abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189558497
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom zou dat jaloezie zijn? Waarom worden jullie direct persoonlijk als iemand kritiek heeft op je autokeuze? Waarom kunnen we hier niet over discussiëren zonder in een conflict te belanden? :)
Omdat je dingen zegt die niet waar zijn. Bijvoorbeeld dat een hybride net zo zuinig is.
Is tesla de beste auto nee echt niet. Krijgt Tesla haat die ze niet verdienen zeker.
Anno nu is Tesla echt de beste EV kwa range en prijsklasse. Ik wil je best een lijst sturen met dingen die echt niet handig zijn hoor.

Maar goed dit is de 3e auto van tesla je ziet dat ze nog veel kunnen leren over het bouwen.

Maar de aandrijving is zo goed vering ook etc.
Kijk ik ben sws een Tesla fan daarom heb ik ook dit topic geopend. Maar dat is ook waar Tesla voor staat. Kijk ik nodig je graag een keer uit om een proefritje te doen en rij dan ook eens in een kona. Je zal zien dat Tesla het geek gehalte en rijden echt onder controle heeft.


Nog iets accu’s zijn niet gratis je kan een model 3 van 60 k daarom ook niet vergelijken met een benzine van boven de 60 k.
Eerlijker is om bij een ev er 15 k af te halen en dat vergelijken met elkaar. Dan is die tesla kwa techniek een auto van 30k en 45k. (Ook kwa bijtelling ongeveer)
Ben oprecht benieuwd welke auto net zo lekker rijd in die prijsklasse.

Eerste 6k trouwens al gereden in een maand.
pi_189558501
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom zou dat jaloezie zijn? Waarom worden jullie direct persoonlijk als iemand kritiek heeft op je autokeuze? Waarom kunnen we hier niet over discussiëren zonder in een conflict te belanden? :)
Nou persoonlijk zie ik weinig terug
pi_189558561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom zou dat jaloezie zijn? Waarom worden jullie direct persoonlijk als iemand kritiek heeft op je autokeuze? Waarom kunnen we hier niet over discussiëren zonder in een conflict te belanden? :)
Omdat je over de bijtellingsregels begint, wat nu eenmaal bij heel veel mensen jaloezie op heeft geroepen. Toen sjoemeldiesels voordeel kregen hoorde je niemand erover, omdat zo’n Polo Bluemotion voor een heel groot deel van de bevolking wel binnen financieel handbereik lag. Bij een BEV is dat anders en nu zijn ineens de rapen gaar. Terwijl het bijtellingsvoordeel bedoeld is om het aantal elektrische auto’s in Nederland te laten toenemen en dat werkt gewoon en bovendien het bijtellingsvoordeel in korte tijd wordt omgevormd in een bijtellingsnadeel (uitgaan van hetzelfde percentage bij een BEV is namelijk een benadeling, want de kosten zijn nu eenmaal veel lager bij dezelfde catalogusprijs).
pi_189558579
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
Automerkkeuze is ongeveer hetzelfde als religie, Tesla rijders voelen zich ook nog pioniers omdat er op dit moment gewoon nog niet zoveel alternatief is in volledig elektrisch behalve een Leaf, of een Zoe wat nu eenmaal niet echt een auto voor een autoliefhebber is. Daarom merk ik dat als ik dat aanvecht jullie EV rijders erg uit de slof schieten. Daarom vraag ik mev af hoe objectief je zelf bent.
Mijn probleem is dat je onzin verkondigt. Zoals roepen dat een Tesla M3 vergelijkbaar is met een auto van 20-30k. Wat je later toegeeft dat het onzin is.

Of roepen dat een Tesla maar 1x vol kan accelereren en dan leeg is. Dat een Tesla met 90 over de snelweg moet kruipen. Dat een diesel net zo schoon is.

Allemaal onwaarheden.

Als jij liever in een dikke V8 twin turbo diesel wil kachelen over ‘s lands wegen, helemaal prima. Ik heb ook gereden in milieuvervuilende auto’s, dus van mij zul je geen vingertje zien.

Maar hou het gewoon bij de feiten. Jij vindt een Tesla niets. Prima. Hoogstens de vraag: wat doe je hier dan?
pi_189558613
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat je onzin verkondigt. Zoals roepen dat een Tesla M3 vergelijkbaar is met een auto van 20-30k. Wat je later toegeeft dat het onzin is.

Of roepen dat een Tesla maar 1x vol kan accelereren en dan leeg is. Dat een Tesla met 90 over de snelweg moet kruipen. Dat een diesel net zo schoon is.

Allemaal onwaarheden.

Als jij liever in een dikke V8 twin turbo diesel wil kachelen over ‘s lands wegen, helemaal prima. Ik heb ook gereden in milieuvervuilende auto’s, dus van mij zul je geen vingertje zien.

Maar hou het gewoon bij de feiten. Jij vindt een Tesla niets. Prima. Hoogstens de vraag: wat doe je hier dan?
Die range ook echt. Rij altijd Max snelheid en door heel Nederland kom je makkelijk op bestemming
pi_189558655
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:57 schreef Tailless het volgende:

[..]

Die range ook echt. Rij altijd Max snelheid en door heel Nederland kom je makkelijk op bestemming
Klopt. Precies wat jij zei: bij 175 km/u doorkachelen op de snelweg haal je nog steeds 250 km range. En dat zijn snelheden die je in het dagelijks verkeer zelden (langere tijd) kan rijden.
pi_189558660
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klopt. Precies wat jij zei: bij 175 km/u doorkachelen op de snelweg haal je nog steeds 250 km range. En dat zijn snelheden die je in het dagelijks verkeer zelden (langere tijd) kan rijden.
Volgens mij is in Nederland de maximale snelheid 135 km/h
pi_189558670
Ik rij nooit te hard. Maar bij 135 is je range voldoende om heel Nederland door te crossen. Benzine verbruikt ook meer bij 135
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:11:57 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_189558704
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:04 schreef Tailless het volgende:

[..]

Volgens mij is in Nederland de maximale snelheid 135 km/h
Volgens mij niet.
pi_189558729
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Wellesss :@
pi_189558841
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:04 schreef Tailless het volgende:

[..]

Volgens mij is in Nederland de maximale snelheid 135 km/h
Dat hebben ze dan veranderd sinds ik in Azië zit, maar eigenlijk vermoed ik dat het nog steeds 130 km/u is...
pi_189558865
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat hebben ze dan veranderd sinds ik in Azië zit, maar eigenlijk vermoed ik dat het nog steeds 130 km/u is...
Details :P
pi_189558877
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je rijdt het meest efficiënt met de M3 als je 170 km/u over de snelweg kachelt en tussendoor aan de supercharger hangt.

Efficiënt qua snelheid misschien, niet qua kosten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 06:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Nog een bullshit artikel dan maar.

https://www.ad.nl/auto/le(...)et-begeeft~ac4cd19f/
Oh er gaat iets kapot in een auto, bijzonder hoor. Als je beetje kan googlen dan vind je dat iedere auto stuk gaat. Wat is je punt?
Facts don't care about your feelings
pi_189560941
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:36 schreef YoshiBignose het volgende:

Efficiënt qua snelheid misschien, niet qua kosten.

Uiteraard.
pi_189722702
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 08:07 schreef Tailless het volgende:
Ik rij nooit te hard. Maar bij 135 is je range voldoende om heel Nederland door te crossen. Benzine verbruikt ook meer bij 135
Ik merk dat met sportief rijden de impact op het verbruik met mijn M3 een stuk lager is dan met mijn voormalige ICE. De verwarming hakt er met de afgelopen koudere dagen wel in, gelukkig is dat eenvoudig te ondervangen met de stoelverwarming. Jammer dat er geen stuurwiel verwarming aanwezig is.

Ik heb de Model 3 nu 1.5 maand, wat mij positief heeft verrast (en wat ik eigenlijk nooit als pluspunt hoor) is dat ik nooit meer hoef te tanken of op mijn bereik hoef te letten. De afgelopen dagen laad ik mijn auto rechtstreeks op met stroom uit mijn PV panelen en nog draait de meter terug. Heerlijk!
pi_189722878
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:36 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik merk dat met sportief rijden de impact op het verbruik met mijn M3 een stuk lager is dan met mijn voormalige ICE. De verwarming hakt er met de afgelopen koudere dagen wel in, gelukkig is dat eenvoudig te ondervangen met de stoelverwarming. Jammer dat er geen stuurwiel verwarming aanwezig is.

Ik heb de Model 3 nu 1.5 maand, wat mij positief heeft verrast (en wat ik eigenlijk nooit als pluspunt hoor) is dat ik nooit meer hoef te tanken of op mijn bereik hoef te letten. De afgelopen dagen laad ik mijn auto rechtstreeks op met stroom uit mijn PV panelen en nog draait de meter terug. Heerlijk!

Ik had er vandaag een discussie over.
Ja je laadtijd is zeker voor de baas.
Ik zo ja klopt. 9/10 is het korter dan 10 minuten of zit ik mails te beantwoorden. Tanken deed ik eerst ook 3 keer per week en dat betaalde je ook gewoon.


Echt ik werk uitgeruster sinds ik die wagen heb
pi_189722957
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:46 schreef Tailless het volgende:

[..]

Ik had er vandaag een discussie over.
Ja je laadtijd is zeker voor de baas.
Ik zo ja klopt. 9/10 is het korter dan 10 minuten of zit ik mails te beantwoorden. Tanken deed ik eerst ook 3 keer per week en dat betaalde je ook gewoon.

Echt ik werk uitgeruster sinds ik die wagen heb
Ik ben de afgelopen maand minder tijd kwijt geweest met laden dan de tijd die ik kwijt was geweest met tanken. Door het gebruik van autopilot kan ik op sommige momenten ook nog eens iets productiefs doen ipv actief autorijden :D

Inmiddels heb ik alweer 6000km op de klok staan, je blijft maar zoeken naar redenen om weer een ritje te maken :+
pi_189723058
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen maand minder tijd kwijt geweest met laden dan de tijd die ik kwijt was geweest met tanken. Door het gebruik van autopilot kan ik op sommige momenten ook nog eens iets productiefs doen ipv actief autorijden :D

Inmiddels heb ik alweer 6000km op de klok staan, je blijft maar zoeken naar redenen om weer een ritje te maken :+
Ik zit op de 8000km nu en heb hem sinds 31 sep
  vrijdag 1 november 2019 @ 00:00:37 #274
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_189723124
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onjuist. Ik vind een BEV in het dagelijks verkeer fijner dan wat ik hiervoor reed. En dat waren zonder uitzondering hele snelle Duitsers.
Dit dus, ik ga bij voorkeur NOOIT meer terug naar een ICE.
pi_189723261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 07:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Onjuist. Ik vind een BEV in het dagelijks verkeer fijner dan wat ik hiervoor reed. En dat waren zonder uitzondering hele snelle Duitsers.
Ik wil ook niet meer zonder
pi_189725473
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 23:50 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen maand minder tijd kwijt geweest met laden dan de tijd die ik kwijt was geweest met tanken. Door het gebruik van autopilot kan ik op sommige momenten ook nog eens iets productiefs doen ipv actief autorijden :D

Inmiddels heb ik alweer 6000km op de klok staan, je blijft maar zoeken naar redenen om weer een ritje te maken :+
heb het idee dat ik toch zelf soepeler rijd dat de autopilot. Soms ook dat dat remmen om niks of piepen tussendoor dan schrik ik me rot.
:]
pi_189726492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:55 schreef wootahH het volgende:

[..]

heb het idee dat ik toch zelf soepeler rijd dat de autopilot. Soms ook dat dat remmen om niks of piepen tussendoor dan schrik ik me rot.
Hangt heel erg van de weg af. En met versie 10 vind ik het alweer een stuk verbeterd op wegen waar AP eigenlijk niet zo perfect werkt vooralsnog.
  vrijdag 1 november 2019 @ 11:30:09 #278
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_189727229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 08:55 schreef wootahH het volgende:

[..]

heb het idee dat ik toch zelf soepeler rijd dat de autopilot. Soms ook dat dat remmen om niks of piepen tussendoor dan schrik ik me rot.
Met v10 vindt ik de AP ervaring eigenlijk best goed en menselijk aanvoelen. V9 was inderdaad drama met het binaire aan/uit gedrag en phantom breakings.

Andere dingen doe ik eigenlijk alleen op trajecten die ik ken en waarvan weet ik weet dat AP daar prima zelfstandig zijn ding kan doen.
pi_190565858
Meer mensen last van de koplampen van de 3? Ik word echt helemaal kapot geseind door mijn tegenliggers. Automatisch grootlicht staat uit, mistlampen en groot licht zelf natuurlijk ook. Gebeurt met name op N-wegen, dus met weinig verlichting en dicht op elkaar. Hoek is niet instelbaar toch? Vreselijk irritant echt, krijg minimaal 20 seintjes op een rit.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_190566054
Pagina 64

Koplamphoogteverstelling
Om de hoek van de koplampen aan te passen,
tikt u op Bediening > Service > Koplampen
verstellen:, en volgt u de instructies op het
scherm. U kunt de koplamp selecteren die u
wilt verstellen door deze te selecteren op het
touchscreen.
Attentie: Wees voorzichtig bij het
afstellen van de koplampen. Tesla heeft
de positie van de koplampen zorgvuldig
gekalibreerd voor een optimale positie in
de meeste rijscenario's. Tesla raadt aan de
koplampen niet af te stellen, tenzij u
bekend bent met de manier waarop de
koplampen moeten worden afgesteld.
Eenmaal aangepast, kunt u ze niet
automatisch terugzetten naar hun
oorspronkelijk gekalibreerde positie.
Neem contact op met Tesla voor
assistentie bij het afstellen van de
koplampen.
:]
pi_190566807
Thanks, kan dus wel, al krijg ik in de auto dan de melding dat dat alleen door monteurs mag gebeuren. Toch vreemd dat dat dan met fabrieksinstellingen zo kan gebeuren.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_190567054
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:26 schreef nostra het volgende:
Thanks, kan dus wel, al krijg ik in de auto dan de melding dat dat alleen door monteurs mag gebeuren. Toch vreemd dat dat dan met fabrieksinstellingen zo kan gebeuren.
Kunnen ook gewoon de koplampunits zijn hoor. M'n broertje in z'n i3 werd ook veel geseind... langs de garage en stonden inderdaad niet goed. Ff met schroevendraaier afgesteld en weer gaaaan.
Facts don't care about your feelings
pi_190807403
Nou toch ook maar een 3 gehaald. LR AWD, helaas dus wel 11k met 22% bijtelling maar ja. Komt praktisch op zelfde neer als de SR+ met 8% in 2020 want die was niet meer op tijd leverbaar.

Zaterdag besteld en vandaag kunnen ophalen haha, in 10 min. was ik weer van het terrein af. Auto smerig en accu bijna leeg, maar voor de rest zag ie er netjes uit dus klaag niet :P
Facts don't care about your feelings
pi_190808812
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2019 23:26 schreef nostra het volgende:
Thanks, kan dus wel, al krijg ik in de auto dan de melding dat dat alleen door monteurs mag gebeuren. Toch vreemd dat dat dan met fabrieksinstellingen zo kan gebeuren.
Als je op dat scherm staat verzet hij je lampen al naar boven...
pi_190843994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou toch ook maar een 3 gehaald. LR AWD, helaas dus wel 11k met 22% bijtelling maar ja. Komt praktisch op zelfde neer als de SR+ met 8% in 2020 want die was niet meer op tijd leverbaar.

Zaterdag besteld en vandaag kunnen ophalen haha, in 10 min. was ik weer van het terrein af. Auto smerig en accu bijna leeg, maar voor de rest zag ie er netjes uit dus klaag niet :P
Onacceptabel lijkt me
pi_190845046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Onacceptabel lijkt me
Normaal zou je dat nooit accepteren inderdaad, maar met deze omstandigheden... Ze hebben in de laatste twee weken van december meer Model 3's op naam gezet dan BMW 3-series in het hele jaar. En aangezien het zo een paar 1000 scheelt als de auto pas in 2020 geleverd zou worden hoor je er weinig mensen over klagen. Auto wassen is zo gebeurd, laden ook. Helaas hadden sommige mensen ook krassen e.d. maar dat werd meestal ter plekke opgelost. Wel ff wat anders dan een doek over je auto, gebakje, bloemetje etc. :D
Facts don't care about your feelings
  donderdag 2 januari 2020 @ 17:48:53 #287
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_190845094
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 15:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou toch ook maar een 3 gehaald. LR AWD, helaas dus wel 11k met 22% bijtelling maar ja. Komt praktisch op zelfde neer als de SR+ met 8% in 2020 want die was niet meer op tijd leverbaar.

Zaterdag besteld en vandaag kunnen ophalen haha, in 10 min. was ik weer van het terrein af. Auto smerig en accu bijna leeg, maar voor de rest zag ie er netjes uit dus klaag niet :P
Dat is sneller dan Bol of Coolblue met de feestdagen :D
pi_190846149
Cybertruck kan niet wachten
pi_190846869
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 18:56 schreef Tailless het volgende:
Cybertruck kan niet wachten
Hoeft niet, je kan er al in rijden :')
Facts don't care about your feelings
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:20:14 #290
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190847158
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 16:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Onacceptabel lijkt me
Ach ja in 95% betaald de baas de rekening.
pi_190847539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:20 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ach ja in 95% betaald de baas de rekening.
Het lijkt me dat als je een auto van 50k+ koopt dat je dat beetje stroom en wasstraat je sowieso niet echt uitmaakt. Gaat meer om het principe...
Facts don't care about your feelings
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:48:15 #292
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190847584
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:45 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het lijkt me dat als je een auto van 50k+ koopt dat je dat beetje stroom en wasstraat je sowieso niet echt uitmaakt. Gaat meer om het principe...
Lijkt mij juist wel belangrijk, als ik een auto van een halve ton ga halen is dat wat anders dan een frietje bij de snackbar, daarom ook een andere servicegraad die je daarbij op prijs stelt, je betaalt daar ook voor tenslotte.
pi_190847625
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:48 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel belangrijk, als ik een auto van een halve ton ga halen is dat wat anders dan een frietje bij de snackbar, daarom ook een andere servicegraad die je daarbij op prijs stelt, je betaalt daar ook voor tenslotte.
Ja daarom zeg ik toch ook dat het om het principe gaat. Niet om die 20 euro aan stroom en wasstraat? Je had de auto immers ook gekocht als ie 20 euro duurder was :') Het gaat Tesla ook niet om het geld, maar als je zoveel auto's moet afleveren omdat iedereen lage bijtelling wilt dan heb je hier geen tijd voor.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 2 januari 2020 @ 20:57:26 #294
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190847721
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:50 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja daarom zeg ik toch ook dat het om het principe gaat. Niet om die 20 euro aan stroom en wasstraat? Je had de auto immers ook gekocht als ie 20 euro duurder was :') Het gaat Tesla ook niet om het geld, maar als je zoveel auto's moet afleveren omdat iedereen lage bijtelling wilt dan heb je hier geen tijd voor.
Foute conclusie, Tesla heeft geen zin gehad om extra geld te reserveren om al die auto's correct af te leveren bij de cliënt.
Ze willen graag cashen om de aandeelhouders eindelijk tevreden te kunnen stellen dus het gaat wel degelijk om geld.
pi_190847800
quote:
Ja bijna
pi_190847801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:57 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Foute conclusie, Tesla heeft geen zin gehad om extra geld te reserveren om al die auto's correct af te leveren bij de cliënt.
Jij bent echt een dwaas. Zelfs VW of Renault zouden moeite hebben met zulke aantallen, laat staan Tesla. Om dat allemaal in goede banen te lijden moet je wel ergens inleveren. Als alle auto's schoonmaken, laden en taarten bakken en bosjes bloemen neerleggen er voor had gezorgd dat 100 mensen minder hun Tesla voor 31-12 hadden gekregen, dan was het de juiste keuze. Prioriteiten...

En natuurlijk gaat het om geld, alles draait om geld. Bij de consument ook, die willen de auto vanwege de lage bijtelling. Als je iedere koper zou vragen wat ze liever hadden gehad, een schone auto met een bosje bloemen en 8% bijtelling of een smerige auto met halve accu voor 4% dan zou 100% dat laatste zeggen.
Facts don't care about your feelings
pi_190847818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:48 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel belangrijk, als ik een auto van een halve ton ga halen is dat wat anders dan een frietje bij de snackbar, daarom ook een andere servicegraad die je daarbij op prijs stelt, je betaalt daar ook voor tenslotte.
Achteraf service is dikke prima. Ik heb een vooruit vervanging gekregen want deze was te audible. Vol in garantie na 2 maanden
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:04:54 #298
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190847847
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:02 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jij bent echt een dwaas. Zelfs VW of Renault zouden moeite hebben met zulke aantallen, laat staan Tesla. Om dat allemaal in goede banen te lijden moet je wel ergens inleveren. Als alle auto's schoonmaken, laden en taarten bakken en bosjes bloemen neerleggen er voor had gezorgd dat 100 mensen minder hun Tesla voor 31-12 hadden gekregen, dan was het de juiste keuze. Prioriteiten...

En natuurlijk gaat het om geld, alles draait om geld. Bij de consument ook, die willen de auto vanwege de lage bijtelling. Als je iedere koper zou vragen wat ze liever hadden gehad, een schone auto met een bosje bloemen en 8% bijtelling of een smerige auto met halve accu voor 4% dan zou 100% dat laatste zeggen.
Je mag mij een dwaas noemen maar je begint zelf over de matige service bij aflevering. Ik vind dat niet kunnen. Maargoed als zuinige Hollander ga je natuurlijk blind voor dat bijtellingsvoordeel.
pi_190847914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 21:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je mag mij een dwaas noemen maar je begint zelf over de matige service bij aflevering. Ik vind dat niet kunnen. Maargoed als zuinige Hollander ga je natuurlijk blind voor dat bijtellingsvoordeel.
Jij noemt het onacceptabel en dat vind ik niet. En ja, als ik een nette auto kan rijden met belastingvoordelen dan doe ik dat, is gewoon een rekensom, maar om iemand die 60k neertelt voor een auto een zuinige Hollander te noemen vind ik wat ver gaan :P
Facts don't care about your feelings
pi_190847931
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2020 20:20 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ach ja in 95% betaald de baas de rekening.
Dus?
  donderdag 2 januari 2020 @ 21:10:22 #301
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190847940
Tesla heeft gewoon bewust geen extra moeite gedaan om al die auto's correct af te leveren. Omdat ze weten dat de afnemers het toch wel slikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')