Denk dat er weinig mensen in mijn gezicht zullen zeggen dat ze niet willen dat ik een sigaret opsteek. Die klagen liever anoniem op een forum gok ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, doe het eens. Eens kijken wat de reacties zijn.
Ja want anders krijgen ze een grote bek dat ze een stomme intolerante kut zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen in mijn gezicht zullen zeggen dat ze niet willen dat ik een sigaret opsteek. Die klagen liever anoniem op een forum gok ik.
Op een normale dag? 5 of zo. Meer als ik uitga. Maar als ik naar een restaurant ga rook ik pas als ik het restaurant verlaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef rival het volgende:
Barb, hoeveel rook je gemiddeld op een dag?
Als iemand zou vragen of ik bezwaar had zou ik gewoon ja zeggen, al boeit het me niks!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen in mijn gezicht zullen zeggen dat ze niet willen dat ik een sigaret opsteek. Die klagen liever anoniem op een forum gok ik.
Als je het vraagt geef ik ook eerlijk mijn meningquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ah ok. Ja als je een pakje per dag rookt denk ik dat je snel klaar bent met dat steeds naar buiten lopen om er eentje op te stekenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een normale dag? 5 of zo. Meer als ik uitga. Maar als ik naar een restaurant ga rook ik pas als ik het restaurant verlaat.
Ik heb geen grote bek. Ben heel vriendelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want anders krijgen ze een grote bek dat ze een stomme intolerante kut zijn.
Ik maak er ook geen bezwaar als mensen zeggen er last van te hebben. Zo belangrijk is het niet voor me. Vind het gewoon soms lekker, c'est tout.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
ah ok. Ja als je een pakje per dag rookt denk ik dat je snel klaar bent met dat steeds naar buiten lopen om er eentje op te steken
Lekker tolerant.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek. Ben heel vriendelijk.
Ik ook. Blij dat die tijd voorbij is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:48 schreef rival het volgende:
Ik kom uit een tijd waar er zelfs jointjes werden opgestoken midden in de bus of een treincoupé
Jup, maar tijden veranderen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:48 schreef rival het volgende:
Ik kom uit een tijd waar er zelfs jointjes werden opgestoken midden in de bus of een treincoupé
Brohug between us outcastsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen grote bek. Ben heel vriendelijk.
Ik ook.quote:
Of op kantoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Toen er nog gerookt mocht worden in de trein
Omdat je t lekker vindt?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook.
waarom rook ik eigenlijk nog?
Jaquote:
Ik snap dat oprecht nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |