Jij kan aan de hand van foto’s niet een gevoel hebben van ‘naar haar ben ik nieuwsgierig’ vs ‘meh’ vs ‘no way!’?quote:Op maandag 10 juni 2019 10:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mensen leren kennen op een andere manier dan online via tinder? Ik voel ook niks bij een foto. Zelfs niet eens een harde pener.
En stap zelf eens af op mannen die je leuk vindt. Je bent zo afhankelijk van wat jou overkomt, omdat je blijkbaar zo sociaal incapabel bent. Neem zelf eens risico's.
Maar in Nederland ben je niet gemiddeld, dus de vrouwen die van lang houden (ook de 1.50m> vrouwen) zullen eerder geneigd zijn voor een langere man te gaan omdat er meer aanbod is en omdat ze weten dat er langere mannen binnen handbereik zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, als die collega’s dan zelf ook echt geweldig ogen kun je dat soort statements nog wel ergens plaatsen (in de praktijk zie je dat soort statements echter vooral bij vrouwen waar ook best wat op aan te merken is).
Lengte is voor vrouwen wel aanzienlijk belangrijker dan voor mannen. Daar zit natuurlijk wel een deel van het onbegrip. Met 1.75 ben je in Nederland kleiner dan gemiddeld. In veel landen ben je dan gewoon gemiddeld. Dus: laat gaan, zo’n opmerking.
Dat incapabel zijn kan allerlei (goede) redenen hebben.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mensen leren kennen op een andere manier dan online via tinder? Ik voel ook niks bij een foto. Zelfs niet eens een harde pener.
En stap zelf eens af op mannen die je leuk vindt. Je bent zo afhankelijk van wat jou overkomt, omdat je blijkbaar zo sociaal incapabel bent. Neem zelf eens risico's.
Ik zie op tinder bij vrouwen ook zelden lengte staan, laat staan maten en gewicht. Het is niet alsof je op Tinder unlimited aantal tekens hebt voor je bio...quote:Op maandag 10 juni 2019 10:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Manlets.![]()
Het eerste wat ik vraag is lengte als het er niet dtaat. Vaak is dat met reden.
Och, je kunt best een voorkeur hebben voor kenmerken, maar vind het altijd zo flauw om denigrerend te doen over kenmerken waar je niks aan kunt doen.quote:Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, als die collega’s dan zelf ook echt geweldig ogen kun je dat soort statements nog wel ergens plaatsen (in de praktijk zie je dat soort statements echter vooral bij vrouwen waar ook best wat op aan te merken is).
Lengte is voor vrouwen wel aanzienlijk belangrijker dan voor mannen. Daar zit natuurlijk wel een deel van het onbegrip. Met 1.75 ben je in Nederland kleiner dan gemiddeld. In veel landen ben je dan gewoon gemiddeld. Dus: laat gaan, zo’n opmerking.
Mooi gezegd ja, zeker als men omgekeerd niet zo best kritische opmerkingen kan ontvangen. Aan de andere kant is het wel fijn als mensen zo open zijn, dan weet je dat je daar geen kut aan mist en hoeft te denken van had ik maar zus of zo gedaan. Het getuigt in ieder geval van weinig empathie en fatsoen.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, je kunt best een voorkeur hebben voor kenmerken, maar vind het altijd zo flauw om denigrerend te doen over kenmerken waar je niks aan kunt doen.
Haha, mannen letten vooral op gewicht.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie op tinder bij vrouwen ook zelden lengte staan, laat staan maten en gewicht. Het is niet alsof je op Tinder unlimited aantal tekens hebt voor je bio...
Met name het ‘het kan niet dat jij succes hebt bij vrouwen’ is een beetje vreemd.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, je kunt best een voorkeur hebben voor kenmerken, maar vind het altijd zo flauw om denigrerend te doen over kenmerken waar je niks aan kunt doen.
Op dat moment zat ik er wel een beetje mee. Was wat jonger, vond dat meisje erg leuk.
Maar goed, als die fase voorbij is, laat je het inderdaad langs je heen gaan.
Als ik om mij heenkijk zijn mannen daar een stuk minder op gefocussed dan je zou denken.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha, mannen letten vooral op gewicht.
Meestal is de cupmaat links en recht gelijk hoor.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:17 schreef Jordy-B het volgende:
Je wil dat mannen hun lengte vermelden, maar als jou gevraagd wordt of je wel even je cupmaat en je gewicht wil opgeven, vermoed ik dat de wereld te klein is.Twee maten
Wat wil je met die eerlijkheid? En hoe denk jij dat hij daarop gaat reageren. Er zijn best veel mannen die daar onzeker van worden en als je dat boven gaat halen wordt hij niet aantrekkelijker.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Denken jullie dat ik wel eerlijk tegen hem kan zijn dat ik moeite heb met zijn lengte (en dat dat ook het enige is wat mij voornamelijk nog tegenhoudt?) Wil wel dat ik eerlijk kan zijn maar niet dat ik als oppervlakkig k wijf word afgeschilderd. Ik kies ook niet uit wat mij wel of niet aantrekt in first instance.
Nee snap ik. Het is meer dat hij mis niet begrijpt wat mij dan tegenhoud en mis denkt dat ik geen klik verder in zijn karakter ervaar.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat wil je met die eerlijkheid? En hoe denk jij dat hij daarop gaat reageren. Er zijn best veel mannen die daar onzeker van worden en als je dat boven gaat halen wordt hij niet aantrekkelijker.
Als jij niet oppervlakkig bent, dan kun je dat toch laten zien terwijl je eerlijk bent?quote:Op maandag 10 juni 2019 11:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Denken jullie dat ik wel eerlijk tegen hem kan zijn dat ik moeite heb met zijn lengte (en dat dat ook het enige is wat mij voornamelijk nog tegenhoudt?) Wil wel dat ik eerlijk kan zijn maar niet dat ik als oppervlakkig k wijf word afgeschilderd. Ik kies ook niet uit wat mij wel of niet aantrekt in first instance.
Nou zijn mannen al snel geneigd om aandacht van vrouwen te vertalen in ‘she wants me bad’, dus ik zou mij daar maar niet druk om maken.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:56 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Nee snap ik. Het is meer dat hij mis niet begrijpt wat mij dan tegenhoud en mis denkt dat ik geen klik verder in zijn karakter ervaar.
Ik heb nog geen/ niet perse aantrekking ervaren maar bij de beste jongens ervaar ik niet meteen aantrekking. Dit is iemand waar zoiets kan groeien denk ik. Net zoals dat mijn ex verliep.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou zijn mannen al snel geneigd om aandacht van vrouwen te vertalen in ‘she wants me bad’, dus ik zou mij daar maar niet druk om maken.
Sowieso is het spanningsveld ophouden de beste manier om lust op te wekken.
Praat geen shit. 9 van de 10 keer neemt Scary de moeite om mensen van zinnig advies te voorzien. Jij blaat alleen maar over jezelf.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:11 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Wat wil jij bereiken met jouw reacties in het topic? Heb jij enige positiviteit te geven? Ik zie jou altijd ook op andere hun topic echt zeiken echt altijd
Ik vind daten oprecht wel leuk! (Tijdens het moment vermaak ik mij goed), maar ben altijd achteraf teleurgesteld dat het hem weer niet was. En dan voelt het altijd goed om even de frustratie op fok van mij af te schrijven, en dan kan ik erna alleen maar lachen over mijn dates en voelt het juist inderdaad als verrijking van mijn ervaringquote:Op maandag 10 juni 2019 12:14 schreef Telefono het volgende:
Ik ben zelf 1.77 en vind het fijn als een vrouw net zo groot of kleiner is. Kan mij ook wel voorstellen dat een vrouw wel fijn vind als een man iets groter is. Heb ik ook wel regelmatig gehoord, dat ze dat gevoelsmatig fijn vinden.
Maar TS, ik denk dat de lengte in dit geval niet het probleem is. Je geeft zelf al aan bij je ex dat je toen overal doorheen keek omdat je hem leuk vond. Als ik zie hoe graag je wil, hoeveel dates je tegelijk hebt en dat nooit wat word en al je topics hier, van een jongen die honden uitlaat voor een meisje tot iemand die graag in het park een man wil scoren denk ik dat je karakter het probleem is.
Je wil zo graag, bent eigenlijk erg wanhopig heb ik het idee terwijl je juist ook erg zou kunnen genieten van de dates. Je leert er altijd weer van, het is leuk (meestal dan) en vroeg of laat kom je de ware tegen. Dat lijk jij in je zoektocht te vergeten.
Ik denk dat je bij het begin moet beginnen, dat is je mindset.
Dus?quote:Op maandag 10 juni 2019 12:01 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb nog geen/ niet perse aantrekking ervaren maar bij de beste jongens ervaar ik niet meteen aantrekking. Dit is iemand waar zoiets kan groeien denk ik. Net zoals dat mijn ex verliep.
Als je echt 'de ware' zoekt, zou ik echt stoppen met je enorme lijst met eisen qua uiterlijk en overige zaken. De ware vind je hier met een vlugge date waarbij jij je lijstje afgaat en plusjes en minnetjes zet en een eindconclusie trek.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:14 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Die bak met frustratie zegt niks over of ik mezelf een 'goede catch ' vind. Dat is echt een onterechte conclusie... Je kan daar geen if then statement van maken.
'zijn al die kerels niet goed bij hun hoofd' ? Wie bedoel je? De mannen die ik date zeg ik niet dat ze niet goed bij hun hoofd zijn maar dat ze gewoon niet mijn ware zijn. Zo vreemd is zoiets niet. Er zijn wel meer mensen niet de ware. Ik heb dat nergens gezegd dus je verdraaid alles.
+1quote:Op maandag 10 juni 2019 12:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Praat geen shit. 9 van de 10 keer neemt Scary de moeite om mensen van zinnig advies te voorzien. Jij blaat alleen maar over jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |