Heyquote:
Sterk tegenargumentquote:
Dat was geen tegenargument, ik had het over de actie van Ozil en jij vroeg waarom ik Erdogan een debiel vind. Dat stond geheel los van de discussie. (en dit staat ook weer geheel los van het inzicht hebben ja of nee, ik refereerde overduidelijk aan haxball)quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sterk tegenargument
Voor de goede orde, GGMM en ik hadden gisteren een discussie en na een tegenargument van mij was hij angstvallig stil.
Zie iedereen druk caren.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sterk tegenargument
Voor de goede orde, GGMM en ik hadden gisteren een discussie en na een tegenargument van mij was hij angstvallig stil.
Hij lijkt me typisch een KLB eencellige, na al die jaren zou je toch wel moeten weten dat daarop reageren zinloos is.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen tegenargument, ik had het over de actie van Ozil en jij vroeg waarom ik Erdogan een debiel vind. Dat stond geheel los van de discussie. (en dit staat ook weer geheel los van het inzicht hebben ja of nee, ik refereerde overduidelijk aan haxball)
Jij Vollenhoven, bent heel dom.
Sorryquote:Op zondag 9 juni 2019 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij lijkt me typisch een KLB eencellige, na al die jaren zou je toch wel moeten weten dat daarop reageren zinloos is.
Maar waarom vind je Erdogan een debiel?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen tegenargument, ik had het over de actie van Ozil en jij vroeg waarom ik Erdogan een debiel vind. Dat stond geheel los van de discussie. (en dit staat ook weer geheel los van het inzicht hebben ja of nee, ik refereerde overduidelijk aan haxball)
Jij Vollenhoven, bent heel dom.
Flikker op met je Erdogan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar waarom vind je Erdogan een debiel?
Grappig zeg.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Vollenhoven het volgende:
Wel grappig dat er gehaat wordt op de KLB SC (dat trouwens mongolen zijn), maar zodra er een discussie is wordt er zoals in de KLB SC gekankerd door de vriendjes van Jan en alleman.
Ik merk niet echt veel niveauverschil, tussen de twee sc's.
Ga je nog wat leuks doen morgen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Vollenhoven het volgende:
Wel grappig dat er gehaat wordt op de KLB SC (dat trouwens mongolen zijn), maar zodra er een discussie is wordt er zoals in de KLB SC gekankerd door de vriendjes van Jan en alleman.
Ik merk niet echt veel niveauverschil, tussen de twee sc's.
Hoiquote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Grappig zeg.
Heb je meer van zulke grappige verhalen
Dat zal niet meevallen als je er een kleine bij krijgt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jawel.
Moet alleen rustig aan doen en vaak controle
Tijd voor een au pair, Nelis.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen als je er een kleine bij krijgt.
Die moeten in Londen toch wel te vinden zijn.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:47 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tijd voor een au pair, Nelis.
Heb gehoord dat @:tarado verstand heeft aan welke kwaliteiten een au pair moet voldoen.
de lelijkste nemenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:47 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tijd voor een au pair, Nelis.
Heb gehoord dat @:tarado verstand heeft aan welke kwaliteiten een au pair moet voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |