Ja dat dus..quote:
Is ook niet te snappen want staat er toevallig correctquote:
Ja, bedankt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bedoelt u
[ afbeelding ]
img]https://i.imgur.com/z63Pk8p.jpg[/img]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijvenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook niet te snappen want staat er toevallig correct
Ned nied?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijven
You just did.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nee ok, dan snap ik waar t over gaat. Maar kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt ooit snurkent zou schrijven
Die filmpjesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bedoelt u
[ afbeelding ]
img]https://i.imgur.com/z63Pk8p.jpg[/img]
Je gaat maar lekker in het onreine hutje aan het eind van de straat bivakkeren met je browniesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dusdanig ongesteld dat ik zin heb in perfecte chocoladebrownies met walnoten erin
Wieeeee heeft een goed recept voor mij?
Graag ook in kleine porties te maken![]()
![]()
![]()
Kom maar halen. Al zitten er pecannoten in. Ik heb ook aardbeien en mascarponequote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dusdanig ongesteld dat ik zin heb in perfecte chocoladebrownies met walnoten erin
Wieeeee heeft een goed recept voor mij?
Graag ook in kleine porties te maken![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik zit hier al aan het einde van de straat, in mijn huishutquote:Op zondag 9 juni 2019 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker in het onreine hutje aan het eind van de straat bivakkeren met je brownies
Integratie enzo
Eigenlijk gewoon een permanent onreine status zegmaar?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit hier al aan het einde van de straat, in mijn huishut
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kom maar halen. Al zitten er pecannoten in. Ik heb ook aardbeien en mascarpone
Gezouten pecan is ook lekker maar die heb ik niet in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij deze dus vaker gemaakt?
Ik heb met brownies weleens mis gezeten en niks ergers dan saai chocoladegebakOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Preciesquote:Op zondag 9 juni 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een permanent onreine status zegmaar?
Deze is lekker ja. @Vanyel gaf me de tip een tijdje terug.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezouten pecan is ook lekker maar die heb ik niet in huis.
Jij deze dus vaker gemaakt?
Ik heb met brownies weleens mis gezeten en niks ergers dan saai chocoladegebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |