Oh ja zeer zeker, tegen Magic zeg je geen nee.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:42 schreef JayJay8 het volgende:
Als Kahwi graag met Magic wilt praten vraag je niet waarom maar doe je dat gewoon toch
Bang dat die zijn max niet krijgt mocht KD blijft . Maar goed volgend seizoen gaan we zien hoe ongelofelijk beperkt die is als die geen wereldspelers om zich heen heeft dus dan zit die max er hopelijk toch al niet in.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, juist Green zou zich nu van een positieve kant moeten laten zien, het was toch een behoorlijke aanvaring die hij veroorzaakt heeft.
Het gaat wel een flinke gok worden he, KD iets van 221 miljoen aanbieden voor 5 jaar, terwijl ie het eerste jaar niet eens beschikbaar is, en het daarna nog maar de vraag is hoe hij terug komt van zo'n blessure.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bang dat die zijn max niet krijgt mocht KD blijft . Maar goed volgend seizoen gaan we zien hoe ongelofelijk beperkt die is als die geen wereldspelers om zich heen heeft dus dan zit die max er hopelijk toch al niet in.
Of ze het uitgeven of niet maakt in principe niet zoveel uit , ze kunnen hoe dan ook verder toch niks doen op MLE en minimale contracten na . Misschien is een sign and trade nog het beste met de Nets . Dan krijg je er nog aardig goed spul voor terug hopelijk .quote:Op zondag 30 juni 2019 00:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het gaat wel een flinke gok worden he, KD iets van 221 miljoen aanbieden voor 5 jaar, terwijl ie het eerste jaar niet eens beschikbaar is, en het daarna nog maar de vraag is hoe hij terug komt van zo'n blessure.
Wie zouden de Nets willen ruilen dan? Dlo? Verder speelt daar ook weinig wat GSW zou willen hebben denk ik, misschien Joe Harris nog?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of ze het uitgeven of niet maakt in principe niet zoveel uit , ze kunnen hoe dan ook verder toch niks doen op MLE en minimale contracten na . Misschien is een sign and trade nog het beste met de Nets . Dan krijg je er nog aardig goed spul voor terug hopelijk .
Nets gaan dat niet doen lol alleen misschien als KD bij GSW bijtekent wat ook al een moeilijk gaat worden . Lavert , Harris , Dinwiddie zijn alle drie een versterking , helemaal vergeleken met types als Cook , Livingston en Mckinnie .quote:Op zondag 30 juni 2019 01:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie zouden de Nets willen ruilen dan? Dlo? Verder speelt daar ook weinig wat GSW zou willen hebben denk ik, misschien Joe Harris nog?
Overigens is die Green echt een debiel. KD huilend op bellen om alsjeblieft bij GSW te komen tekenen en je dan zo debiel gedragen tegen degene die je 2 titels heeft bezorgd..Dan moet je echt het IQ van een stoeptegel hebben. Zonder KD had GSW niet 2 titels gewonnen, daar ben ik wel van overtuigd.
Ja ik ga ervanuit dat de Nets dan zowel KD als Kyrie binnen hengelen, dan is Dlo opzich overbodig. Las dat Livingston waarschijnlijk met pensioen gaatquote:Op zondag 30 juni 2019 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nets gaan dat niet doen lol alleen misschien als KD bij GSW bijtekent wat ook al een moeilijk gaat worden . Lavert , Harris , Dinwiddie zijn alle drie een versterking , helemaal vergeleken met types als Cook , Livingston en Mckinnie .
Green is een beetje teveel gaan geloven in zichzelf . Is niet erg , komt die volgend seizoen wel achter .
Door 2 blessures ja en een incapabele GM die raar draft niet agressief is en leeft op sentimenten ipv naar de toekomst te kijken . OKC krijgt het altijd moeilijk zolang ze die noobie als coach blijven behouden .quote:Op zondag 30 juni 2019 01:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik ga ervanuit dat de Nets dan zowel KD als Kyrie binnen hengelen, dan is Dlo opzich overbodig. Las dat Livingston waarschijnlijk met pensioen gaatVolgend jaar helemaal niets in San Francisco. Curry gaat ze ongetwijfeld genoeg wins bezorgen, maar door alle blessures zou het me verbazen wanneer ze de playoffs halen. Westen is bizar sterk, OKC zie ik ook niet zomaar de playoffs halen eerlijk gezegd.
Ben benieuwd wat ze met Green gaan doen, een trade zal er wel niet van komen, onder meer door alle blessures. Het is opzich Curry en Green met Iggy nuLaten lopen, of zou die voor minder willen tekenen? De max zal er niet inzitten bij GSW..
Ik kan me opzich wel voorstellen dat zo'n Meyers het tot het laatste moment wil rekken. Het gebeurd niet zo heel vaak dat je in 2 a 3 drafts op rij spelers draft die tot een core behoren met 3 titels.quote:Op zondag 30 juni 2019 01:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door 2 blessures ja en een incapabele GM die raar draft niet agressief is en leeft op sentimenten ipv naar de toekomst te kijken . OKC krijgt het altijd moeilijk zolang ze die noobie als coach blijven behouden .
Green mag zichzelf gaan ophangen met techs en alle bricks van de wereld want ja sentiment he . Net als met Iggy die zo niet meer kan lopen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Myers achter het succes van GSW zit maar Jerry West en Schleck die nu bij de Hawks zit . Sinds die 2 weg zijn heeft Bobbie Damian Jones , Jordan Bell en nog wat troep gedraft . Ze kunnen niet mee op de vloer , maken nog steeds heel veel fouten en kunnen verder gewoon weinig . En dan wilt die er aan blijven vasthouden ook . En hij heeft ook spelers aangetrokken zoals Young , Casspi , McKinnie en Jerebko die na 1 jaar of halverwege werden weggedaan omdat ze ook niet op de vloer konden blijven zonder dat het schadelijk werd .quote:Op zondag 30 juni 2019 01:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kan me opzich wel voorstellen dat zo'n Meyers het tot het laatste moment wil rekken. Het gebeurd niet zo heel vaak dat je in 2 a 3 drafts op rij spelers draft die tot een core behoren met 3 titels.
Maar de blessures zorgen er wel voor dat ze keuzes moeten maken, ik las dat Klay de max gaat krijgen, KD geef je altijd de max ondanks z'n blessures, maar zou zomaar weg kunnen gaan. Als hij weggaat ben je de lul met je Curry/Klay (incl blessure) en Green, maar als ze Green weg doen en Cousins kunnen behouden bijvoorbeeld zouden ze in 2021 zomaar weer mee kunnen doen.
Of het slim is weet ik niet, waarschijnlijk niet, maar zo'n Meyers wil volgens mij vooral de show stelen met 'kijk eens wat ik gedraft heb zonder top 3 picks'.
Edit: Ja, over OKC, ik snap echt niet dat ze Billy D aanhouden. Perfecte moment om afscheid te nemen, maar we geven hem doodleuk een verlenging..![]()
Collison is ook ineens jehova geworden en laat 30 miljoen schietenquote:Op zondag 30 juni 2019 02:03 schreef Hathor het volgende:
Ook wel apart...Mirotic verlaat de NBA en gaat voor Barcelona spelen.
Kyrie naar de Nets schijnt al bijna beklonken te zijn.
D-Rose naar de Pistons lijkt het op.quote:Op zondag 30 juni 2019 02:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Collison is ook ineens jehova geworden en laat 30 miljoen schieten
Kemba naar de Celtics ook, daar snap ik ook weinig van. Boston gaat niet echt mee doen om de knikkers mijns inziens.
Onze avond of avond aldaar?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Durant maakt vanavond zijn keuze bekend in free agency.
Dan lees ik het morgen hier wel, bedankt alvast aan degene die het met ons deelt!quote:Op zondag 30 juni 2019 22:15 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Aldaar! Op instagram the boardroom.
Hij is voor zover ik weet alleen nog maar in NY geweest de laatste tijd, als ik dan de geruchtenstroom volg lijkt mij de meest logische conlusie dat hij naar de Nets gaat, die ook al bijna akkoord zijn met Kyrie en Deandre Jordan.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
Op een tv show . Dan weet je het verder wel denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:59 schreef danusz1986 het volgende:
twitter:wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:52:57Kevin Durant is planning to sign with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. reageer retweet
Komende jaren dus ook geen titel voor Durant haha.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:wojespn twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:52:57Kevin Durant is planning to sign with the Brooklyn Nets, league sources tell ESPN. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |