Lekker hoor, nog plannen vandaag?quote:Op maandag 10 juni 2019 07:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Maar afgelopen dagen goed uitgeslapen
Ik moet even wat achterstallig werk inhalen. Was een weekend weg.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Lekker hoor, nog plannen vandaag?
quote:Op maandag 10 juni 2019 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee niet echt, vanmiddag alleen even langs mijn oude buurman om mijn gereedschap op te halen.
Nee eigenlijk niet. Wel veel wind gister en af en toe wat regen maar mocht de pret niet drukken.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jullie daar nog veel overlast van het weer gehad?
Hier viel gelukkig mee, maar in Groningen vielen de bomen om. Vriend heeft hele drukke nacht gehadquote:Op maandag 10 juni 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Wel veel wind gister en af en toe wat regen maar mocht de pret niet drukken.
Ja das klote.quote:Op maandag 10 juni 2019 07:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier viel gelukkig mee, maar in Groningen vielen de bomen om. Vriend heeft hele drukke nacht gehad
haha! vet random 🤓🤓quote:Op maandag 10 juni 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Gourmetten, toch wel een beetje de SBS6 Shownieuws manier om voedsel binnen te krijgen.
Is het financieel zo slecht dat je kattenvoer eetquote:
Jaquote:Op maandag 10 juni 2019 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het financieel zo slecht dat je kattenvoer eet
hoef je geen aparte maaltijden voor de katten te kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is het financieel zo slecht dat je kattenvoer eet
Je kan ook de restjes geven. Dan hoef je nooit kattenvoer kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 15:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoef je geen aparte maaltijden voor de katten te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |