Ze geniet van het levenquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was vandaag White Gold aan het kijken en daar vervangt een vrouw haar man met een vrouw, vervolgens een hond en daarna nog een collega van die man
Eten en typen slechte combiquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben je nu al dronken en je bent nog niet eens in de trein
Was dat spel nog bevallen? Ben de naam vergeten.quote:
Anno 1800. En het bevalt goed! Heel goed zelfs. Alleen heb ik nog niet alles door, dus veel aan het zoeken nog op internetquote:Op donderdag 13 juni 2019 19:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was dat spel nog bevallen? Ben de naam vergeten.
Ja duurt altijd wel even.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Anno 1800. En het bevalt goed! Heel goed zelfs. Alleen heb ik nog niet alles door, dus veel aan het zoeken nog op internet
Anno 1602 beste annoquote:Op donderdag 13 juni 2019 20:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Anno 1800. En het bevalt goed! Heel goed zelfs. Alleen heb ik nog niet alles door, dus veel aan het zoeken nog op internet
Sja gaat om de gameplay hequote:Op donderdag 13 juni 2019 21:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Grafisch niet meer helemaal van deze tijd
Die is toch nooit echt veranderd bij die hele serie waarvan de losse getallen opgeteld bij elke versie samen 9 zijn?quote:
Kan nietquote:
Neequote:
Wat krijgen we nou!quote:Op donderdag 13 juni 2019 23:19 schreef murp het volgende:
[..]
ja, maar het kan zijn dat ik niet antwoord hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |