Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, ik ben aan het trainen zodat ik op een dag kan piekenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat dan!
Kwaliteitstopics vanaf nu!
Je bent al 18 jaar in trainingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, ik ben aan het trainen zodat ik op een dag kan pieken
Dat is elk mens toch? 18 jaar in training zodat je zodra je volwassen bent weet hoe het allemaal werktquote:
Dat memo heeft mij nooit bereikt .quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is elk mens toch? 18 jaar in training zodat je zodra je volwassen bent weet hoe het allemaal werkt
thanks voor de schop, scheelt mij weer zoeken!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat memo heeft mij nooit bereikt .
>>>>slowchat
iiiiiiiieeeeeeeequote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:21 schreef Samuel24 het volgende:
En ik word er echt doodmoe van dat IEDERE keer als iemand mij quote om mij iets te melden die post meteen weggehaald word.
Ik krijg dan een quote alert maar ik kan die quote niet meer zien omdat jullie hem verwijderd hebben. Dus met andere woorden vals alarm en ik kijk voor niks. Allemaal verspilde tijd en moeite.
Fucking irri.
Zet quote alerts dan uit, gilnichtquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:21 schreef Samuel24 het volgende:
En ik word er echt doodmoe van dat IEDERE keer als iemand mij quote om mij iets te melden die post meteen weggehaald word.
Ik krijg dan een quote alert maar ik kan die quote niet meer zien omdat jullie hem verwijderd hebben. Dus met andere woorden vals alarm en ik kijk voor niks. Allemaal verspilde tijd en moeite.
Fucking irri.
Maar dat wil ik niet. Ik wil juist weten wie mij quote en ik wil ook graag kunnen lezen wat diegene tegen mij gezegd heeft dan. Maar dat lukt dus niet als die simpele mods steeds de berichten verwijderen van mensen die op mij gereageerd hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zet quote alerts dan uit, gilnicht
HAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:08 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet. Ik wil juist weten wie mij quote en ik wil ook graag kunnen lezen wat diegene tegen mij gezegd heeft dan. Maar dat lukt dus niet als die simpele mods steeds de berichten verwijderen van mensen die op mij gereageerd hebben.
Btw...you make me cringe pietverdriet..
joh donder een beetje op met je wispelturige gejankquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:21 schreef Samuel24 het volgende:
Fucking irri.
Neuh, dat was een quote van een verwijderde post.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is mijn post weg ouwe dibbes mag ik je geen nicht noemen?
Ik wil graag een second opinion kwarkjequote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Neuh, dat was een quote van een verwijderde post.
Racistische uitspraak doen, en dan overige mensen in het topic beetje lopen uitdagen vanwege die uitspraak, is gewoon topicontsporend gedrag.
Ik zat 50/50 te twijfelen om die post meteen te verwijderen, maar dacht, geef het een kans. Je gedrag erna heeft ervoor gezorgd dat die post toch maar is weggehaald, en dus ook de quotes daarvan.
Oke ik heb het even aan mijn moeder gevraagd en die vond je post ook kutquote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil graag een second opinion kwarkje
Probeer je hier nu een opmerking over je moeder uit te lokken?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke ik heb het even aan mijn moeder gevraagd en die vond je post ook kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |