Ik vond zijn complimenten naar alle vrouwen altijd wel leuk om te lezen.quote:
als je anderen positief benadert, zullen zij dat ook bij jou doen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vond zijn complimenten naar alle vrouwen altijd wel leuk om te lezen.
Vergeet altijd m'n Inlog..quote:
Je kunt zoiets ook opschrijven en ergens wegleggen.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vergeet altijd m'n Inlog..
Nu mag k weer een heel lijstje af van wat het mogelijk kan zijn
Ja dat kloptquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kunt zoiets ook opschrijven en ergens wegleggen.
Bij de meesten wel, ja. Goeie instellingquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je anderen positief benadert, zullen zij dat ook bij jou doen.
behalve natuurlijk mensen als Noel, daar is niks aan te redden.
Ik zie niks?quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had iets tegen je gezegd in ONZ SC.
Sterktequote:Op donderdag 13 juni 2019 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Kut hostel. Nergens muggen op dit eiland behalve in het gebouw van dit hostel.
Ik zeg doenquote:Op donderdag 13 juni 2019 16:48 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Spontaan zin om op de Chinese Muur een technoparty bij te wonen
Nee maar ik wil het dolgraag samen met jou kijken. Zou niets liever willenquote:Op donderdag 13 juni 2019 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ #1871] Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Trap ff flink door tot je de 85 km/u haalt en knal dan tegen een schuurtje. Dan heb je 3 maanden bed & breakfast op de ICquote:
is het lekker warm daar?quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Kut hostel. Nergens muggen op dit eiland behalve in het gebouw van dit hostel.
Ik ga gewoon rustig op m'n gemakkiequote:Op donderdag 13 juni 2019 17:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Trap ff flink door tot je de 85 km/u haalt en knal dan tegen een schuurtje. Dan heb je 3 maanden bed & breakfast op de IC
Ja nogal, officieel 35 graden maar ik wil niet weten hoe warm het in de zon is.quote:
Oh, wilde net vragen of het goed bikiniweer was. Maar kennelijk is dat geen goed idee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nogal, officieel 35 graden maar ik wil niet weten hoe warm het in de zon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |