Oh, dat is één van de richtinggevers van de partij en zit tegenwoordig vaak bij M om alles van het FvD goed te praten. Jong ventje nog.quote:
Soort spindocter toch.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat is één van de richtinggevers van de partij en zit tegenwoordig vaak bij M om alles van het FvD goed te praten. Jong ventje nog.
quote:Op zondag 9 juni 2019 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je onderburen toch of ben ik nu in de warr
Had ik dat tegen jou gezegd dan? Maar anyway wat ik net zeiquote:Op zondag 9 juni 2019 01:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat neem ik je geheel niet kwalijk. Maar ik ben hier echt niet de wijsneus.
Ze kunnen gewoon niets alleen.quote:
Ik neem het jou niet kwalijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik dat tegen jou gezegd dan? Maar anyway wat ik net zei
Dacht dat Scrut ook iets had .. maar das me...quote:Op zondag 9 juni 2019 01:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring.
Mijn benedenbuurman is op vakantie en zijn broer past op de kat. Die draaide harde muziek. Normaal heb ik van die benedenbuurman nooit last.
Mijn bovenburen zijn 3 jonge gasten van rond de 26. Kamerverhuur. De verhuurder is zo'n vastgoedklootzak die de boel voor de hoofdprijs verhuurt.
Er zit een houten vloer in. Ellende dus.
Wat een slechte tekstquote:Op zondag 9 juni 2019 01:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring.
Mijn benedenbuurman is op vakantie en zijn broer past op de kat. Die draaide harde muziek. Normaal heb ik van die benedenbuurman nooit last.
Mijn bovenburen zijn 3 jonge gasten van rond de 26. Kamerverhuur. De verhuurder is zo'n vastgoedklootzak die de boel voor de hoofdprijs verhuurt.
Er zit een houten vloer in. Ellende dus.
Slaap ze, ik ga ook zoquote:
Dat kan al niet goed gaan met zo’n voornaamquote:Op zondag 9 juni 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat is één van de richtinggevers van de partij en zit tegenwoordig vaak bij M om alles van het FvD goed te praten. Jong ventje nog.
Hey Broquote:
Dat is juist de kracht van het FvD. Zij gebruiken net als Trump destijds methoden ontwikkeld door Cambridge Analytica. Dat heet tegenwoordig anders maar die methode werkt nog steeds. Kort gezegd: als je de leugen maar keer op keer, zonder terughoudendheid herhaalt, gaan genoeg mensen het geloven.quote:
Kijk maar naar religie.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van het FvD. Zij gebruiken net als Trump destijds methoden ontwikkeld door Cambridge Analytica. Dat heet tegenwoordig anders maar die methode werkt nog steeds. Kort gezegd: als je de leugen maar keer op keer, zonder terughoudendheid herhaalt, gaan genoeg mensen het geloven.
quote:
Yep, ik noem het ook wel het Facebook-effect.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van het FvD. Zij gebruiken net als Trump destijds methoden ontwikkeld door Cambridge Analytica. Dat heet tegenwoordig anders maar die methode werkt nog steeds. Kort gezegd: als je de leugen maar keer op keer, zonder terughoudendheid herhaalt, gaan genoeg mensen het geloven.
Cause of all the wars.quote:
Je had hem al klaar staanquote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 01:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cambridge Analytica avant la lettre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |