De eerste versnelling gebruik je alleen om op te trekken, niet om langer in te rijden.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:48 schreef bestuurder het volgende:
en als ik in eerste versnelling zit moet ik al direct naar 2 de zelfs tijdens bochten ga ik naar 2 de anders maakt die auto heel veel lawaai
Hoe moet dan Appen onderweg? En een peuk draaien?quote:Op zondag 9 juni 2019 08:40 schreef daNpy het volgende:
Handen op kwart voor 3 of iets daarboven, en het stuur alleen los laten om te schakelen. Daarmee kun je 90% van de bochten maken.
Je kan toch wel sturen en schakelen tegelijk?quote:Op zondag 9 juni 2019 08:59 schreef bestuurder het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 juni 2019 08:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
De eerste versnelling gebruik je alleen om op te trekken, niet om langer in te rijden.
[/quote
maar als ik bijvoorbeeld aan een hoek sta en ik wil naar links dan moet ik in het midden van de straat die ik oprij schakelen naar 2de want anders gaat die auto heel veel lawaai maken in 1ste terwijl ik nog niet rechtgekomen ben met de auto
ja da gaat wel maar da's dan met 1 hand en waar moet je dan je handen weer zetten ? weer op kwart voor 3 dan? m'n handen komen altijd anders terecht denk ikquote:Op zondag 9 juni 2019 09:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je kan toch wel sturen en schakelen tegelijk?
Vlakke hand en draaien?quote:Op zondag 9 juni 2019 09:03 schreef bestuurder het volgende:
heee jongens ik kan wel sturen he :p
maar niet met de overpak en doorgeefmethode lol
Terugsturen is in principe de andere kant op sturen, dus dan pak je de overpak- of doorgeefmethode de andere kant op.quote:Op zondag 9 juni 2019 09:02 schreef bestuurder het volgende:
en ik stuur dan met de verkeerde hand terug denk ik .
wel dat doe ik maar ik denk dat m'n handen verkeerd staanquote:Op zondag 9 juni 2019 09:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Terugsturen is in principe de andere kant op sturen, dus dan pak je de overpak- of doorgeefmethode de andere kant op.
Ja dat is ook optie maar dat kan Je controlerenquote:Op zondag 9 juni 2019 10:24 schreef bestuurder het volgende:
[..]
wel dat doe ik maar ik denk dat m'n handen verkeerd staan
Je moet je handen zetten waar het nodig is. Sturen kan met een hand tenzij je geen stuurbekrachtiging heb en zelfs dan is het erg makkelijk om je stuur te laten vieren wanneer je de bocht uit komt.quote:Op zondag 9 juni 2019 09:02 schreef bestuurder het volgende:
[..]
ja da gaat wel maar da's dan met 1 hand en waar moet je dan je handen weer zetten ? weer op kwart voor 3 dan? m'n handen komen altijd anders terecht denk ik
Voorlopig rijbewijs is hetzelfde als theorie in Nederland. Dus dan kun je niks, maar in België mag je dan wel rijden met iemand (je pa bijvoorbeeld) er naast (of 20 uur rijles en dan zonder iemand er naast, maar in 20 uur leert iedereen wel sturen).quote:Op zondag 9 juni 2019 09:29 schreef Ridocar het volgende:
Voorlopig rijbewijs? TS is een Belg, gok ik zo.
Maar zelfs dan zou je de basale dingen als sturen toch minimaal moeten kunnen, voorlopig rijbewijs of niet.
Dat gaat redelijk eenvoudig in Belgie.quote:
ambetantquote:Op zondag 9 juni 2019 10:54 schreef bestuurder het volgende:
het is niet leuk zo autorijden maar ambetant
quote:
Je moed even controleren of bij je linker hand je duim rechts zit en bij links zit die dan rechts en als dat zo is is dan staan je handenbwel goed dan licht het daar niet aanquote:Op zondag 9 juni 2019 10:24 schreef bestuurder het volgende:
[..]
wel dat doe ik maar ik denk dat m'n handen verkeerd staan
Belgen kunnen zelden autorijden, want geen les en flutexamen. Verkeerd aangeleerd= verkeerd automatiseren.quote:Op zondag 9 juni 2019 09:29 schreef Ridocar het volgende:
Voorlopig rijbewijs? TS is een Belg, gok ik zo.
Maar zelfs dan zou je de basale dingen als sturen toch minimaal moeten kunnen, voorlopig rijbewijs of niet.
Ze kunnen ook geen normale snelwegen bouwen daarquote:Op zondag 9 juni 2019 16:15 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Belgen kunnen zelden autorijden, want geen les en flutexamen. Verkeerd aangeleerd= verkeerd automatiseren.
Ts moet gewoon een paar lessen nemen. Nu is alles nog vers. En wees gerust, 90% van jouw landgenoten kan ook niet sturen.
Ja idd dat ook. Maar ok dat komt beetje met de tijd héquote:Op zondag 9 juni 2019 16:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Terugsturen na een bocht? Kwestie van gas bij geven en vanzelf terug laten komen toch? Zelden dat ik bewust terug stuur na een bocht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |