Hou die shit van ohh nee niet nog meer negers/vrouwen/SJW's dan aub ook even van de vorige pagina af. Jezus christus.quote:
Oh, gaat me niet om de films in dit geval. Qua films snap ik het. Je acteurs hebben niet het eeuwige leven en willen na een tijd wat anders doen, mensen raken op ze uitgekeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er komen sowieso nieuwe films toch, young avengers, dark avengers e.d.
Je had toch ook die ARPG van marvel, die was was ook baas, maar had je 80% van de heroes die niemand kentquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, gaat me niet om de films in dit geval. Qua films snap ik het. Je acteurs hebben niet het eeuwige leven en willen na een tijd wat anders doen, mensen raken op ze uitgekeken.
Maar als ik een Avengers spel zou kopen, of een Marvel spel, zou ik willen spelen als mijn favoriete karakters. Heb 0 interesse in een spel spelen als Ms Marvel bijvoorbeeld. Maar zullen vast zat mensen zijn die of het blind kopen of voor wie Ms Marvel spelen een droom is die uitkomt.
ARPG? Ken alleen Marvel Ultimate Alliance van ze, en is ook een deel 2 geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je had toch ook die ARPG van marvel, die was was ook baas, maar had je 80% van de heroes die niemand kent
Ik bedoel de hele E3 in generalquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]dit zijn allemaal leuke games voor de Switch hoor als ik het zo zie. Ze hebben tenminste games, dat kon ik van de andere shows niet zeggen met hun cg trailer galore en geschreeuw.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:43 schreef Fylax het volgende:
Sony/PlayStation is de winnaar van deze E3.
Opendeuren intrappen, tuurlijk is die in ontwikkelingquote:
Ja dat wel maar is logisch, voor deze gen heeft bijna niemand nog iets, development is allemaal doorgeschoven naar next genquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ARPG? Ken alleen Marvel Ultimate Alliance van ze, en is ook een deel 2 geloof ik.
Is inmiddels ook al weer gesloten. https://en.wikipedia.org/wiki/Marvel_Heroes_(video_game)quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ARPG? Ken alleen Marvel Ultimate Alliance van ze, en is ook een deel 2 geloof ik.
Maakt niet uit, iedereen wil een nieuwe zeldaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Opendeuren intrappen, tuurlijk is die in ontwikkeling
Nou; letterlijk niks komt uit dit najaar op pokrmon na...
Mwoa, ze hebben alleen een nnieuwe zelda laten 'zien'. De rest was al van muchos eerder, zelfs E3 2018.quote:
Oh die, die speelde Dr Mikey veel geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Is inmiddels ook al weer gesloten. https://en.wikipedia.org/wiki/Marvel_Heroes_(video_game)
Liep niet zo lekker die game dus ze hebben m op slot gegooid. Was wel een leuk spel maar draaide 90% op microtransacties
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ze hebben alleen een nnieuwe zelda laten 'zien'. De rest was al van muchos eerder, zelfs E3 2018.
AC is uitgesteld, dat was het nieuws.quote:
Voor hun was het niet echt belonend gezien het spel 3 jaar later al plat lagquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh die, die speelde Dr Mikey veel geloof ik.
Snap best dat als je een diepe bibliotheek hebt van karakters, je even gaat kijken wat er aanslaat.
En verschillende karakters zijn populair in verschillende landen. Kleine moeite, grote mogelijke beloning.
Welke AC? kwam er een nieuwe dan?quote:
Animal Crossing gekkie. Was al bekend dat die kwam, in 2019. Nu dus 2020. Dat was het nieuws deze Direct. En wat eerste beelden.quote:
ohhhhh zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Animal Crossing gekkie. Was al bekend dat die kwam, in 2019. Nu dus 2020. Dat was het nieuws deze Direct. En wat eerste beelden.
Nogal, het wordt druk in maart/april.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohhhhh zo.
Ach vind het vooral kut dat ie in maart komt, alle toffe games komen nu in maart z'n beetje
Wel bijzonder om te zien dat je met karakters die ze over de hele wereld kennen, bijna nooit een spel kan maken dat echt aanslaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor hun was het niet echt belonend gezien het spel 3 jaar later al plat lag
Wel jammer, was leuk om met deadpool alles kapotstuk te maken
Wel een leuke game dat, maar das nog pre-ryan reynolds.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel bijzonder om te zien dat je met karakters die ze over de hele wereld kennen, bijna nooit een spel kan maken dat echt aanslaat.
Bijzonder vind ik dat.
Die Deadpool game is ook niet echt geslaagd geloof ik.
Weet niet, Deadpool 1 was een groot succes maar is al jaren geleden.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel een leuke game dat, maar das nog pre-ryan reynolds.
Als ze nu een game maken van deadpool met die humor/stemacteur dan gaat ie sowieso knallen
vond dat zn kutfilm ook hequote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, Deadpool 1 was een groot succes maar is al jaren geleden.
Strips zijn sindsdien afgegleden, 2de film was geen succes, is gewoon minder in the picture.
Misschien een Black Panther game, aangezien die succesvol was en er nog een gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |