operatie ooit .. iet om te vergetenquote:Op zondag 9 juni 2019 01:11 schreef D. het volgende:
[..]
Van een kriebel in je keel?
Dat klinkt zorgwekkend
Bij Chuff zijn hersenen inquote:Op zondag 9 juni 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Ooit gehoord dat amandelen gedeeltelijk terug kunnen groeien?
Ik vind het knap dat je het doet, bij dezequote:
Om eerlijk te zijn wel jaquote:Op zondag 9 juni 2019 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Voel je je verheven boven ons abnormale mensen?
Daar trap ik niet in hoorquote:Op zondag 9 juni 2019 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrut komt weer goed weg als 'normaal mens'
Ik kan ruim 90% hier in die categorie indelen.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 9 juni 2019 01:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, sorry dan dat ik je weer met beide benen op aarde zet
Ik word elke dag begroet met ....quote:
Ik zeg dat irl ook vaak. Dan beginnen mensen meestal te lachen. Dat is geen goed teken, zeker?quote:Op zondag 9 juni 2019 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel, daar moet je doorheen kijken.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg dat irl ook vaak. Dan beginnen mensen meestal te lachen. Dat is geen goed teken, zeker?
Je hebt je schrijfsel over vandaag ingestuurd?quote:Op zondag 9 juni 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgend weekend onverwacht vrij om te doen wat ik zelf wil
Nee, dat kan niet. Ik behoor nooit tot de meerderheid.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan ruim 90% hier in die categorie indelen.
Neil is jouw buurman?quote:
Nee, dat schrijf ik morgen op z'n vroegst.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt je schrijfsel over vandaag ingestuurd?
Ik denk dat zijn danspartner dan..quote:Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Je hebt je schrijfsel over vandaag ingestuurd?
Heeft ie die?quote:Op zondag 9 juni 2019 01:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn danspartner dan..
Ja, jullie douchen enzoquote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk jij weet hoe het werkt , shake hands met Maxima 123
Dat kan. Tijdelijk, heb ik ook weleens.quote:
Dat !quote:
Ja jij duikt oook op de raarste momenten opquote:Op zondag 9 juni 2019 01:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat kan. Tijdelijk, heb ik ook weleens.
Ik zeg er niets over.quote:
Meestal in de avond/nacht. Ligt aan mij en ik weet het.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij duikt oook op de raarste momenten op
Ik spreek dat altijd zo uit zoals ik dat vroeger als kind Ko van Dijk heb horen zeggen. LLLLLLOL MAKEN!quote:
Wil je mijn medicatie eens gebruiken? Lijkt me niet goed, dus gewaarschuwd.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij duikt oook op de raarste momenten op
Nee dank je pot . lief van je aanbod , dat welquote:Op zondag 9 juni 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil je mijn medicatie eens gebruiken? Lijkt me niet goed, dus gewaarschuwd.
Was het erg daar boven?quote:
Weinig van gemerkt tot ik ff naar de super ging.. harde zuidelijke woei waar ik op mn flat geen enkele last van hadquote:
Maak van je hart geen moordkuilquote:
Niks van meegekregen ik heb een gat in de dag geslapen. .quote:
quote:
Bas? Gitaar? Scrut?quote:Op zondag 9 juni 2019 01:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ik heb een gat in de dag geslapen. .
Ook vanochtend, na een mailtje aan mijn benedenbuurman, geen last meer gehad van een basdreun.
Benedenbuurman is op vakantie en zijn broer past op de kat![]()
Broer wist niet hoe gehorig het hier is.
Werd al sinds afgelopen zondag wakker van die basdreun.
Ah, ze het zelf laten ondervinden is vaak de beste manier.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Niks van meegekregen ik heb een gat in de dag geslapen. .
Ook vanochtend, na een mailtje aan mijn benedenbuurman, geen last meer gehad van een basdreun.
Benedenbuurman is op vakantie en zijn broer past op de kat![]()
Broer wist niet hoe gehorig het hier is.
Werd al sinds afgelopen zondag wakker 's ochtends van die basdreun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |