Is een feestdag. Eerstvolgende pas weer met Kerstquote:Op maandag 10 juni 2019 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je nu vrij of ben je aan het werk?
@haags_kwartiertje is gewoon aan het werk...quote:Op maandag 10 juni 2019 15:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een feestdag. Eerstvolgende pas weer met Kerst
Hij werkt voor zichzelf en ik niet helaasquote:Op maandag 10 juni 2019 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is gewoon aan het werk...
jij werkt niet voor jezelf? Dan zou ik maar stoppen met werken, de enige voor wie je iets moet doen ben je zelfquote:Op maandag 10 juni 2019 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij werkt voor zichzelf en ik niet helaas
quote:Op maandag 10 juni 2019 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij werkt niet voor jezelf? Dan zou ik maar stoppen met werken, de enige voor wie je iets moet doen ben je zelf
Dat klopt.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is gewoon aan het werk...
Niet zo enthousiastquote:
Iedereen valt uiteindelijk om.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed al die junks vallen uiteindelijk om dus dat komt vast goed
Misschien moet ik maar gaan gebruiken dan.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet best waar ik op doel kaneelstokje
Is Noel nog steeds zo'n junk? hij was toch ook al gestopt met roken?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed al die junks vallen uiteindelijk om dus dat komt vast goed
Wil je ook weg dan maar krijg je dat niet voor elkaar?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gaan gebruiken dan.
Haha uiteraard gefaald, als je noel zegt dan zeg je drugs dat is altijd zo geweestquote:Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is Noel nog steeds zo'n junk? hij was toch ook al gestopt met roken?
Heb de afgelopen 2 maanden welgeteld 1 note gehadquote:Op maandag 10 juni 2019 18:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha uiteraard gefaald, als je noel zegt dan zeg je drugs dat is altijd zo geweest
Zie je toch ook wel aan zijn postgedrag
Oh dacht dat je doodgaan bedoeldequote:Op maandag 10 juni 2019 18:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je ook weg dan maar krijg je dat niet voor elkaar?
Afgestompt omdat bepaalde gebieden in de hersenen blijvend zijn aangetastquote:Op maandag 10 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 2 maanden welgeteld 1 note gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |