren hebben.
Als het vooral uit het hoofd leren is wat de volgorde van bewegen van het level is en dergelijke, dan komen we vaak op het punt dat we zeggen: "fuck it, kut level, komt wel een keer" :P

Overcooked 2 hebben we trouwens uitgespeeld zonder alles op 3 sterren te krijgen.
Wat daarna komt is zelfs voor ons een dikke uitdaging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  maandag 17 juni 2019 @ 09:58:05 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187465734
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met zijn tweeën gaat het al redelijk soepel trouwens, al heeft mijn vriendin de neiging om op plekken stil te staan waardoor ik nergens meer langs kan.

Maar ik begreep dat een vriend niet verder kwam in het spel omdat ze niet overal 3 sterren konden halen. Dus ik dacht: misschien kunnen we ze helpen.
Bij vrienden speelden we t met 4, en dan was t wel makkelijker sterren halen.
Ik speelde thuis het alleen, en voor bepaalde sterren is iemand me komen helpen.
Als je alleen speelt bedien je nl zelf meer poppetjes en da's soms gewoonweg niet te doen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 juni 2019 @ 10:01:13 #260
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187465791
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 07:05 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Is het echt zoveel slechter dan fallout 4? Heb me nog best wel vermaakt destijds met dat deel.
ja
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 17 juni 2019 @ 10:28:40 #261
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187466187
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij vrienden speelden we t met 4, en dan was t wel makkelijker sterren halen.
Ik speelde thuis het alleen, en voor bepaalde sterren is iemand me komen helpen.
Als je alleen speelt bedien je nl zelf meer poppetjes en da's soms gewoonweg niet te doen.
Klopt. In je remi is het eventjes leuk, maar je mist de dynamiek van 2 of meer spelers.
Daarnaast is het inderdaad in sommige levels gewoonweg niet te doen in je eentje, omdat je maar 1 van de koks tegelijk kan bedienen. En soms is het gewoon nodig dat er 2 of meerdere zaken/acties tegelijk lopen
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 10:56:18 #262
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187466460
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:14 schreef azazel1707 het volgende:

[..]

Ik moet m'n library nog eens rustig door bladeren inderdaad. Al heb ik niet alle games die bij PS+ langskwamen erin gezet..

Besturing doe ik inderdaad gewoon met controller. De meeste spellen ondersteunen dit prima.
Ik heb wel enkele titels met Move geprobeerd en in sommige gevallen kan het zeker een toevoeging zijn. Het is afhankelijk van de titel.

Ook v.w.b. de TV. De meeste games ondersteunen 'Cinema mode', oftewel: mensen zien op de TV wat jij in je bril ziet. Er zijn enkele games (zoals 'Keep Talking and nobody Explodes' <-- nog geen ervaring though, maar logic dictates..) waarbij het TV scherm als tweede scherm fungeert, waarbij je medespelers op de bank (zonder bril) gebruik maken van het TV scherm, terwijl de bril-drager andere beelden ziet.
Heb m nu al een tijdje in mn mandje bekeken/gehouden maar toch besloten hem niet te kopen. Door al die dingen als move controllers die erbij moeten om het écht heel leuk te maken wordt het uiteindelijk toch wel een duur geintje.

Ik wacht wel tot het nóg beter werkt en er nóg meer games zijn tot ik hem koop. Thnx voor de antwoorden wel :Y
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 17 juni 2019 @ 10:58:58 #263
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187466484
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heb m nu al een tijdje in mn mandje bekeken/gehouden maar toch besloten hem niet te kopen. Door al die dingen als move controllers die erbij moeten om het écht heel leuk te maken wordt het uiteindelijk toch wel een duur geintje.

Ik wacht wel tot het nóg beter werkt en er nóg meer games zijn tot ik hem koop. Thnx voor de antwoorden wel :Y
No problemo :) ^O^
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  maandag 17 juni 2019 @ 10:59:50 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187466495
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heb m nu al een tijdje in mn mandje bekeken/gehouden maar toch besloten hem niet te kopen. Door al die dingen als move controllers die erbij moeten om het écht heel leuk te maken wordt het uiteindelijk toch wel een duur geintje.

Ik wacht wel tot het nóg beter werkt en er nóg meer games zijn tot ik hem koop. Thnx voor de antwoorden wel :Y
Ik heb de moves best wel goedkoop gekocht via Amazon Italie destijds (met dank aan google translate ook, want de website zelf wilde niet in t Engels :') ). Blij mee, anders had ik Beat Saber moeten missen. Bij uitstek t leukste PSVR spel dat ik heb.

De moves geven je wel net echt een iets betere VR ervaring dan de controller, omdat je echt je handen los beweegt en lijkt te "grijpen". Maar lang niet alle spellen ondersteunen t. En ik vind de tracking soms echt wel te wensen overlaten. Erg licht-afhankelijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 11:01:39 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187466508
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb de moves best wel goedkoop gekocht via Amazon Italie destijds (met dank aan google translate ook, want de website zelf wilde niet in t Engels :') ). Blij mee, anders had ik Beat Saber moeten missen. Bij uitstek t leukste PSVR spel dat ik heb.

De moves geven je wel net echt een iets betere VR ervaring dan de controller, omdat je echt je handen los beweegt en lijkt te "grijpen". Maar lang niet alle spellen ondersteunen t. En ik vind de tracking soms echt wel te wensen overlaten. Erg licht-afhankelijk.
Ja precies, maar juist dát maakt VR voor me, het bewegen met je handen enzo. Wordt al met al toch een duur geintje voor iets waarvan in verwacht het een dagje of 2 leuk te vinden en dan in de kast leg :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 17 juni 2019 @ 11:02:17 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187466514
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:14 schreef azazel1707 het volgende:
Er zijn enkele games (zoals 'Keep Talking and nobody Explodes' <-- nog geen ervaring though, maar logic dictates..) waarbij het TV scherm als tweede scherm fungeert, waarbij je medespelers op de bank (zonder bril) gebruik maken van het TV scherm, terwijl de bril-drager andere beelden ziet.
Keep Talking (wat ik dus heb) laat idd iets anders op de bril zien dan op de TV, zodat de mensen met de bom-manual niet zien hoe de bom er uitziet. Al is dat een keuze. Je kan het spel ook zonder VR spelen, maar dan moeten die mensen dus in een andere kamer zitten of gewoonweg niet naar de TV kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 juni 2019 @ 11:04:17 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187466531
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 11:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ja precies, maar juist dát maakt VR voor me, het bewegen met je handen enzo. Wordt al met al toch een duur geintje voor iets waarvan in verwacht het een dagje of 2 leuk te vinden en dan in de kast leg :')
Ik heb heel heel lang getwijfeld, en toen kwam de bonus en black friday :P
Nog steeds geen spijt van, al speel ik t wel minder dan voorheen.
Ik verveel me ook snel met dingen, maar dit heeft toch zeker langer dan 2 dagen geduurd (sinds afgelopen jaar dus).
En hij komt nog steeds wel uit de kast. Minder vaak dan de PS4 zelf aangaat, maar toch zeker wel een paar x per maand.
Vooral de kortere spellen, die je dan "even kunt doen". Het party-gehalte is daarbij ook hoog.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 17 juni 2019 @ 11:05:21 #268
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187466546
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 11:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ja precies, maar juist dát maakt VR voor me, het bewegen met je handen enzo. Wordt al met al toch een duur geintje voor iets waarvan in verwacht het een dagje of 2 leuk te vinden en dan in de kast leg :')
Alleen al met Astro Bot ben ik (je) meerdere dagen zoet :P
Laat staan dat ik dan ook nog DOOM VFR, WipeOut en RE7 nog op de 'to do' heb staan :P
Neuh, dit was voor mij geen duur geintje :)
(Al heb ik wel enige weerstand om de Move controllers te kopen; 80eur komt net ff te on-evenredig over qua prijs..)

edit: vergeet ook niet dat een gemiddelde VR sessie een stuk korter is (vanwege vermoeidheid van de ogen o.a.), dan een standaard game sessie.
Dus je gaat het sowieso al over een langere periode uitsmeren :)
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  maandag 17 juni 2019 @ 11:07:08 #269
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187466565
Voor de liefhebbers:

Mijn PSN Profiel
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
  maandag 17 juni 2019 @ 11:54:37 #270
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_187467249
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 07:05 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Is het echt zoveel slechter dan fallout 4? Heb me nog best wel vermaakt destijds met dat deel.
Anders, niet perse slechter.

Je hebt voornamelijk veel papegaaien op het internet die schreeuwen dat de game mega slecht is zonder het zelf gespeeld te hebben. Ik was net zo.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drankster op 17-06-2019 11:59:38 ]
pi_187467415
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 11:54 schreef Drankster het volgende:

[..]

Anders, niet perse slechter.

Je hebt voornamelijk veel papegaaien op het internet die schreeuwen dat de game mega slecht is zonder het zelf gespeeld te hebben. Ik was net zo.
Gebaseerd op eerdere reviews en de E3 presco van Bethesda lijkt het of ze nu pas een volwaardige game/RPG gaan krijgen met o.a. het toevoegen van NPC's etc. En de bugs waren ook niet mis toch? Ik las over menig voormalig Fallout4 bugs die weer de kop op staken in 76.
  Eindredactie Games maandag 17 juni 2019 @ 12:13:22 #272
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_187467483
Die BR-modus (nuclear winter) valt wel redelijk in de smaak volgens mij, beter dan de core game lijkt het
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_187467886
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 12:13 schreef 2dope het volgende:
Die BR-modus (nuclear winter) valt wel redelijk in de smaak volgens mij, beter dan de core game lijkt het
Toch ook deels PVE toch? Zag er wel aardig uit idd.
  maandag 17 juni 2019 @ 13:01:11 #274
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_187468053
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 12:08 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Gebaseerd op eerdere reviews en de E3 presco van Bethesda lijkt het of ze nu pas een volwaardige game/RPG gaan krijgen met o.a. het toevoegen van NPC's etc. En de bugs waren ook niet mis toch? Ik las over menig voormalig Fallout4 bugs die weer de kop op staken in 76.
Klopt, NPC's komen deze zomer. Dan is het, met de toegevoegde content van de afgelopen maanden, bijna een volwaardige game.

Ze hebben de laatste maanden veel content uitgebracht waaronder een Legendary Loot vendor en player vendors (je kan als speler je eigen winkel openen en je loot verkopen). Echter mist er wel Endgame content maar ik geloof dat er meerder dungeons onderweg zijn. Bugs zijn er nog plenty zoals we wel gewend zijn van een Bethesda game maar bij release waren er voornamelijk veel server crashes waardoor je constant terug ging naar main menu, dit was voor mij een reden om het even 2/3 maanden niet te spelen.

quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 12:13 schreef 2dope het volgende:
Die BR-modus (nuclear winter) valt wel redelijk in de smaak volgens mij, beter dan de core game lijkt het
Nuclear Winter is een leuke toevoeging maar staat nog erg in de kinderschoenen, het is een leuke sneak peek want er is zo veel ruimte voor verbetering.

Ik ben momenteel level 10 in NW (zo'n 15 potjes gespeeld, 4/5 gewonnen) en heb het nu al wel een beetje gezien omdat het niet allemaal even lekker loopt, voorbeeld: je gaat naar de main menu na een potje, niet naar een nieuwe lobby dus je moet weer 2 laadschermen wachten voordat je weer in een match zit (zo'n 5/7 minuten).

Ik zie wel veel positieve reacties op internet van mensen die de 7-daagse trial hebben gespeeld.

Al met al is Bethesda (eindelijk) op de goede weg en kan het zeker wat gaan worden. :)

Mocht ie binnenkort voor 10/15 euro ergens in de sale zijn dan zou ik het zeker een kans geven.
  maandag 17 juni 2019 @ 13:03:43 #275
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_187468081
Is er toevallig ook nog iemand die het pareltje 'REUS' speelt? :)
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_187468114
quote:
4s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:01 schreef Drankster het volgende:

[..]

Klopt, NPC's komen deze zomer. Dan is het, met de toegevoegde content van de afgelopen maanden, bijna een volwaardige game.

Ze hebben de laatste maanden veel content uitgebracht waaronder een Legendary Loot vendor en player vendors (je kan als speler je eigen winkel openen en je loot verkopen). Echter mist er wel Endgame content maar ik geloof dat er meerder dungeons onderweg zijn. Bugs zijn er nog plenty zoals we wel gewend zijn van een Bethesda game maar bij release waren er voornamelijk veel server crashes waardoor je constant terug ging naar main menu, dit was voor mij een reden om het even 2/3 maanden niet te spelen.
[..]

Nuclear Winter is een leuke toevoeging maar staat nog erg in de kinderschoenen, het is een leuke sneak peek want er is zo veel ruimte voor verbetering.

Ik ben momenteel level 10 in NW (zo'n 15 potjes gespeeld, 4/5 gewonnen) en heb het nu al wel een beetje gezien omdat het niet allemaal even lekker loopt, voorbeeld: je gaat naar de main menu na een potje, niet naar een nieuwe lobby dus je moet weer 2 laadschermen wachten voordat je weer in een match zit (zo'n 5/7 minuten).

Ik zie wel veel positieve reacties op internet van mensen die de 7-daagse trial hebben gespeeld.

Al met al is Bethesda (eindelijk) op de goede weg en kan het zeker wat gaan worden. :)

Mocht ie binnenkort voor 10/15 euro ergens in de sale zijn dan zou ik het zeker een kans geven.
Klinkt wel goed, t.z.t. eens een kans geven voor 10/15 euro. Met NPC's zal het wel wat meer spelen als een traditionele Fallout denk ik. Hij is nu al nieuw te krijgen voor 15 zie ik.
  maandag 17 juni 2019 @ 13:15:22 #277
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_187468275
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Klinkt wel goed, t.z.t. eens een kans geven voor 10/15 euro. Met NPC's zal het wel wat meer spelen als een traditionele Fallout denk ik. Hij is nu al nieuw te krijgen voor 15 zie ik.
Mocht je binnenkort gaan spelen, laat het me weten, heb wel wat shit wat je kan gebruiken dan, caps bijvoorbeeld.

Komend weekend is het Double XP weekend btw, mooi moment om te beginnen:

Fallout 76: Inside the Vault - E3 2019 Round-Up & Double XP Event
  maandag 17 juni 2019 @ 15:32:16 #278
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_187470357
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 06:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:D
Je hebt ze alleen maar nodig voor een trofee. De tweede keer dat je speelt, krijg je een lading geld iedere keer.
Ja vreemd aangezien ik 0 interesse heb in het Gwent spel. Een keuze was logischer geweest imo.
  maandag 17 juni 2019 @ 16:59:36 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_187471447
Dit weekend begonnen met RDR2. Pffff wel genieten hoor! Graphics had ik wel iets mooier verwacht, maar de sfeer/muziek etc. vind ik prachtig. Alles op je gemakkie doen, best rustgevende game eigenlijk :)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 17:14:52 #280
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187471653
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:59 schreef satecl het volgende:
Dit weekend begonnen met RDR2. Pffff wel genieten hoor! Graphics had ik wel iets mooier verwacht, maar de sfeer/muziek etc. vind ik prachtig. Alles op je gemakkie doen, best rustgevende game eigenlijk :)
Ja, langzaam is ie wel ja ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 17 juni 2019 @ 17:19:39 #281
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187471718
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:59 schreef satecl het volgende:
Dit weekend begonnen met RDR2. Pffff wel genieten hoor! Graphics had ik wel iets mooier verwacht, maar de sfeer/muziek etc. vind ik prachtig. Alles op je gemakkie doen, best rustgevende game eigenlijk :)
Zo wat een game idd _O_ ben er ook weer aan begonnen. Fucking bazengame _O_.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187471743
Ik heb hem net verkocht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 17 juni 2019 @ 17:26:17 #283
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_187471822
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 07:05 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Is het echt zoveel slechter dan fallout 4? Heb me nog best wel vermaakt destijds met dat deel.
Ik heb me met Fallout 4 ook echt heel goed vermaakt hoor, laat ik dat even voorop stellen. Nu was de performance van 4 ook niet altijd even best, echter in dat ene uurtje van 76 dat ik gister heb gespeeld is de framerate volgens mij niet boven de 25 uitgekomen naast het constante haperen en pop-in, textures die niet of te laat laden etc. Verder voeltde wereld zonder NPC's waar je mee kunt interacten ook dood aan.

Niet voor mij weggelegd ondanks dat ik honderden uren plezier heb gehad aan Fallout 3, New Vegas en 4 en de uitbreidingen.
Flesje bier
  maandag 17 juni 2019 @ 18:06:08 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187472441
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 17:26 schreef Gezicht het volgende:

in dat ene uurtje van 76 dat ik gister heb gespeeld is de framerate volgens mij niet boven de 25 uitgekomen naast het constante haperen en pop-in, textures die niet of te laat laden etc. Verder voeltde wereld zonder NPC's waar je mee kunt interacten ook dood aan.

Holy shit nog steeds? _O- no way -_-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 17 juni 2019 @ 18:09:16 #285
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187472484
De framerate van Fallout 4 was/is vaak ook nog om te huilen. Die serie hebben ze zelf verneukt met een ouderwetse engine en matige besturing.
SOONY
  maandag 17 juni 2019 @ 18:10:30 #286
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187472510
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:32 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja vreemd aangezien ik 0 interesse heb in het Gwent spel. Een keuze was logischer geweest imo.
Ik heb het slechts gekocht omdat ik het zag in de Gwent store.
Mijn Gwent deck werd er beter van, maar ben dat na een paar maanden wel zat geworden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 17 juni 2019 @ 18:12:10 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187472537
Sony censureerd nu zelfs bloed in cutscenes? Dafuq?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games maandag 17 juni 2019 @ 18:34:05 #288
181272 crew  Noppie2000
pi_187472938
Ze veranderen zelfs de laarzen en plaatsen een extra voet :N
  maandag 17 juni 2019 @ 18:35:55 #289
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187472972
Bovenste plaatje misschien ingezoomd?



In gameplay op Xbox One wel bloed, bij PS4 niet



quote:
Some people have assumed that it’s the PS4 censorship policies at play, but usually those policies are employed for fan-service, ecchi content, or sexual material. In this case there’s just a cutscene with some droplets of blood on the ground.

Now it’s possible that it’s a glitch in the PS4 build of the network test, and they just didn’t have time to correct it. It’s also possible that they may have disabled those specific texture materials for the PS4 version, possibly due to memory reasons, or optimization purposes, or they just forgot to enable that decal during the cinematic.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187472987
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:35 schreef MMaRsu het volgende:
Bovenste plaatje misschien ingezoomd?

[ afbeelding ]
welk spel
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 17 juni 2019 @ 18:38:55 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187473012
Dunno 1 of andere weeb game
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187474098
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 18:36 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

welk spel
Code Vein, een souls-game in animestijl
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_187474561
Zolang er in de From Software games nog maar genoeg bloed en gore blijft zitten :{w
  maandag 17 juni 2019 @ 23:26:21 #294
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187478055
Skyrim paar uur gespeeld, ik vind het echt veel leuker dan welke Fallout dan ook :@

Op de Switch zou ik hem eigenlijk moeten spelen, maar ach supersampling en stabiele performance is ook prima ;)
SOONY
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 23:37:25 #295
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187478262
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:26 schreef DKUp het volgende:
Skyrim paar uur gespeeld, ik vind het echt veel leuker dan welke Fallout dan ook :@

Op de Switch zou ik hem eigenlijk moeten spelen, maar ach supersampling en stabiele performance is ook prima ;)
Gewoon op de PC spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 17 juni 2019 @ 23:40:19 #296
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187478307
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Gewoon op de PC spelen
Als ik een game pc had ik dat zeker gedaan.
Ik speel alleen spellen op consoles en handhelds :P
SOONY
  Moderator maandag 17 juni 2019 @ 23:40:55 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187478317
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:40 schreef DKUp het volgende:

[..]

Als ik een game pc had ik dat zeker gedaan maar ik speel alleen spellen op consoles en handhelds :P
prima afstudeer cadeau aan jezelf
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_187478348
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:26 schreef DKUp het volgende:
Skyrim paar uur gespeeld, ik vind het echt veel leuker dan welke Fallout dan ook :@

Op de Switch zou ik hem eigenlijk moeten spelen, maar ach supersampling en stabiele performance is ook prima ;)
Je hebt serieus nog nooit eerder Skyrim gespeeld?
  maandag 17 juni 2019 @ 23:45:57 #299
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187478419
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

prima afstudeer cadeau aan jezelf
Meh ik koop liever een nieuwe tv en console(s) volgend jaar :P
SOONY
  maandag 17 juni 2019 @ 23:46:39 #300
429367 DKUp
ON TOUR
pi_187478436
quote:
10s.gif Op maandag 17 juni 2019 23:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Je hebt serieus nog nooit eerder Skyrim gespeeld?
Ja op de PS3 en een uurtje op de Xbox One met crashes :'(
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')