Ik zou het helemaal prima vinden. Hij wordt met de week arroganter en vervelender. Hij wil van alles, kost allemaal veel geld. Hij verdient niets, houdt niets vol.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die kans zit er ook wel dik in hoor
ze weten het wel hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Lexie: waarom moeten we alles aan Jessie vragen?
Adriaan: omdat we hem die positie geven.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
geniaal lexy en adriaan zo op bed babbels.
gewoon leuk over de dingen spreken, zonder direct vingertjes te wijzen en complotjes te smeden
is logisch, zo kun je altijd jessie de schuld geven en blijf jezelf buiten schotquote:
Dat ze niet kan tellen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel beweerde op die bbq dat ze 9 dagen over tijd was en vanmiddag tegen Jessie 6 dagen en gisteren tegen Franny zei ze dat ze ongesteld was.
Wat is het nou?
Ze geven niemand de schuld, maar constateren hoe het is en dat ze er zelf ook een aandeel in hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is logisch, zo kun je altijd jessie de schuld geven en blijf jezelf buiten schot
dat is wel wat ik mis, de saamhorigheid, maarja dat past niet in het format
lekker dan, de ene rekent in bitcoins, en de ander gewoon nietquote:
heb het niet direct over adriaan of lexy, maar in het geheel durft niemand anders die verantwoordelijkheid te nemen. al is dat met jessie ook niet makkelijk denk ik, het blijft een wijsneus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze geven niemand de schuld, maar constateren hoe het is en dat ze er zelf ook een aandeel in hebben.
Ik zie het anders: Jessie doet de financiën en denkt alles te vertellen te hebben over de uitgaven. Iedereen moet eerst langs hem, behalve hijzelf en Merel.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb het niet direct over adriaan of lexy, maar in het geheel durft niemand anders die verantwoordelijkheid te nemen.
en volgens mij zie jij dat geheel correctquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie het anders: Jessie doet de financiën en denkt alles te vertellen te hebben over de uitgaven. Iedereen moet eerst langs hem, behalve hijzelf en Merel.
Dat kan wel. Ken iemand die dat ook heeft. Na een ongeluk. Klap op het hoofd dacht ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
zou ze door plastisch chirurgie niet meer kunnen ruiken ? neusverkleining maby ?
Vind het zo raar , dat je door een val je geur en smaak kwijt kan raken
Dank u. En ondanks dat Jessie zei de financiën niet te willen doen bij binnenkomst, was hij daar op uit, want in hun structuur betekent dat automatisch een machtspositie.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en volgens mij zie jij dat geheel correct
Gisteren ook en Billy en Madillia ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
Armanda zit nu bij Ali's mensentuin als veganiste
Die heksquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
Klopt, wist ik daarvoor ook niet dat het kon.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef Verida het volgende:
[..]
zou wel kunnen, Mijn zwager is reuk en smaak kwijt na auto ongeluk waarbij hij een schedelbasisfractuur had opgelopen
Dat vertelde ze inderdaad, het mondgevoel en de herinnering.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat kan gewoon de herinnering zijn, of het "mondgevoel" En misschien dat ze nog een heeel klein beetje smaak over heeft, en dan is sambal wel heel sterk van smaak, dan krijg je misschien toch nog iets er van mee, of misschien voel je dan het prikken van je tong ofzo
Het is de herhaling van gisteren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
Niks ervan. Alle ballen om Gerrit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel een mooie zijn, als iedereen zegt op maikel te gaan. maar toch lekker zijn eigen ding gaat doen. maarja helaas, iedereen probeerd zijn eigen haggie te redden, dus samen stemmon
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:55 schreef DKUp het volgende:
Gerrie komt in ieder geval op de bank, ligt er nu alleen nog aan of Maaikowl naar huis mag en kan met de stemmingen of dat er iemand anders toch niet meer noodzakelijk volgens Talpa.
oh dacht al huh alweerquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is de herhaling van gisteren.![]()
Billy komt niet eens aan het woord.Maar let op haar prachtige lippen.
Jessie hoeft de schuld niet te krijgen, als hij niet iedereen afknijpt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is logisch, zo kun je altijd jessie de schuld geven en blijf jezelf buiten schot
dat is wel wat ik mis, de saamhorigheid, maarja dat past niet in het format
Interessant gedoe van Jessie met z'n bitcoins.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker dan, de ene rekent in bitcoins, en de ander gewoon niet
heb je een heel goed punt, het is een hele slechte manager in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie hoeft de schuld niet te krijgen, als hij niet iedereen afknijpt.
Maakt niet uit want Gerrie krijgt overal al de schuld vanquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie hoeft de schuld niet te krijgen, als hij niet iedereen afknijpt.
Daar gaat het niet over. Het gaat erover dat hij wil bepalen wat er gebeurt en wat niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb het niet direct over adriaan of lexy, maar in het geheel durft niemand anders die verantwoordelijkheid te nemen. al is dat met jessie ook niet makkelijk denk ik, het blijft een wijsneus.
Het zou tijd worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maakt niet uit want Gerrie krijgt overal al de schuld van
okequote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Het gaat erover dat hij wil bepalen wat er gebeurt en wat niet.
Juist. Liegen kan hij ook als de beste.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dank u. En ondanks dat Jessie zei de financiën niet te willen doen bij binnenkomst, was hij daar op uit, want in hun structuur betekent dat automatisch een machtspositie.
Dat duurt te lang. Nu is de kans.quote:Op woensdag 12 juni 2019 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die hut met die drie stokende dames, die robot en viequheuhn eerst.
Gerrit mag eruit. Brandon en Shelley ook. Franny mag ook moven.quote:Op woensdag 12 juni 2019 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die hut met die drie stokende dames, die robot en viequheuhn eerst.
Dat dus, mooie analyse.quote:Op woensdag 12 juni 2019 00:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit mag eruit. Brandon en Shelley ook. Franny mag ook moven.
Gerrit heeft de grootste waffel, dus die mag naar huis.
En doet het irritants als puber/baby en schreeuwt altijd heel irritant bij zgn. tv-momentjes...quote:Op woensdag 12 juni 2019 00:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit heeft de grootste waffel, dus die mag naar huis.
Ach nog even en Gerrit is straks de vader van de baby van Merel (He dit it allquote:Op woensdag 12 juni 2019 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En doet het irritants als puber/baby en schreeuwt altijd heel irritant bij zgn. tv-momentjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |