Ik had verjaardag visitequote:Op zondag 9 juni 2019 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan vandaag?![]()
ik niet zo heel veel eigenlijk
Alweer jarig ?quote:Op zondag 9 juni 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had verjaardag visite![]()
Wel buiten gezeten in de zon, of geen mooi weer daar?
Ja, of je zit uren te emmeren over een detail, omdat je het maar niet goed krijgtquote:Op zondag 9 juni 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik maak het ook veel mee in de modelbouw dat iemand vraagt naar de juiste kleur of camouflagepatroon terwijl die er niet is. Men gebruikte wat voor handen was.]
Ook lekker.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat heb ik nog nooit geprobeerd![]()
ik doe en van alles heen, bosbessen, aardbeien, banaan etc. etc. ...
zou de koning van Siam zeggen
hier is het wel mooi weer.... beetje te zonnig voor mijquote:Op zondag 9 juni 2019 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik had verjaardag visite![]()
Wel buiten gezeten in de zon, of geen mooi weer daar?
oh... ik gaat eens kieken!quote:Op zondag 9 juni 2019 18:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook lekker.
Hier gevonden: https://www.ah.nl/allerha(...)he-munt-en-komkommer
Ja hier was ook best warm in de zon, volgende week ook weer even wandelen denk ik..mits het weer zo blijft als vandaagquote:Op zondag 9 juni 2019 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
hier is het wel mooi weer.... beetje te zonnig voor mijalleen effe naar Dirk gelopen,
vanavond ga ik wandelen, in ieder geval 5 km en alles erbij in mooi mee genomen![]()
spieren kweken
ik ga altijd 's avonds wandelen ...quote:Op zondag 9 juni 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja hier was ook best warm in de zon, volgende week ook weer even wandelen denk ik..mits het weer zo blijft als vandaag
' S avonds ik ook, mits ik er zin in heb en ligt ook aan t weerquote:Op zondag 9 juni 2019 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga altijd 's avonds wandelen ...
gedoe en gedoe![]()
ik ga even iets eten Mousaka
Ik ook als ik zin heb.quote:Op zondag 9 juni 2019 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
' S avonds ik ook, mits ik er zin in heb en ligt ook aan t weer
Eetse
quote:
Hoelang is lang?quote:Op zondag 9 juni 2019 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was al lang weg daar toen jij geboren werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |