Maar mag jij dat? Volgens mij niet en anders is er nog mikeytt die niet over zonnebrand mocht praten...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Laat die jongen trots zijn.
Dat betekent dat ik ook over mijn frituurpan mag praten in elk topic
Dat was ook iets jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:37 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar mag jij dat? Volgens mij niet en anders is er nog mikeytt die niet over zonnebrand mocht praten...
gewoon kopie van je eerdere topic, met een extra zinnetje. Pure spam dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:04 schreef Goudenvis het volgende:
KLB / Te warm om te frituren, naar de snackbar
Waarom hierop een slotje dan? Klacht gaat niet over de warmte en het is geen oneliner
Pffff wat een waardeloos kut antwoord zeg, alles wat mis was met het vorige topic is hier aangepastquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon kopie van je eerdere topic, met een extra zinnetje. Pure spam dus.
Laat het een les voor de toekomst zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Pffff wat een waardeloos kut antwoord zeg, alles wat mis was met het vorige topic is hier aangepast
En dan weer een slotje krijgen omdat jij of je vriendje haags het geen leuk topic vinden...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laat het een les voor de toekomst zijn.
Gewoon beginnen met niet verzonnen kwaliteit, ipv na elk slotje je verzonnen gebagger met een zinnetje uitbreiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
En dan weer een slotje krijgen omdat jij of je vriendje haags het geen leuk topic vinden...
Bahaha vriendjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
En dan weer een slotje krijgen omdat jij of je vriendje haags het geen leuk topic vinden...
KLB / Airco overal uitverkochtquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Matige oneliner. Hoeveel topics over de warmte hebben we nodig.
Ja doei, dat jij last hebt van de hitte en besluit hier te gaan janken betekent niet dat ik in al je gejank mee hoef te gaan hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maar wel weer een topic over warmte en/of airco’s...
Heb geen last van de hitte maar wel van dat waardeloze beleid van julliequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja doei, dat jij last hebt van de hitte en besluit hier te gaan janken betekent niet dat ik in al je gejank mee hoef te gaan hè.
Fijne avond visje, hou je hoofd koel. Leg misschien wat ijsblokjes op je voorhoofd ofzo.
jankenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb geen last van de hitte maar wel van dat waardeloze beleid van jullie
Echt hequote:Op woensdag 26 juni 2019 14:46 schreef Solotovski het volgende:
Kan Haags niet ff kappen met elke sc nieuw deel openen met dat gegeil op zichzelf. Same voor VK.
Ja jullie hebben 't vast niet door maar het is een beetje erg zielig en ook een van de redenen dat er geen hond meer post.
KLB is beter af met jullie op zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |