Geen idee. Ik vind het wel bijzonder dat ze sommige dingen lekker vindt om te eten en sambal gebruikt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
zou ze door plastisch chirurgie niet meer kunnen ruiken ? neusverkleining maby ?
Vind het zo raar , dat je door een val je geur en smaak kwijt kan raken
weet ook niet of dat bij haar t geval was, dat ze zo'n klap heeft gemaakt . Zo vertelde ze niet iigquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef Verida het volgende:
[..]
zou wel kunnen, Mijn zwager is reuk en smaak kwijt na auto ongeluk waarbij hij een schedelbasisfractuur had opgelopen
Hij krijgt op zijn verjaardag begrijp ikquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan mist zijn jointje zo erg. zo graag wil hij eentje roken.
heb wel het gevoel dat ze in een hele korte tijd op een hele duidelijk manier omgaat met adriaan. en volgens mij kan hij dat wel waarderen.quote:
ja, dat kan gewoon de herinnering zijn, of het "mondgevoel" En misschien dat ze nog een heeel klein beetje smaak over heeft, en dan is sambal wel heel sterk van smaak, dan krijg je misschien toch nog iets er van mee, of misschien voel je dan het prikken van je tong ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het wel bijzonder dat ze sommige dingen lekker vindt om te eten en sambal gebruikt.
ik snap hem volkomenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
snap ik wel, even rust in z'n koppie
hij gebruikt geen meds
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb wel het gevoel dat ze in een hele korte tijd op een hele duidelijk manier omgaat met adriaan. en volgens mij kan hij dat wel waarderen.
Ik heb geen idee. Het lijkt me heel naar.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:28 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat kan gewoon de herinnering zijn, of het "mondgevoel" En misschien dat ze nog een heeel klein beetje smaak over heeft, en dan is sambal wel heel sterk van smaak, dan krijg je misschien toch nog iets er van mee, of misschien voel je dan het prikken van je tong ofzo
ja m'n oma is zo geboren, ze kon niet kokenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het lijkt me heel naar.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:31 schreef sjampoeh het volgende:
lex heeft fran, shel en jessie nog nooit zien schoonmaken
hij doet anders goed zijn best met een verhaallijntje, Shelly of Frannyquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja die kans zit er ook wel dik in hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |