Welke AC? kwam er een nieuwe dan?quote:
Animal Crossing gekkie. Was al bekend dat die kwam, in 2019. Nu dus 2020. Dat was het nieuws deze Direct. En wat eerste beelden.quote:
ohhhhh zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Animal Crossing gekkie. Was al bekend dat die kwam, in 2019. Nu dus 2020. Dat was het nieuws deze Direct. En wat eerste beelden.
Nogal, het wordt druk in maart/april.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohhhhh zo.
Ach vind het vooral kut dat ie in maart komt, alle toffe games komen nu in maart z'n beetje
Wel bijzonder om te zien dat je met karakters die ze over de hele wereld kennen, bijna nooit een spel kan maken dat echt aanslaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor hun was het niet echt belonend gezien het spel 3 jaar later al plat lag
Wel jammer, was leuk om met deadpool alles kapotstuk te maken
Wel een leuke game dat, maar das nog pre-ryan reynolds.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te zien dat je met karakters die ze over de hele wereld kennen, bijna nooit een spel kan maken dat echt aanslaat.
Bijzonder vind ik dat.
Die Deadpool game is ook niet echt geslaagd geloof ik.
Weet niet, Deadpool 1 was een groot succes maar is al jaren geleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel een leuke game dat, maar das nog pre-ryan reynolds.
Als ze nu een game maken van deadpool met die humor/stemacteur dan gaat ie sowieso knallen
vond dat zn kutfilm ook hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, Deadpool 1 was een groot succes maar is al jaren geleden.
Strips zijn sindsdien afgegleden, 2de film was geen succes, is gewoon minder in the picture.
Misschien een Black Panther game, aangezien die succesvol was en er nog een gaat komen.
Die acteurs willen iets meer geldquote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik vind het zo raar dat ze wel die Avengers game maken, maar dan niet de originele voice actors hebben ingehuurd. Kijk ik ben juist geen fan van film acteurs in games, maar als het om zulke iconische figuren gaat, waar je echt 612 films hebt met allemaal dezelfde acteurs, hoezo ga je die dan niet inhuren voor dit spel?
Ja dat snap ik en dat zal ook wel niet goedkoop zijn natuurlijk.. Maargoed als je dan toch met Marvel gaat samenwerken laat ze dan ff meehelpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ziet er prima uit voor mn chick. Denk dat ik zelf binnen een uur gillend gek ben geworden van het hakken van boompjes en gras enzoquote:
Ja, behoorlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond dat zn kutfilm ook he
de eerste marvel films waren goddelijk maar heb t idee dat t vand ant man, of mss wel iets eerder steeds meer uitmelken werd
Ze verliezen bij zodra het over spaceshit gaat. Net als bij suicide squad. Godverdomme wat een potentie die film, en toen kregen we een space demoon....quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.
Nu is het een sterk merk, dus nu komen de schaapjes ongeacht of de film goed is.
Iedereen wil erbij horen he?
Maar denk wel dat de kracht van een uitgever als Marvel is, dat er een universum vol karakters al staat. In een game moet dat terug komen.
Enige wat je dan nog moet oplossen, is het verhaal.
Is ook een volslagen andere schaal met volslagen andere setting en thema's over het algemeen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ze verliezen bij zodra het over spaceshit gaat. Net als bij suicide squad. Godverdomme wat een potentie die film, en toen kregen we een space demoon....
Godverdomme ik herken je niet zo met dat plaatje. En dit gaat nog wel een paar maanden durenquote:
Ik was er echt van overtuigd dat FFVIII nooit meer zou verschijnenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme ik herken je niet zo met dat plaatje. En dit gaat nog wel een paar maanden duren
Vond het stiekem wel te verwachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was er echt van overtuigd dat FFVIII nooit meer zou verschijnenDe quote hoefde niet eens uit de archieven gehaald te worden
Die vertaling mogen ze ook wel aanpakken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |