SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Zie je allemaal beren op de weg?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 07:19 schreef MadMaster het volgende:
Henk, have a beer on us...
[ afbeelding ]
Moet jij vandaag niet gewoon werken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I have de beer in the fridge not op de weg
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:44 schreef Symphonic het volgende:
Dank![]()
![]()
50 voelt <insert heel bekend liedje>Oeh, ja 50....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, da's ook maar een nummertje, he?![]()
Hij is nu op pensioengerechtigde leeftijd.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I have de beer in the fridge not op de weg
Oh ja..... lekkere taart ook nog.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vrije dag geruild. Just me heeft een taart gemaakt, dus daar gaan we zo heen
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vrije dag geruild. Just me heeft een taart gemaakt, dus daar gaan we zo heen
zeg je dat ook tegen iemand die 69 wordtquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, ja 50....
Nou ja, da's ook maar een nummertje, he?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:35 schreef just me het volgende:
[..]
zeg je dat ook tegen iemand die 69 wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |