Ongekend hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mensen reageren zo sterk op jou ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dikke vinger voor TS12.00 in de passage vektuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey maat
Zonder wrijving geen glans
Ja man. Met jou?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
GÔZaaaaahhhhhh alles lekker dan browski ?
Jawel prima, zie al chille huisjes langskomen via huursector. Alleen sommige 3k p/mquote:
Ja bizar hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel prima, zie al chille huisjes langskomen via huursector. Alleen sommige 3k p/mwtf
www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, alleen was mini-ToT weer veel te vroeg wakker!
Hey ik was gewoon mee aan het denken in oplossingen ipv problemenquote:
Ja man, de tering, niet normaal.quote:
Welke wijken heb je nu gekeken?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja man, de tering, niet normaal.
Maar gelukkig kan het ook goedkoper, maar of dat nou de wijken/plekken zijn waar je wilt zitten. Dat is maar de vraag
Pfoe heb de namen niet genoteerd, maar volgens mij her en der in de stad. Mot ik s ff na gaan kijken maar zit momenteel op het werkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wijken heb je nu gekeken?
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 12:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pfoe heb de namen niet genoteerd, maar volgens mij her en der in de stad. Mot ik s ff na gaan kijken maar zit momenteel op het werk
#VIESDIK!!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 11:05 schreef vosss het volgende:
Goddomme, net een vers pistoletje en een vers kaiserbroodje en 2 verse donuts en een halve liter chocomel op
Mijn dag kan beginnen
Goedemorgen!
Kun je nie kopen dna /quote:Op dinsdag 11 juni 2019 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel prima, zie al chille huisjes langskomen via huursector. Alleen sommige 3k p/mwtf
Met werken verdien je meer dan ww trekken. Of niet somsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 13:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken![]()
![]()
Niet gewoon ww trekken![]()
![]()
![]()
Ohw wacht morgen ook weer,,,
Ja dat weet ik wel zeker denk ik...gelukkig nooit in die positie gezeten..quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Met werken verdien je meer dan ww trekken. Of niet soms
Ik zag je zondag nergens trouwens. Heb wel twee treinen gepaktquote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel zeker denk ik...gelukkig nooit in die positie gezeten..
Ik heb elke maand niks te klagen![]()
![]()
![]()
Ik was der sws!! Alleen geen idee meer waar ik heen moest...quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik zag je zondag nergens trouwens. Heb wel twee treinen gepakt
Beter!quote:
Smakelijkquote:
Ja heerlijk man !!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!Ga ik binnenkort ook maar weer klaar maken, denk ik.
We houden er hier allebei van, maar ik kan het echt zo 3 dagen achter elkaar vreten als ik een enorme pan heb klaargemaakt.Mevrouw ToT denkt daar toch wel wat anders over!
Ik welquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die uitspraak ook echt in die serie gebruikt werd!
Aha!quote:
Geeft nietquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Aha!
Ja wij hebben maar 2 afleveringen gekeken, volgens mij.
Ik ben een fokker he.. rustaaaaaagh, wel natbroekje weer,,,godverquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Geef je adres maar. Ik moet toch nog eten
quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben een fokker he.. rustaaaaaagh, wel natbroekje weer,,,godver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |