Hehequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee filmpje. Wat is een snuittas? Een heuptasje om je neus?
Ben je gaan lopen ofzoquote:
heel veel stops onderweg.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Ben je gaan lopen ofzo
5,5 uur over iets meer dan 100 km![]()
uur en een kwartier, 20 minuten tops.quote:
Dat was de heenweg idd. Op één dag zowel mijn snelste als langzaamste rit van/naar de Ring gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uur en een kwartier, 20 minuten tops.
Pfuu, daar ben ik al een tijd niet geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was de heenweg idd. Op één dag zowel mijn snelste als langzaamste rit van/naar de Ring gehad.
Staan geen hengels meer daarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfuu, daar ben ik al een tijd niet geweest
Vliegvissen is ook niet echt mijn ding.. Dikke karpers zijn leuker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef Anne het volgende:
Kleine smurrufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of moet dat ook in een spoiler
Return of the Unox-muts
Nee hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Kleine smurrufOf moet dat ook in een spoiler
Liever niet zelfs.
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]sta jij daar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef Anne het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, sjees morgen van 1 tot 3 rond in de leswagen maar komen daar niet in de buurtquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2019 22:17:57 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: