Zoveel is ook niet nodig hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:42 schreef margaretha_01 het volgende:
Zulke bedragen voor slechts een dag. Ik als arme student kan het me nog maar moeilijk voorstellen, zo’n bedrag voor zoiets uit te geven. Maar als je een ton aan spaargeld op de bank hebt (om maar een bedrag te noemen), dan is twintig duizend wel te doen natuurlijk!
Ja. Ik had een lading trouwjurken besteld om thuis te passen (die dus nog niet op maat gemaakt waren) en op het laatste moment zag ik nog een advertentie voorbij komen online van een hele goedkope jurk. Ik dacht dat dat niks kon zijn voor die prijs, maar uiteindelijk vond ik de super goedkope jurk mooier dan alle andere jurken die ik gepast heb. Uit eindelijk heb ik nu dus een jurk van ¤50 😂😂😂.quote:
Oh, prachtig!quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:00 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ja. Ik had een lading trouwjurken besteld om thuis te passen (die dus nog niet op maat gemaakt waren) en op het laatste moment zag ik nog een advertentie voorbij komen online van een hele goedkope jurk. Ik dacht dat dat niks kon zijn voor die prijs, maar uiteindelijk vond ik de super goedkope jurk mooier dan alle andere jurken die ik gepast heb. Uit eindelijk heb ik nu dus een jurk van ¤50 😂😂😂.
Deze is het geworden:https://www.asos.com/club(...)g-dress/prd/11481877
Wat een mooie simpele chique jurk!quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:00 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ja. Ik had een lading trouwjurken besteld om thuis te passen (die dus nog niet op maat gemaakt waren) en op het laatste moment zag ik nog een advertentie voorbij komen online van een hele goedkope jurk. Ik dacht dat dat niks kon zijn voor die prijs, maar uiteindelijk vond ik de super goedkope jurk mooier dan alle andere jurken die ik gepast heb. Uit eindelijk heb ik nu dus een jurk van ¤50 😂😂😂.
Ik heb het natuurlijk al een keer eerder gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het gaaf dat je na 3 kinderen, waarvan de laatste zeer recent, gewoon zo'n jurk kunt dragenscheelt een kwakkeboel knaken ook
![]()
Barrel, hoeveel dagen ben je nu verloofd? Klinkt alsof je de hele bruiloft al geregeld hebt johlekker voortvarend wel
Oh, dat lijkt me een jurk die je alleen met een slank figuur kan dragen, maar dan staat hij vast ook fantastischquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:00 schreef dodoria het volgende:
Nawwww, thanks! Ik ga er helemaal van blozen... Ik heb het geluk dat mijn lichaam snel terugveert na een zwangerschap. (En een baby met veel allergieën, waardoor ik bijna niks mag eten helpt ook mee).quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het gaaf dat je na 3 kinderen, waarvan de laatste zeer recent, gewoon zo'n jurk kunt dragenscheelt een kwakkeboel knaken ook
![]()
Oh heerlijk! En als je het voor een tweede keer doet kun je al die ideën van hoe het ‘zou moeten’ ook makkelijker loslaten. Het wordt gewoon helemaal jullie feestje!quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk al een keer eerder gedaan![]()
Maar goed. Al een tijdje aan het dromen over "Wat als" en als de vraag dan komt dan mag ik helemaal los ja.![]()
Ik ben wellicht een beetje over-enthousiast
Heel mooi!quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:00 schreef dodoria het volgende:
[..]
Nou, hij is tijdloos en kan voor alle leeftijden, dus...quote:Op zondag 25 augustus 2019 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Heel mooi!Ik zou 'em haast vast kopen voor 'als ik ooit ga trouwen'. Ik ben ertoe in staat. En dat terwijl mijn lief al langer dan 15 jaar niet wil trouwen.
Over 3 weken!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:27 schreef dodoria het volgende:
Bienelientje, Ik weet even niet meer wanneer je precies gaat trouwen, maar is het voor of na 31 oktober? En moeten er veel gasten uit het buitenland komen?
Oh gelukkig!quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Over 3 weken!![]()
Dus geen gedoe met mogelijke Brexit gezeik
Dan kan ik hem nog bewaren voor een volgende bruiloft 😂quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, hij is tijdloos en kan voor alle leeftijden, dus...
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:11 schreef dodoria het volgende:
[..]
Dan kan ik hem nog bewaren voor een volgende bruiloft 😂
Ben allang blij dat onze huwelijksreis niet verstoord wordt door British Airways. Piepte hem wel even gister toen ik de titels las, STAKEN IN SEPTEMBERquote:
Ja, dat is schrikken!quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben allang blij dat onze huwelijksreis niet verstoord wordt door British Airways. Piepte hem wel even gister toen ik de titels las, STAKEN IN SEPTEMBER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |