Pfoe rawit is soms ook echt achterlijk. Keer sambal mee gemaakt die ik uiteindelijk met iets van 2 keer de hoeveelheid tomaat heb moeten aanlengen om het eetbaar te krijgenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
verse rawit en droge szechuan inderdaad, misschien dat die rawits wat heter zijn dan zij normaal gebruiken
zeker maar was een kwestie van water toch? Dat heeft HongKong nietquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:05 schreef JanPawelII het volgende:
Gaat lekker in Hong Kong @:tarado
Had beter Brits kunnen blijven
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook een kleine piemel en te dikke buik
Ik zit niet in de app. :-quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie app. (hier wordt het in ieder geval niet besproken)
Ben je een white supremacist ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:46 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer mag ik geen tweets meer plaatsen
Mocht je het oneens zijn met de moderatie dan moet je even een PM sturen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:46 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer mag ik geen tweets meer plaatsen
Wat is dit nou weer voor een vraag?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben je een white supremacist ofzo?
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-rtl-boulevard.html
Normaal ben ik niet zo van het shownieuws, maar ik ben uitermate benieuwd naar de reacties van @:GGMM en @:onlogisch op dit nieuwsbericht.
(In before: niet geklikt)
Gülsen vindt het verschil tussen een plussize-mannequin en een model met maat XS te groot. "Waarom zit daar niets tussen? Ik vind het persoonlijk vrij onwaarschijnlijk dat deze vrouw fit genoeg is om te gaan sporten."quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Normaal ben ik niet zo van het shownieuws, maar ik ben uitermate benieuwd naar de reacties van @:GGMM en @:onlogisch op dit nieuwsbericht.
Uiteraard niet gekliktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je snapt er weer eens niks van dummiequote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Twitter blokkeert die mensen, misschien dat je daardoor niet meer kan posten!
Jij kan niet meer posten, je vraagt je af waarom, ik geef een mogelijke reden. Wat snap ik niet precies?quote:
Ga nog even door andersquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij kan niet meer posten, je vraagt je af waarom, ik geef een mogelijke reden. Wat snap ik niet precies?
Tering, wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, nu snap ik het. HET GING OM TWITTER BERICHTJES OP FOK! plaatsen.
Wees daar dan wat duidelijker in. Een tweet plaats je op Twitter, jij (@:Caland) vraagt je af waarom je geen tweet meer mag delen op FOK!.
Niet gekliktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@onlogisch is niet aanwezig, dus momenteel niet.quote:
Tering wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:Onlogisch is niet aanwezig, dus momenteel niet.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je dom omdraait heb je "mod".INGDINGDINGDING*
Ik moest wel glimlachen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
Mijn grap in het live-topic van het vrouwenvoetbal werd erg goed ontvangen.(behalve door @:maxi-mus die is wel erg serieus vandaag)
Ik mag hopen dat je daar puur langsgaat voor de baits en er niet serieus naar kijkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
Mijn grap in het live-topic van het vrouwenvoetbal werd erg goed ontvangen.(behalve door @:maxi-mus die is wel erg serieus vandaag)
Ik zit op m'n werk maat. Ik kan niet eens kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je daar puur langsgaat voor de baits en er niet serieus naar kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |