Toch heel veel 'premium' autofabrikanten die Bosch onderdelen gebruiken.quote:
Voor een complete keuken is het volgens mij wel een nette prijs. Maar er is nog niet gesproken over apparatuur en over het merk van alles.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
Bosch is volgens mij geen a-merk. Maar 7000 euro vind ik nu niet direct als veel klinken. Daarnaast zeg je ook niet welk merk keuken.
Ik vind het niet heel veel, maar ik kan er naast zitten.
Zo, wat een wijsheid ineens van jouw kant. Ben je zo'n keukenprins?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Let ook op waar je gaat. Denk dat 70% van de keukenboer in handen zijn van Mandemakers. Bijvoorbeeld NUVA, Mandemakers, Keuken Kampioen, Keuken Concurrent etc. Allemaal in handen van DMG.
Dus als jij bij bedrijf A naar binnen stapt en offerte aanvraagt en vervolgens bij bedrijf B welke ook onder de DMG groep valt dan kan B precies zien wat jij bij A hebt gedaan.
Het is dus nooit verkeerd om ergens anders ook een offerte op te vragen en daarmee bedoel ik een niet DMG gerelateerde keukenboer. Kost je paar uur van je vrije tijd, maar onder de streep kan het je best wat opleveren.
En wat betreft de prijs van een keuken... daar zit zoveel verschil in joh. Kun je op basis van jouw OP weinig van zeggen.
Ja idd had al begrepen dat als je bij een andere mandemakers zaak binnenloopt ze het een en ander kunnen zien.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Let ook op waar je gaat. Denk dat 70% van de keukenboer in handen zijn van Mandemakers. Bijvoorbeeld NUVA, Mandemakers, Keuken Kampioen, Keuken Concurrent etc. Allemaal in handen van DMG.
Dus als jij bij bedrijf A naar binnen stapt en offerte aanvraagt en vervolgens bij bedrijf B welke ook onder de DMG groep valt dan kan B precies zien wat jij bij A hebt gedaan.
Het is dus nooit verkeerd om ergens anders ook een offerte op te vragen en daarmee bedoel ik een niet DMG gerelateerde keukenboer. Kost je paar uur van je vrije tijd, maar onder de streep kan het je best wat opleveren.
En wat betreft de prijs van een keuken... daar zit zoveel verschil in joh. Kun je op basis van jouw OP weinig van zeggen.
Leer me DMG kennenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Zo, wat een wijsheid ineens van jouw kant. Ben je zo'n keukenprins?
Ohja en laat je vooral niet opnaaien door verkopers. Ex buurman van me was keukenverkoper en die vertelde me vaak over dat beroep. Even naar achteren gaan om met de baas te overleggen over de prijs staat gelijk aan 'even schijten' of 'even sigaret roken'. Nooit intrappen en gewoon naar buiten lopen. Bellen vanzelf wel op en komen vanzelf met nog betere acties. Schijnt iets van 60% marge op keukens te zitten en dat is geen grap. Als die verkopers jou de max. prijs geven hebben ze vaak nog duizenden euro's speling.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:16 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja idd had al begrepen dat als je bij een andere mandemakers zaak binnenloopt ze het een en ander kunnen zien.
Leuk, maar we hebben het over een keuken en daar is Bosch voor zover ik weet geen a-merk.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toch heel veel 'premium' autofabrikanten die Bosch onderdelen gebruiken.
Even vragen aan het personeel. De apparatuur daar is van AEG en Electrolux. Als je goed kijkt, staan de logo's zelfs op de IKEA-stickertjes in b.v. de ovenquote:Op maandag 10 juni 2019 19:26 schreef monsterd. het volgende:
Als je de kosten wilt drukken en prijszeker wilt aankopen: Ikea!
Offerte, met de prijzen en details van de verschillende onderdelen?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:23 schreef LelijKnap het volgende:
Toevallig vandaag offerte voor de mijne ontvangen;
Keukenmeubelen 2.9k
Apparatuur/Accessoires 3.8k (Siemens, AEG, Dekker)
Werkblad(en) 3.1k (Keramiek)
Tot 9.7k
Bosch / Siemens maakt nogal wat uitvoeringen met verschillende functies, of het nu om een inbouwoven, kookplaat of koffiemachine gaat.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
Iemand die een redelijke inschatting kan maken wat zo’n hoekkeuken mag kosten met a-merk apparatuur? Bosch?
Over wat voor afmetingen hebben we het bij jou keuken?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:23 schreef LelijKnap het volgende:
Toevallig vandaag offerte voor de mijne ontvangen (superkeukens);
Keukenmeubelen 2.9k
Tot 9.7k
Waarom? Ik gebruik altijd max 2 pitten van 4 die ik ter beschikking heb.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:32 schreef MaGNeT het volgende:
Tip: neem gelijk de breedste kookplaat die je kwijt kan
Ja idd, zoek meer een beetje een indicatie 😉quote:Op maandag 10 juni 2019 19:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bosch / Siemens maakt nogal wat uitvoeringen met verschillende functies, of het nu om een inbouwoven, kookplaat of koffiemachine gaat.
Je zal echt modelnummers moeten vergelijken en specificaties om te zeggen of het duur of goedkoop is, de ene of andere koffiemachine kan zo al ¤500 of meer prijsverschil in zitten.
Prima spul toch? Wij hebben alleen de Ikea variant van de vaatwasser (vanwege montage van de deurtjes) en de rest los gekocht.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Even vragen aan het personeel. De apparatuur daar is van AEG en Electrolux. Als je goed kijkt, staan de logo's zelfs op de IKEA-stickertjes in b.v. de oven
quote:Op maandag 10 juni 2019 19:33 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Over wat voor afmetingen hebben we het bij jou keuken?
Zie screens;quote:Op maandag 10 juni 2019 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Offerte, met de prijzen en details van de verschillende onderdelen?
Ik was klaar met DMG toen ze ons onder druk probeerde te zetten om akkoord te gaan met 30% korting op een nog te tekenen keuken en op te stellen offerte
Wij zijn naar Duitsland gereden,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik nog kijken wel apparatuur ik wel/niet wil. Op de oven en magnetron na was de rest gebruikt ter voorbeeld.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 19:40:58 ]
Ik heb wat keukentjes van IKEA in woningen die ik verhuur. Weinig klachten idd.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Prima spul toch? Wij hebben alleen de Ikea variant van de vaatwasser (vanwege montage van de deurtjes) en de rest los gekocht.
Mooie kleur wel... hoe heet die?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:39 schreef Patroon het volgende:
Deze vorige week laten plaatsen. 10k excl quooker en voorbereiding en plaatsingskosten. Kwam dus nog 4.5k bij. Frontjes zijn wel super goed. Handtasten verdwijnen automatisch, dat was bij goedkopere frontjes niet zo. Ook merk je echt een verschil met hang en sluitwerk. Komt bij een lokale keukenboer weg. Geen superkeukens etc.
quote:Op maandag 10 juni 2019 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Zie screens;Thanks ziet er prima uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens moet ik nog kijken wel apparatuur ik wel/niet wil. Op de oven en magnetron na was de rest gebruikt ter voorbeeld.
Met kerst had ik met een 90cm plaat te weinig "pitten"quote:Op maandag 10 juni 2019 19:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom? Ik gebruik altijd max 2 pitten van 4 die ik ter beschikking heb.
Opzich wel maar wat voor apparatuur is het? Dat is nog niet duidelijk. Hij had het wel even over whirlpool maar dat was tussen neus en lippen door.quote:
Bosch=Siemensquote:Op maandag 10 juni 2019 19:06 schreef CoolGuy het volgende:
Bosch is volgens mij geen a-merk. Maar 7000 euro vind ik nu niet direct als veel klinken. Daarnaast zeg je ook niet welk merk keuken.
Ik vind het niet heel veel, maar ik kan er naast zitten.
Is uiteraard ook zo, maar ik zat aan 10k te denken. Is niet een hele grote keuken. Denk wel dat dat moet gaan lukken als ik de voorbeelden hier voorbij zie komen.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:31 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, wat kost een keuken. Da's bijna eenzelfde soort vraag als "wat kost een auto"
De vraag is: vind jíj het te duur?
Ik heb nu twee keer een keuken gekocht en de eerste was 15k en de tweede 25k, dus het klinkt mij als best betaalbaar, maar ja, ook dat zegt geen hol natuurlijk
Zeker met een hoek keuken is dat geen doen. Moet net de juiste afmetingen hebben en dan is ie wss nog net niet naar je wens...quote:Op maandag 10 juni 2019 20:40 schreef -Chakotay- het volgende:
vaak worden keukens voor een spotprijsje aangeboden op marktplaats
vaak bij nieuwbouw woningen worden standaard keukens geplaatst maar zijn te simpel voor de mensen die rijk zijn
heb wel eens een advertentie gezien waar je een gloednieuwe keuken voor 250 euro kon afhalen, wel met de voorwaarde dat je hem er zelf uitsloopt
het is een tip, verder moet je er maar mee doen wat je wiltquote:Op maandag 10 juni 2019 20:51 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Zeker met een hoek keuken is dat geen doen. Moet net de juiste afmetingen hebben en dan is ie wss nog net niet naar je wens...
Bedoel je dat je daar gewoon de eerlijke prijs krijgt voorgeschoteld zonder dat je nog moet afdingen? Lijkt mij ideaal...quote:Op maandag 10 juni 2019 19:26 schreef monsterd. het volgende:
Als je de kosten wilt drukken en prijszeker wilt aankopen: Ikea!
Ik heb begrepen dat je het leveren en plaatsen nog apart moet betalen. Oftewel, als je alles bij mekaar optelt zou je dan in principe ook ergens anders een keuken kunnen kopen.maar in hoeverre dat klopt, geen idee.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Bedoel je dat je daar gewoon de eerlijke prijs krijgt voorgeschoteld zonder dat je nog moet afdingen? Lijkt mij ideaal...
Heeft Ikea tegenwoordig de zelfde maatvoeringen als andere merken? Ik heb ooit van een timmerman begrepen dat alles afweek.
Die kastjes kun je makkelijk zelf in mekaar zetten en het verzamelen ervan ook.Scheelt je een klap geld.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je het leveren en plaatsen nog apart moet betalen. Oftewel, als je alles bij mekaar optelt zou je dan in principe ook ergens anders een keuken kunnen kopen.maar in hoeverre dat klopt, geen idee.
Kasten van 60 en 80 breedquote:Op maandag 10 juni 2019 20:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Bedoel je dat je daar gewoon de eerlijke prijs krijgt voorgeschoteld zonder dat je nog moet afdingen? Lijkt mij ideaal...
Heeft Ikea tegenwoordig de zelfde maatvoeringen als andere merken? Ik heb ooit van een timmerman begrepen dat alles afweek.
Ja de prijs is helder en het is mijn inziens ook vriendelijk geprijsd. Ben je uitgekeken op de frontjes dan kun je nog eens andere aanschaffen.quote:Op maandag 10 juni 2019 20:53 schreef qajariaq het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
En dat is zo'n beetje de beste tip die een keukenkoper kan krijgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Offerte, met de prijzen en details van de verschillende onderdelen?
Ik was klaar met DMG toen ze ons onder druk probeerde te zetten om akkoord te gaan met 30% korting op een nog te tekenen keuken en op te stellen offerte
Wij zijn naar Duitsland gereden,
En een dubbele spoelbak. Wat mis ik dat in mn huurhuis.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:32 schreef MaGNeT het volgende:
Tip: neem gelijk de breedste kookplaat die je kwijt kan
Krijg je bij zo'n offerte de typenummers van de apparaten erbij?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:23 schreef LelijKnap het volgende:
Toevallig vandaag offerte voor de mijne ontvangen (superkeukens);
Keukenmeubelen 2.9k
Tot 9.7k
is het niet mgn? Montage Groep Nederland dacht ikquote:Op maandag 10 juni 2019 19:10 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:42 schreef tiho1 het volgende:
[..]
is het niet mgn? Montage Groep Nederland dacht ik
Onze nieuwbouw keuken was ook te simpel voor ons maar we zijn verre van rijkquote:Op maandag 10 juni 2019 20:40 schreef -Chakotay- het volgende:
vaak worden keukens voor een spotprijsje aangeboden op marktplaats
vaak bij nieuwbouw woningen worden standaard keukens geplaatst maar zijn te simpel voor de mensen die rijk zijn
heb wel eens een advertentie gezien waar je een gloednieuwe keuken voor 250 euro kon afhalen, wel met de voorwaarde dat je hem er zelf uitsloopt
Ja, dat idd. Ik teken pas iets als ik helemaal tevreden ben en exact weer wat ik koop.quote:Op maandag 10 juni 2019 21:28 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En dat is zo'n beetje de beste tip die een keukenkoper kan krijgen waarschijnlijk.
De beste tip is: laat je niet opnaaien om wat te tekenen, ook niet als ze je een fantastische aanbieding doen met tig procent korting. En al helemaal niet als daar een tijdsdruk achter zit van 'als u nu tekent.. blablabla. Ze gaan echt geen keukens met verlies verkopen'.
.
Dit zijn ze nog niet eens allemaal. NUVA sowieso ook. En hier in het zuiden heb je Goergen, die valt ook onder DMG.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Mandemakers Groep heeft inderdaad nogal veel formules in bezit.
[ afbeelding ]
Is de kwaliteit van Ikea echt minder? Ze durven er 25 jaar garantie op te geven. Dat doet geen enkele keukenboer.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:18 schreef Barry1986 het volgende:
Wie zijn de gebruikers van de keuken en voor hoe lang?
Ik had verwacht een keuken te kopen voor 7/8k en 10k begroot. Uiteindelijk 1 gekocht voor 14k
8/9K was mogelijk geweest indien het een Ikea keuken zou zijn. Exact zelfde opstelling, maar minder kwaliteit.
Maar wat is kwaliteit? Als ik alleen met mijn vrouw zou wonen had ik de IKEA keuken genomen.Die voldoen echt prima, maar het ligt aan de gebruiksintensiteit.
Omdat onze keuken ook 3 opgroeiende kleuters/kinderen moet overleven die smijten met deurtjes en op de lades klimmen, is het uiteindelijk opgelopen naar a+ kwaliteit, en dan niet zo zeer de apparatuur, maar de deur en geleiders materialen.
Hier een bijkeuken van Ikea (want ach, bijkeuken), en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de kwaliteit. Planken gaan niet doorhangen wanneer zwaar beladen en m'n 17.5kg zware peuter heeft al eens aan een deur gehangen, en die zit er nog altijd in.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van Ikea echt minder? Ze durven er 25 jaar garantie op te geven. Dat doet geen enkele keukenboer.
Je zou ook ikea kastjes e.d. kunnen nemen maar ergens anders een (duurder) blad kunnen kopen. Dan ziet het er al een heel stuk chiquer uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn voornaamste bezwaar tegen IKEA keukens is dat het zo... ikea is Als ik een huis wilde gaan kopen en er zit een IKEA keuken in gaat de prijs in mijn hoofd wel omlaag
Oh, en je kunt er veel minder mee customizen. Mara ja, het is wel flink goedkoper ja, dat wel.
De kastjes zijn de kosten meestal niet, ook niet bij duurdere keukens. Maar ook dan nog het probleem dat het weinig customizable is.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:02 schreef archito het volgende:
[..]
Je zou ook ikea kastjes e.d. kunnen nemen maar ergens anders een (duurder) blad kunnen kopen. Dan ziet het er al een heel stuk chiquer uit.
Ik betwijfel zelf ook of ik met Ikea tevreden kan zijn hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kastjes zijn de kosten meestal niet, ook niet bij duurdere keukens. Maar ook dan nog het probleem dat het weinig customizable is.
Anyway, ik snap wel waarom mensen voor Ikea kiezen, maar het zou mijn eigen keuze niet zijn
Tsja er zit verschil tussen kapot gaan en iets wat veel speling heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2019 08:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van Ikea echt minder? Ze durven er 25 jaar garantie op te geven. Dat doet geen enkele keukenboer.
Hehe ik denk dat ik weet hoe ik mijn vrije dag ga besteden 😉 thanksquote:Op dinsdag 11 juni 2019 18:10 schreef Storpojke het volgende:
Nog een tip: Wanneer je bij zo’n Mandemakers aangesloten firma komt en ze vragen naar je adres: geef een ander bestaand adres op. Dan kunnen ze bij andere firma’s (onder het mom: ik ga even overleggen) jouw eerdere bezoeken aan andere Mandemakers-firma’s niet terug vinden. Dat helpt echt in de onderhandelingen.
Nadeel: iemand anders had dat ook gedaan en mijn adres opgegeven. Ineens kreeg ik namelijk per post allerlei aanbiedingen voor nieuwe keukens.
En aftersales is misschien nog wel belangrijker dan de koopprijs. Het is heel fijn wanneer een monteur na een jaar kosteloos de deurtjes even opnieuw afstelt en je niet in discussie moet over onderhoud en gebruik en zo.
Hangt echt helemaal af van het materiaal dat gebruikt wordt voor zowel de kasten als het blad. Wil je je wasbak in laten frezen, ben je zo weer 3 tot 500 meer kwijt. Wil je greeploos? Trek de portemonnee maar.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:58 schreef DaRealDeal het volgende:
Goedenavond allemaal,
Wie kan mij een duidelijk beeld geven van de kosten voor een hoekkeuken?
Ik ben vanmiddag wezen kijken bij keukenconcurrent (i know mandemakers) en opzich best wel goed geholpen.
Het gaat om een hoekkeuken van 240 bij 240 cm. Wat moet erin zitten: koelkast, oven/combioven, vaatwasser, kookplaatinductie, afzuigkap.
Hebben een tekening laten maken en zijn uitgekomen op hoge kast, voor koelkast, oven/combi. Daarnaast vaatwasser, daarnaast spoelbak, dan de hoek, en daarna kastje 45(50) cm (afhankelijk van de echte maat van keuken na inmeten), ladekast 3 lade onder kookplaat 90cm, kastje 45 (50) cm. Tevens 2 bovenkastjes boven spoelbak.
Heel basic vooralsnog, maar de beste man vertelde ons dat het zo ongeveer 7000 euro zou gaan kosten. Lijkt mij voor een basic keuken met b/c- merk apparatuur nog wel een redelijk hoge inschatting. Uiteraard waren alle combinaties mogelijk.
Iemand die een redelijke inschatting kan maken wat zo’n hoekkeuken mag kosten met a-merk apparatuur? Bosch?
Misschien iemand nog tips en tools.
Heb verder niks getekend, en gevraagd om een vervolgafspraak. Die is ergens volgende week nu gepland. Probeerde ons wel te laten tekenen onder het mom van de actie gratis montage. Wat normaal zo’n beetje 1200 euro zou kosten.
Alvast bedankt
Wat kost het verleggen van leidingen gemiddeld? Of loopt dat heel uiteen, hoor daar verschillende verhalen over.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hangt echt helemaal af van het materiaal dat gebruikt wordt voor zowel de kasten als het blad. Wil je je wasbak in laten frezen, ben je zo weer 3 tot 500 meer kwijt. Wil je greeploos? Trek de portemonnee maar.
Ik heb vorig jaar een keuken gekocht met ongeveer dezelfde afmeting als die van jou. Basic keuken met ingefreesde wasbak, gaskookplaat, koelkast, oven, vaatwasser en afzuigkap van Bosch/Aeg/Samsung.
Heb zo even de prijs van de keuken an sich niet paraat, maar ik was totaal inclusief verleggen van leidingwerk en elektra door een externe partij, plaatsen van de keuken en tegelwerk (zelf gedaan) zo'n 6500 kwijt.
Hangt er helemaal vanaf wat er moet gebeuren. Moeten leidingen op andere plekken komen? Moeten er stopcontacten aangelegd worden? Etc.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:02 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat kost het verleggen van leidingen gemiddeld? Of loopt dat heel uiteen, hoor daar verschillende verhalen over.
Voor welke kleur(en) ga je?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:05 schreef DaRealDeal het volgende:
Vandaag keuken verder uitgezocht en het hele plaatje inclusief installatie en montage gaat rond de 8800 euro kosten.
Granieten blad van 6cm dik, oven, inductieplaat, afzuigkap, koel/vriescombi van pelgrim en vaatwasser van bosch.
Nu binnenkort inmeten en tevens het leiding werk/electra laten aanpassen waar nodig. Tevens voor de inductieplaat volgens mij een extra groep of 2 laten maken. Maar dat moet ik nog verder uitzoeken.
Erg tevreden met het geheel en een duidelijk beeld.
Toch jammer dat zo'n Firma Biereco zo'n schitterende keuken dan weer op zijn kant monteert.quote:
Niet verkeerd. Klassieke combo.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
https://imgshare.io/image/Cb4e7
Dit front en die kleur.
Nee joh, dat doet Biereco niet. Mijn appartement staat op z'n zij.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:21 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Toch jammer dat zo'n Firma Biereco zo'n schitterende keuken dan weer op zijn kant monteert.
Ja, moet je zeker even posten... ik twijfel alleen nog over de kleuren en over de inrichting van kasten/laden. Twijfel ergens om toch voor iets warmers en/of donkerders te gaanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:33 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat als die er staat. 😀
Duurt even voordat die geleverd gaat worden, maar zal hem zeker hier posten! 😀quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, moet je zeker even posten... ik twijfel alleen nog over de kleuren en over de inrichting van kasten/laden. Twijfel ergens om toch voor iets warmers en/of donkerders te gaan
Mm ja dat zal voor de mijne ook gelden. Temeer het een hoekkeuken is. Misschien is het idd slimmer om wat met de muren te doen... dat is ook nog eens minder definitief.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:44 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Duurt even voordat die geleverd gaat worden, maar zal hem zeker hier posten! 😀
Twijfelde wij ook over maar hebben niet zo’n grote keuken en dan oogt het donkerder toch snel kleiner. Mijn vriendin wilt eventueel de muren van de keuken schilderen in een kleur. Laat mij verrassen 😉
Ja idd, kleurtje kost niet zoveel als je hem zat bent. En kan al heel anders ogen!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mm ja dat zal voor de mijne ook gelden. Temeer het een hoekkeuken is. Misschien is het idd slimmer om wat met de muren te doen... dat is ook nog eens minder definitief.
Maakt veel uit idd. Wij hebben een U vormige keuken en 1 muur is antracietgrijs. De keuken zelf is greeploos, hoogglans wit. Die muur maakt het toch net wat anders.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:56 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Ja idd, kleurtje kost niet zoveel als je hem zat bent. En kan al heel anders ogen!
Hoogglans wit... jullie houden van vingerafdrukken wegpoetsen?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maakt veel uit idd. Wij hebben een U vormige keuken en 1 muur is antracietgrijs. De keuken zelf is greeploos, hoogglans wit. Die muur maakt het toch net wat anders.
Nou, die keuken zat er al in, maar ik had m zelf ook in die kleur gekocht, en ja, ons huis is zowat schoner dan een laboratoriumquote:Op zondag 16 juni 2019 00:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoogglans wit... jullie houden van vingerafdrukken wegpoetsen?
Heb jij een vaatwasser in je auto?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toch heel veel 'premium' autofabrikanten die Bosch onderdelen gebruiken.
Maar waarom eigenlijk? Het enige pluspunt dat je aanhaalt is dat de kwaliteit van de kasten bevallen - terwijl de keuze daarin eigenlijk ook niet geweldig was.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:26 schreef Claudia_x het volgende:
Slotsom: uiteindelijk ben ik blij met onze keuze
Omdat het veel goedkoper was, omdat alles naar behoren functioneert en omdat het er prima uitziet. We gaan alleen het werkblad van laminaat over een aantal jaar vervangen, denk ik. Het composiet van onze vorige keuken vond ik veel praktischer. Alleen wil ik niet zo'n typisch aanrechtblad en kom ik er vooralsnog niet uit wat dan wel te kiezen. Ik had Fenix op het oog, maar daarover las ik veel slechte verhalen online.quote:
Heb je een foto'tje bij de hand? Je verstopt het altijd zo mooi in spoilers je eigen topics . Mij is wijsgemaakt dat keramiek de meest praktische variant is omdat het makkelijk(er) schoon te maken is en net zo veel kan hebben als composiet.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat het veel goedkoper was, omdat alles naar behoren functioneert en omdat het er prima uitziet. We gaan alleen het werkblad van laminaat over een aantal jaar vervangen, denk ik. Het composiet van onze vorige keuken vond ik veel praktischer. Alleen wil ik niet zo'n typisch aanrechtblad en kom ik er vooralsnog niet uit wat dan wel te kiezen. Ik had Fenix op het oog, maar daarover las ik veel slechte verhalen online.
Hier kun je een foto vinden. Maar op deze foto moesten we nog lampen ophangen, plinten monteren en barkrukken neerzetten. En een flink stuk van het werkblad valt van de foto af, maar het beeld is denk ik duidelijk.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je een foto'tje bij de hand? Je verstopt het altijd zo mooi in spoilers je eigen topics . Mij is wijsgemaakt dat keramiek de meest praktische variant is omdat het makkelijk schoon te maken is en net zo veel kan hebben als composiet.
Ziet er inderdaad wel strak uit. Een leek ziet het verschil tussen ikea en een duurder alternatief niet meer met één oogopslag.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier kun je een foto vinden. Maar op deze foto moesten we nog lampen ophangen, plinten monteren en barkrukken neerzetten. En een flink stuk van het werkblad valt van de foto af, maar het beeld is denk ik duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |