Ik heb geen idee wat je zegt :’)quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag mijn eerste autotest filmpje gepubliceerd. De laatste 3 seconden zijn de schuld van PTA SCBen benieuwd hoeveel mensen die referentie door gaan hebben.
![]()
Das een import Duitser die export Fries praatquote:
Wat overigens ook prima te combineren is in één wagen!quote:
Net als export Fries en import Duitserquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat overigens ook prima te combineren is in één wagen!
Het grootste deel van Fryslân ligt in Duitslandquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Net als export Fries en import Duitser
C rijbewijs halen dus. Of met fristi op padquote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Werkgever wil dat ik meer met trucks ga rijdenGeen probleem mee.
Eerst op eigen terrein wat omknoeien (eigen keus) dan evt later voor C. Kan ik met nog meer persreisjes mee. :’)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
C rijbewijs halen dus. Of met fristi op pad
Beginnen met het truckstar festival ?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eerst op eigen terrein wat omknoeien (eigen keus) dan evt later voor C. Kan ik met nog meer persreisjes mee. :’)
Waar gaan we heen Fristi?
Daar ben ik niet. En die T500 heeft een dagcabine, weer je t zeker?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beginnen met het truckstar festival ?
Nemen we die Scania van T500 die bij je werkgever te koop staat
Die Deense FH mag ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet. En die T500 heeft een dagcabine, weer je t zeker?
Wansmaak is ook een soort smaakquote:Op zaterdag 13 juli 2019 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat interieur -O_ en zelfs de A stijlen bekleed.
waarom zo’n lensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Na jaren met tweedehands camera’s en bejaarde lenzen, nu eens nieuw gekocht. Meteen goed geïnvesteerd. Canon M50 met Tamron 18-400 en nog van alles er bij.
Is me aangeraden door een vriend die bij Canon werkt, die zegt dat ie erg goed is voor circuitwerk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:38 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom zo’n lens![]()
Groot zoombereik lijkt leuk, maar je levert behoorlijk in op kwaliteit.
En waarom een "EVIL"quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:38 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom zo’n lens![]()
Groot zoombereik lijkt leuk, maar je levert behoorlijk in op kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |