Zeker wetenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:15 schreef Peter het volgende:
Dag ervoor ’s avonds heen vliegen geeft wel rust
Ik weet het nog niet maar kan ook best dat ik donderdagavond die vlucht rond 9 uur al pak.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, wie weet komt het dan toch nog goed
Ik denk dat ik ook wel vast de avond van tevoren naar Schiphol ga trouwens hoor
Ik denk dat ik die 5 uurtjes ofzo zonder boekje wel overleef. Het heeft in ieder geval geen invloed op mijn beslissing.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Het boekjesuitdelen is pas vrijdagochtend bij vertrek af Schiphol he. Dus als je eerder gaat wordt het later
Volgens mij moet het wel in een dag te doen zijn. Alleen die Nightjet rijdt vanuit NRW nog niet richting Zwitserland. Kun je met de nacht ic naar Basel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja, dat ben ik nu aan het onderzoeken. Om een dag eerder met de trein te gaan Afhankelijk van de reistijd. Of misschien met een OBB Night Jet in een single sleeper ofzo.
Geen enkele budgetmaatschappij is ethisch verantwoord.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo is Easyjet trouwens slechter dan bijvoorbeeld Ryanair?
Nee, maar geen enkele museumstoomtreinmaatschappij ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Geen enkele budgetmaatschappij is ethisch verantwoord.
Buiten die hun werknemers uit dan? Dat kleine beetje milieuschade van die incidentele ritten...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar geen enkele museumstoomtreinmaatschappij ook
En zo gaan we toch 4 dagen Ik ben voorquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:18 schreef dennistd het volgende:
Overigens is voor wie niet wil vliegen en ook niet vroeg op wil staan het een optie om donderdag om 11.37u met de ICE uit Arnhem te vertrekken, en met een overstap in Frankfurt en Basel in Brig te eindigen om 20.11u. Daar een hotel (zijn er vast wel) en op vrijdag om 9.44u door met de Eurocity naar Milaan (aankomst 11.37u).
Of Alitalia. Ik vlieg sowieso alleen Skyteam.quote:
Oh ja ik had laatst nog ruzie met die onzin over mijn Miles. Account aanmaken, wordt niet herkend, opnieuw aanmaken, emaialdres is al gebruikt, allemaal gezeik. Krijg het lazarus maar met je skyteam en je milesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Of Alitalia. Ik vlieg sowieso alleen Skyteam.
Dat regel je niet bij SkyTeam maar bij je luchtvaartmaatschappij. Vliegen met SkyTeam-partners zorgt er echter voor dat je je miles bij je eigen luchtvaartmaatschappij kan claimen als je dat wil.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik had laatst nog ruzie met die onzin over mijn Miles. Account aanmaken, wordt niet herkend, opnieuw aanmaken, emaialdres is al gebruikt, allemaal gezeik. Krijg het lazarus maar met je skyteam en je miles
Ach ja, sommige mensen hebben ethische bezwaren en lossen het anders op. Prima tochquote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:37 schreef greavy het volgende:
donderdags al met de trein is ook een goeie ja
maar op zo'n pisstuk zie ik het probleem van bijvoorbeeld Easyjet niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Arnhem Central 9:07 || ICE Basel SBB 14:47 Basel SBB 15:31 || IC Bern 16:24 Bern 16:39 ¤57 RE (¤49 Sparpreis + 8CHF Brig-Domodossola) Domodossola 18:54 Domodossola 10:17 ¤16 IC Milano Centrale 11:37 |
Ga je toch woensdagavond alvast wegquote:
half 9 de ICE uit Utrecht of 8u uit Amsterdamquote:
Dat niet, maar inpakken is toch een stuk makkelijker als je bagage niet binnen een bepaalde afmeting moet vallen...quote:Op zondag 16 juni 2019 15:21 schreef greavy het volgende:
"Onbeperkte bagage", ik weet niet wat voor driedubbele hutkoffer jij mee wilde nemen? Gaan niet op wereldreis hoor
De RE had ik vooral gekozen omdat deze niet door de Lötschberg-basistunnel gaat (34,5km niets zien ) maar over de oude route via Kandersteg. Dat er geen Zugbindung is is inderdaad nog een voordeel.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan wil ik dat wel. Mooi dat de laatste etappe dan een RE is dus geen Zugbindung. Houdt wat flexibiliteit over. Die drie kwartier in Basel geloof ik wel
die afmetingen worden alleen problematisch als je met oversized hutkoffers gaat reizen of een lading troep meenemen wil. Voor 2 of 3 nachten is een simpele sport-/weekend-/tas genoeg en dan zit je echt niet snel over de maten heen hoor. Zelfs voor een week heb ik nog geen checked bagage nodig omdat het ruim binnen de maten past..quote:Op zondag 16 juni 2019 15:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat niet, maar inpakken is toch een stuk makkelijker als je bagage niet binnen een bepaalde afmeting moet vallen...
[..]
uursdienst jaquote:Op zondag 16 juni 2019 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tenminste, als er een uurtje later weer een RE gaat natuurlijk
Z'n statief natuurlijkquote:Op zondag 16 juni 2019 15:21 schreef greavy het volgende:
"Onbeperkte bagage", ik weet niet wat voor driedubbele hutkoffer jij mee wilde nemen? Gaan niet op wereldreis hoor
Bij Dennis werkt dat gewoon wat andersquote:Op zondag 16 juni 2019 15:29 schreef greavy het volgende:
[..]
die afmetingen worden alleen problematisch als je met oversized hutkoffers gaat reizen of een lading troep meenemen wil. Voor 2 of 3 nachten is een simpele sport-/weekend-/tas genoeg en dan zit je echt niet snel over de maten heen hoor. Zelfs voor een week heb ik nog geen checked bagage nodig omdat het ruim binnen de maten past..
quote:Op zondag 16 juni 2019 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tenminste, als er een uurtje later weer een RE gaat natuurlijk
oh, niet eens echt eigenlijk. 17:39 is de laatste RE vanaf Bern ri. Domodossola.quote:
Dat kan sowieso niet want die is er niet voor Zwitserlandquote:Op zondag 16 juni 2019 15:39 schreef greavy het volgende:
Kan dan misschien nog met een Gruppenreise, als we daar al de 6 personen aantikken
En dan een Zwitsers kaartje kopen? Dan betaal je misschien het dubbele van Arnhem-Basel voor Basel-Domodossolaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |