Ja, is veel zuiniger, snap ik.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die gebruik ik momenteel alleen nog op de lange afstand.
Met de Saab naar Vuren en terug met mijn rijstijl is een half tankje diesel. Met de Sam twee of drie keer benzine tanken en Max 80 kmh. Met de Renault net op een volle tank benzine heen en weer als ik me inhoud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Same - same als met moderne auto's en motoren he; hoe meer erop zit, hoe meer er stuk kan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:39 schreef PluggieOD het volgende:
De F-001 (F-35A) was vandaag al stuk op Volkel. Sensorprobleem. Hehehe.
Valt wel mee, ik doe het graag, lekker effe bezig, muziekje erbij, eigen tempo, niks mis meequote:Op maandag 17 juni 2019 22:28 schreef daNpy het volgende:
Het kost wel een boel energie he
Hier aan de laatste loodjes voor het huis, gisteren de meubels al gehaald, maar er moet nog het eea geverfd worden op de BG. Morgen weer verder, 's avonds naar Deutschland voor de 24u.
Same old same old idd, tis allemaal niet meer zo wild op de FOK!s.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Life gaat goed! En hier? ik zie nog veel dezelfde posters. :-)
liever op social media memes posten over hoe kut het leven is en hoe graag je anders behandeld zou willen wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen zitten tegenwoordig liever in hun eigen bubbel, terwijl een forum een groot bubbelbad is.
Moet je je kamer opnieuw behangenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Life gaat goed! En hier? ik zie nog veel dezelfde posters. :-)
Dompel je dan op je zolderkamer onder in ons warme bubbelbadquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
liever op social media memes posten over hoe kut het leven is en hoe graag je anders behandeld zou willen worden
Muv betaalbaar voldoet een G-klasse Landaulette wel aardigquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nu dus 3 auto’s
Saab voor de lange ritten
Cabrio (die dit weekend de officiële verkoop in gaat) als filmauto en voor de spielerei
Samurai die erg gaaf is maar waar we in de praktijk maar vier keer per jaar mee rijden.
Eigenlijk wil ik terug naar één auto op het moment dat mijn halve miljonair zijn laatste roetvlok uitblaast. Zit oa naar Saab cabrios op diesel en lpg te kijken. Maar zijn er nog auto’s die ik over t hoofd zie? Betrouwbaar, betaalbaar, leuk, geschikt als filmauto en 4x4 is niet erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |