Gegraveerde pennen, nooit ook maar aan gedacht om dat te regelen, ben ik nu slecht?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Nee. Geen cadeau.
Ik mis trouwens gegraveerde pennen voor de getuigen op je lijstje![]()
Ja, je huwelijk zal mislukken als je de standaard pen van het gemeentehuis gebruikt.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Gegraveerde pennen, nooit ook maar aan gedacht om dat te regelen, ben ik nu slecht?
En ook mijn vrouw niks kado gedaan.
Wij hebben geen getuigen, dat deel hebben we 6 jaar geleden al gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:41 schreef amaranta het volgende:
Nee. Geen cadeau.
Ik mis trouwens gegraveerde pennen voor de getuigen op je lijstje![]()
Wat is de dresscode?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat vinden jullie, kun je als gast in driedelig pak naar een bruiloft?
Is er niet. Ik ben daggast, een van mijn beste vriendenquote:
Kan primaquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zou vragen wat die beste vriend zelf draagt, en daar net iets underdressen. Je wil de bruidegom niet outshinen lijkt mequote:Op maandag 5 augustus 2019 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is er niet. Ik ben daggast, een van mijn beste vrienden
Familie is redelijk boers. Sommigen gaan bijvoorbeeld met sweater waaronder directe familie.
Op een enkeling na waren al mijn mannelijke dag gasten in pak. Ik vond het in zekere zin wel een gaaf iets..quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |