abonnement Unibet Coolblue
pi_187357805
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 18:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

A. Het is geen ad hominem; en
quote:
Argumentum ad hominem (Latijn voor "argument op de mens") is een logische drogreden die de positie van de opponent in diskrediet brengt. Het is een tegenwerping die betrekking heeft op de persoon die een bewering doet, niet op de bewering zelf.
Plaat voor je kop valt daar wat mij betreft gewoon onder. Evenals het mij wegzetten als een zuur iemand.
quote:
B. Nee, nogal wiedes (maar om een andere reden dan jij denkt).
Oh? Wat denk ik dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_187358091
Ik vind de model 3 ook niet zo mooi, maar dat is gewoon verschil van smaak. Ik ben een enorme BMW fan maar ook daar zitten een aantal modellen tussen waar ik niks van moet hebben net als mercedes.

Valt me wel op dat er maar weinig foto’s in dit topic voorbij komen.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_187359159
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 19:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]


[..]

Plaat voor je kop valt daar wat mij betreft gewoon onder. Evenals het mij wegzetten als een zuur iemand.
[..]

Oh? Wat denk ik dan?
Ik vermoed dat je dat in het geheel niet doet en/of kan eerlijk gezegd. Anders kan ik jouw reacties ook niet plaatsen.

Zullen we het nu weer over de Model 3 hebben hier? Als je verder wil gaan met huilen, graag via pm.
pi_187359299
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je dat in het geheel niet doet en/of kan eerlijk gezegd. Anders kan ik jouw reacties ook niet plaatsen.

Zullen we het nu weer over de Model 3 hebben hier? Als je verder wil gaan met huilen, graag via pm.
Prima


OT
Waarom zou je een model 3 nemen als je dit soort rapporten ziet

https://www-bright-nl.cdn(...)el-3-niet-langer-aan

Inconsistente bouwkwaliteit gecombineerd met een twijfelachtige fabrikant zou toch reden moeten zijn om voor een Nissan of Jag te gaan?
Zien er naar mijn mening ook nog beter uit en zijn praktischer

[ Bericht 5% gewijzigd door devlinmr op 10-06-2019 20:51:54 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_187359432
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Prima

Waarom zou je een model 3 nemen als je dit soort rapporten ziet

https://www-bright-nl.cdn(...)el-3-niet-langer-aan
Terechte vraag.

Maar goed, ik rij nu al ruim 5 jaar Tesla, zonder noemenswaardige problemen en ook de M3 heeft alweer bij 10.000 km achter de rug en op een akkefietje met de ruitenwissers na (binnen een dag opgelost, leentesla mee), geen problemen.

Mijn ervaring is dus positief.

Sowieso heb ik weinig vertrouwen in consumententests. Dat laat vooral zien hoe de verwachtingen waar worden gemaakt.

Ik lees pottedimme klachten over swirls in de zwarte lak. Nou, ook bij Porsche en Mercedes is lakzwart hypergevoelig voor swirls.

Overigens is de lak van Tesla wel wat zwakker doordat ze een milieuvriendelijke lak gebruiken, maar dat terzijde.
pi_187359522
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 20:42 schreef devlinmr het volgende:

Inconsistente bouwkwaliteit gecombineerd met een twijfelachtige fabrikant zou toch reden moeten zijn om voor een Nissan of Jag te gaan?
Zien er naar mijn mening ook nog beter uit en zijn praktischer
De Nissan heeft een belachelijk lage range en de accu’s zijn uitermate slecht. Degradatie van 50% na enkele jaren is geen uitzondering.

De Jaguar heeft ook een lage range.

Als je de Nissan mooier vindt dan de M3 ben je de enige ter wereld denk ik.

De Jag is op zichzelf best een mooie EV, maar voor dat geld koop je ook een Model S. Die moet je dan ook niet afzetten tegen de M3. Ondanks dat de Model 3 op heel vlakken de Jag veruit de baas is.
pi_187407978
Ik vind de model 3 geen mooie auto. Beetje rare lijnen. Volgens mij ook meer een auto die je koopt voor de techniek en de innovaties dan voor de looks en bouwkwaliteit. Wat dat betreft merk je het gebrek aan ervaring bij het bouwen van auto's.

Dat gezegd hebbende: de model 3 is wel vooruitstrevend en het schudt de markt door elkaar wat wel eens nodig was
pi_187408036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 18:19 schreef Holenbeer het volgende:
Ik vind de model 3 geen mooie auto. Beetje rare lijnen. Volgens mij ook meer een auto die je koopt voor de techniek en de innovaties dan voor de looks en bouwkwaliteit. Wat dat betreft merk je het gebrek aan ervaring bij het bouwen van auto's.

Dat gezegd hebbende: de model 3 is wel vooruitstrevend en het schudt de markt door elkaar wat wel eens nodig was
Dat bouw technisch de auto een moeilijke carrosserie heeft mee eens. Of ik hem mooi zou vinden zonder de ingebouwde techniek geen idee. Ik vind de model 3 zelf echt een van de mooiste wagen.

Maar ik vind hem mooi omdat die zo niet standaard is en begrijp ook zeker waarom mensen hem lelijk vinden m
  dinsdag 18 juni 2019 @ 08:19:32 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187480649
Wie oh wie wil mij zijn referral code DM-en? Gaat om een winactie van Tesla Destinations, nog niet de bestelling van de auto (daarover heb ik al een akkoordje).
Resistance is futile.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 08:25:42 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_187480683
Wit/wit staat nu op de tesla site voor levering in juni. Ik dacht dat daar enorme levertijden op zaten?
Resistance is futile.
pi_187480698
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 08:25 schreef Seven. het volgende:
Wit/wit staat nu op de tesla site voor levering in juni. Ik dacht dat daar enorme levertijden op zaten?
Dat is de levertijd voor de Model 3.

Wit/wit met 18 inch schijnt gesignaleerd te zijn bij deze batch. Met 19 inch is er gewoon 0 uitgeleverd.
pi_187481471
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 08:19 schreef Seven. het volgende:
Wie oh wie wil mij zijn referral code DM-en? Gaat om een winactie van Tesla Destinations, nog niet de bestelling van de auto (daarover heb ik al een akkoordje).
Dm gestuurd
pi_187481554
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 08:27 schreef VEM2012 het volgende:
Wit/wit met 18 inch schijnt gesignaleerd te zijn bij deze batch. Met 19 inch is er gewoon 0 uitgeleverd.
Wel een chassisnummer inmiddels, maar nog geen ETA.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_187482010
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:08 schreef nostra het volgende:

Wel een chassisnummer inmiddels, maar nog geen ETA.
VIN kan ook betekenen dat hij nog gebouwd moet worden. Ik weet in ieder geval dat er mensen zijn geswitched naar 18” omdat er geen 19” beschikbaar zou zijn met wit/wit.
pi_187482122
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
VIN kan ook betekenen dat hij nog gebouwd moet worden. Ik weet in ieder geval dat er mensen zijn geswitched naar 18” omdat er geen 19” beschikbaar zou zijn met wit/wit.
Lekker dan, ze zeggen zelf nog deze maand alle Q2-bestellingen uit te kunnen (of althans willen) leveren, maar krijg er zo een beetje een hard hoofd in. Maar even voor mijn begrip: het is toch gewoon een velg, zit daar dan ook een heel ander chassis op of hoe werkt dat?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_187482356
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:59 schreef nostra het volgende:

[..]

Lekker dan, ze zeggen zelf nog deze maand alle Q2-bestellingen uit te kunnen (of althans willen) leveren, maar krijg er zo een beetje een hard hoofd in. Maar even voor mijn begrip: het is toch gewoon een velg, zit daar dan ook een heel ander chassis op of hoe werkt dat?
Volgende maand toch?
pi_187482380
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:22 schreef Tailless het volgende:
Volgende maand toch?
ETA van de leasemij. was 28 juni; vorige week gebeld met Tesla zelf en toen gaven ze aan de intentie te hebben om alle Q2-orders ook in Q2 af te leveren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_187482389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:25 schreef nostra het volgende:

[..]

ETA van de leasemij. was 28 juni; vorige week gebeld met Tesla zelf en toen gaven ze aan de intentie te hebben om alle Q2-orders ook in Q2 af te leveren.
Zou netjes zijn. Ik verwacht mijne volgende maand
pi_187482407
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:26 schreef Tailless het volgende:

[..]

Zou netjes zijn. Ik verwacht mijne volgende maand
Musk zijn intenties zijn natuurlijk niet zo heel veel waard.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_187482423
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Musk zijn intenties zijn natuurlijk niet zo heel veel waard.
Kan bijna de model y bestellen :’)
pi_187483102
quote:
18s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 10:59 schreef nostra het volgende:

[..]

Lekker dan, ze zeggen zelf nog deze maand alle Q2-bestellingen uit te kunnen (of althans willen) leveren, maar krijg er zo een beetje een hard hoofd in. Maar even voor mijn begrip: het is toch gewoon een velg, zit daar dan ook een heel ander chassis op of hoe werkt dat?
De leverancier van de 19" velg schijnt niet voldoende te kunnen leveren.

Overigens is er nog een boot onderweg, dus het zou kunnen. Ik hoop het voor je. Alleen is het een beetje standaard bij delivery dat ze vooral iets roepen om de call snel te kunnen beëindigen (deels ook omdat er echt een hoop figuren zijn die al een week na bestelling blijven bellen waar de auto blijft en dan nog klagen over de wachttijd ook!).
pi_187487219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De leverancier van de 19" velg schijnt niet voldoende te kunnen leveren.

Overigens is er nog een boot onderweg, dus het zou kunnen. Ik hoop het voor je. Alleen is het een beetje standaard bij delivery dat ze vooral iets roepen om de call snel te kunnen beëindigen (deels ook omdat er echt een hoop figuren zijn die al een week na bestelling blijven bellen waar de auto blijft en dan nog klagen over de wachttijd ook!).
snap het niet vind de 18 inch wel gaaf zeker voor de prijs
  dinsdag 18 juni 2019 @ 16:47:49 #48
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187487475
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 14:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom deze behoefte om iemand met een andere mening weg te zetten als zuur oid?
Voel je je daar beter of groter door?
Ja, als je aan VEM zijn elektrische speeltje komt, dan komen er allemaal emoties los. :)

En hij voelt zich inderdaad 'groter', omdat hij toevallig iets meer verdient dan gemiddeld. Het zal wel een compensatie zijn voor iets. :)

En wat je zegt is waar: lelijk, plastic ding. Vroeger liep iedereen met een grote boog om Amerikaanse auto's heen, maar Tesla is ineens het summum. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187488183
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 16:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, als je aan VEM zijn elektrische speeltje komt, dan komen er allemaal emoties los. :)

En hij voelt zich inderdaad 'groter', omdat hij toevallig iets meer verdient dan gemiddeld. Het zal wel een compensatie zijn voor iets. :)

En wat je zegt is waar: lelijk, plastic ding. Vroeger liep iedereen met een grote boog om Amerikaanse auto's heen, maar Tesla is ineens het summum. :)
nee jo ding is echt een jongens droom.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 17:38:17 #50
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187488427
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 17:23 schreef Tailless het volgende:

nee jo ding is echt een jongens droom.
Godddd, dat hoop ik toch niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')