Dumoulin nu ook geteisterd door metaalsplinters in zijn hand.quote:
Dat lukt iedereen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik wil toch wel graag winnen van Africa's Retirement Home.
Tim laat me behoorlijk in de steek tot nu toe.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
[off-topic]Ik heb schrik van Welles.[/off-topic]
Ik kan voor zulke mensen geen respect opbrengen. Naast al die andere groepen mag je nu over dikke mensen ook al niks meer zeggen. (zo'n pakje is geen gezicht als je 100+ kilo bent)quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:26 schreef wimderon het volgende:
Nog even snel op de valreep: wat vinden jullie van de morbide obese vette wijven die nu boos zijn?
quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:26 schreef wimderon het volgende:
Nog even snel op de valreep: wat vinden jullie van de morbide obese vette wijven die nu boos zijn?
Ik verbaas mij altijd over de teksten die dit soort mensen uit hun toetsenbord kunnen krijgen.twitter:tering_teef twitterde op maandag 10-06-2019 om 23:32:05Beste Caroline, beste RTL boulevard, maar vooral beste Olcay, godverdomme wat hebben jullie mij vanavond veel pijn weten te doen. Het item van vanavond, over de plus-size paspoppen van Nike heeft me echt tot in mijn ziel geraakt. reageer retweet
Wat een fokkin' ranzig wijf.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]Ik verbaas mij altijd over de teksten die dit soort mensen uit hun toetsenbord kunnen krijgen.twitter:tering_teef twitterde op maandag 10-06-2019 om 23:32:05Beste Caroline, beste RTL boulevard, maar vooral beste Olcay, godverdomme wat hebben jullie mij vanavond veel pijn weten te doen. Het item van vanavond, over de plus-size paspoppen van Nike heeft me echt tot in mijn ziel geraakt. reageer retweet
#viesdikquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:26 schreef wimderon het volgende:
Buiten dat: die mensen zijn ongezond. Die moet je, samen met hun levensstijl en hun verhalen dat ze zogenaamd niet af kunnen vallen, buiten elke vorm van aandacht houden.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan voor zulke mensen geen respect opbrengen. Naast al die andere groepen mag je nu over dikke mensen ook al niks meer zeggen. (zo'n pakje is geen gezicht als je 100+ kilo bent)
La Tensen is toch ook best stevig?quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]Ik verbaas mij altijd over de teksten die dit soort mensen uit hun toetsenbord kunnen krijgen.twitter:tering_teef twitterde op maandag 10-06-2019 om 23:32:05Beste Caroline, beste RTL boulevard, maar vooral beste Olcay, godverdomme wat hebben jullie mij vanavond veel pijn weten te doen. Het item van vanavond, over de plus-size paspoppen van Nike heeft me echt tot in mijn ziel geraakt. reageer retweet
Geloven wij dit?twitter:tering_teef twitterde op maandag 10-06-2019 om 23:32:07De enorme groei qua inclusie binnen sportmerken is dan ook ongelofelijk motiverend voor mij geweest. Met mijn inmiddels maat 46 sport ik dagelijks. Ik loop makkelijk 15/20 KM, en lift de meeste van mijn “gezond” uitziende vrienden eruit. reageer retweet
En jij begint er overquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Buiten dat: die mensen zijn ongezond. Die moet je, samen met hun levensstijl en hun verhalen dat ze zogenaamd niet af kunnen vallen, buiten elke vorm van aandacht houden.
Wel prima memmen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
La Tensen is toch ook best stevig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |