Michael ben jij dit?quote:Op zondag 9 juni 2019 16:06 schreef Hippocratos het volgende:
die altijd maar overal door beledigd zijn. Als je kritiek uit op de islam ben je een racist, bij kritiek op het christendom/katholicisme ben je een zelfhater, als je een grap maakt over spleetogen of nummer 63 dan haat je alle Aziaten blijkbaar, ook maar ENIGE kritiek op Joden staat gelijk aan antisemitisme. Gadverdammega allemaal lekker weg met jullie jankverhaaltjes. Stel je een keer niet aan als je kritiek krijgt. Echt, word volwassen en trek je er niet van aan. Lach er om. Is je leventje dan echt zo oninteressant dat je iemand dan voor van alles en nog wat weg moet zetten?
Klacht: van die figuren die overal over beledigd zijn.
Hoezo bepaal jij wat overbodig getier is?quote:Op zondag 9 juni 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik voel me op mijn teentjes getrapt door dit topic
Ik schijn moderator te zijn. Verder ga ik dat niet hier bespreken, das alleen maar offtopic gebrabbel. Daar hebben we een feedbacktopic voor.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:13 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Hoezo bepaal jij wat overbodig getier is?
volgens het topic van @De_Onnoembare ben jij dan een white liberalquote:Op zondag 9 juni 2019 16:14 schreef Sigaartje het volgende:
Mensen zijn verschrikkelijke wezens.
Vooral de blanke.
zo'n figuur loopt ook bij mij op het werk, is uiterst sensitief voor letterlijk bijna allesquote:Op zondag 9 juni 2019 16:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb een collega die echt dagen niet kan slapen als je het niet met haar eens bent. Opzouten daarmee![]()
![]()
bert altijd +1quote:Op zondag 9 juni 2019 16:29 schreef Hyaenidae het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_over_beledigen.html
Vaak wel.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:14 schreef Sigaartje het volgende:
Mensen zijn verschrikkelijke wezens.
Vooral de blanke.
Ik door jouquote:Op zondag 9 juni 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik voel me op mijn teentjes getrapt door dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |