quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:06 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja tegen jessie beweerde ze toch zelfs dat ze helemaal nog niet ongesteld is geweest? Vaag verhaal.
Lees mijn post nog maar een keer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja, maar tegen franny heeft ze gezegd dat ze nu wel ongesteld was. Dus ergens liegt ze.
En in t filmpje zegt ze : t kan ook aan die pil liggenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En in t filmpje zegt ze : t kan ook aan die pil liggen
en eerder zei ze dat ze zonder pil seks hadden gehad
ze zit de boel weer te flessen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Dan ligt het aan de pil, die ze niet slikt.
Ach ja, bij gebrek aan beter........quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze zit de boel weer te flessen.
en in de uitzending zei jessie weer tegen gerr, dat hij niet op vol viel, maar ja hij heeft nog nooit zo'n mooi gezichtje gezien. En t sporten ging ook niet goed. Maar hij heeft er nu geen moeite mee, want ze is ook lief enzo.
topstreams zoals wij gewend zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:21 schreef sjampoeh het volgende:
jens en myl achter de pc![]()
en lex en a3 lullen![]()
ik kan op sommige momenten echt wel van haar genieten, maar op andere momenten pfiew dan denk ik echt van houd even je mond ofzo....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Lex eigenlijk best wel een leuk wijf, of zo, misschien
ze skreeuwt zoquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Lex eigenlijk best wel een leuk wijf, of zo, misschien
Zou ze hem kunnen temmen?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan gaat nog wel een zwak krijgen voor lexy
mijn voorspelling
zou wel kunnen, Mijn zwager is reuk en smaak kwijt na auto ongeluk waarbij hij een schedelbasisfractuur had opgelopenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:25 schreef sjampoeh het volgende:
zou ze door plastisch chirurgie niet meer kunnen ruiken ? neusverkleining maby ?
Vind het zo raar , dat je door een val je geur en smaak kwijt kan raken
snap ik wel, even rust in z'n koppiequote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan mist zijn jointje zo erg. zo graag wil hij eentje roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |