SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, klopt, ik ga even nieuwe halen. Dank je!!!quote:Op woensdag 12 juni 2019 17:59 schreef Durmada het volgende:
Je gemalen knoflook is niet meer houdbaar
Kan vast geen kwaad hoor, denk alleen dat de smaak wat minder is.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Inderdaad, klopt, ik ga even nieuwe halen. Dank je!!!
Nee joh, gewoon gebruiken. Dat kan best.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb hier al ruim 2 jaar een potje met molen open staan, die maar niet leeg wil.quote:Op woensdag 12 juni 2019 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruiken. Dat kan best.
Je aardappels schillen ol je kruimelige ontbijt/lunchbord is nog milieuvriendelijker.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:04 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb de aardappels geschild
[ afbeelding ]
En die kunnen opgezet worden, 20 minuten. De zuurkool moet apart, ook 20 minuten koken.
Ik kies altijd voor de gekruide zuurkool, omdat die smaakvoller is.
Normaal schil ik de aardappels op een oude krant, maar die had ik niet in voorraad.
Het is wel verstandig om dat te doen, beter voor het milieu en bespaart je geld.
De aardappels kook ik in een grote pan, omdat de zuurkool er later bij moet en er gestampt moet worden.
Want? Die krant gooi je toch weg. Dat bord moet je weer afwassen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je aardappels schillen ol je kruimelige ontbijt/lunchbord is nog milieuvriendelijker.
Ja dat is zo.quote:Op woensdag 12 juni 2019 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
Je aardappels schillen ol je kruimelige ontbijt/lunchbord is nog milieuvriendelijker.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 juni 2019 19:17 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Want? Die krant gooi je toch weg. Dat bord moet je weer afwassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |