Dat U21 team is toch beter dan de grote jongens?quote:Op zondag 8 september 2019 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Italië wordt nooit meer wat. Wat een lichting.

Al die Scandinavische landen stellen weinig voor.quote:Op zondag 8 september 2019 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Straks Noorwegen en Finland op een EK, maar Zweden en Denemarken niet. Realistische kans.

Dan moet Noorwegen nu wel winnen eigenlijk.quote:Op zondag 8 september 2019 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Straks Noorwegen en Finland op een EK, maar Zweden en Denemarken niet. Realistische kans.

Zet dan inderdaad op z'n minst Kevin Lasagna in de aanval, dan heeft het nog wat komisch.quote:Op zondag 8 september 2019 22:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Italië wordt nooit meer wat. Wat een lichting.

Goal - PUKKIquote:Op zondag 8 september 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE POEKIE

Nu moet hij zien te scoren tegen City.quote:Op zondag 8 september 2019 22:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Goal - PUKKI
Assist - tbc
Ik keek net zowaar in mijn FPL.

Met al die blessures achterin zie ik het stiekem nog gebeuren ook.quote:Op zondag 8 september 2019 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu moet hij zien te scoren tegen City.

Wie staan er nu achterin? Otamendi en ..?quote:Op zondag 8 september 2019 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met al die blessures achterin zie ik het stiekem nog gebeuren ook.

Fernandinho ipv Laporte, lijkt mij.quote:Op zondag 8 september 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie staan er nu achterin? Otamendi en ..?

Wow.quote:Op zondag 8 september 2019 22:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fernandinho ipv Laporte, lijkt mij.

Kompany is vertrokken, Stones is al een tijdje geblesseerd, Laporte nu ook weken weg en er is geen vervanger gehaald. Mangala, die er niets van kan, had je nog, maar is inmiddels ook vertrokken naar Valencia. Tsja, dan moet je improviseren met Fernandinho.quote:

Een Serdar Tasci-like aankoopje had wel leuk geweest, ja.quote:Op zondag 8 september 2019 22:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kompany is vertrokken, Stones is al een tijdje geblesseerd, Laporte nu ook weken weg en er is geen vervanger gehaald. Mangala, die er niets van kan, had je nog, maar is inmiddels ook vertrokken naar Valencia. Tsja, dan moet je improviseren met Fernandinho.

Je leest nu al van interesse in Skriniar in de winter.quote:Op zondag 8 september 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een Serdar Tasci-like aankoopje had wel leuk geweest, ja.

Het levert hem vast wat centjes op.quote:Op zondag 8 september 2019 22:40 schreef TLC het volgende:
Waarom überhaupt coach worden van een land dat er verder niks van kan ?

Ze waren toch bankroet die Grieken ?quote:Op zondag 8 september 2019 22:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het levert hem vast wat centjes op.

Echt lekker gaat het niet met het Griekse voetbal.. ook de clubs bakken er weinig van. Het leven daar lijkt mij best aangenaam maar voor het geld moet je niet meer in Griekenland zijn.quote:

Liechtensteinquote:Op zondag 8 september 2019 22:31 schreef wimderon het volgende:
John van 't Schip kan de koffers gaan pakken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |