Ik had ooit een Milka Praline verslaving, maar die bestaan niet meerquote:Op zondag 9 juni 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En Milka, ik weet nog dat het hier niet te verkrijgen was.
Ja, Flea is een heerlijke bassist. Hij speelt eigenlijk heel jazzy.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij vind de bas fijn in hun muziek zeker?
Oh ik had moeten kwooten ..quote:Op zondag 9 juni 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar apart dat je wilt pijpen dan
Sla hem in elkaar joh.quote:
Ja dat vind ik ook, geeft een geinig effect aan de nummersquote:Op zondag 9 juni 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Flea is een heerlijke bassist. Hij speelt eigenlijk heel jazzy.
Echt die wilt iedereen in mekaar meppen altijdquote:Op zondag 9 juni 2019 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent veel te gewelddadig ingesteld
Dat keert zich nog ooit eens tegen je hoor
Op zich wel apart hoor, want hij kan geen noot lezen en heeft ook weinig verstand van akkoorden of toonladders.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, geeft een geinig effect aan de nummers
Vind ik niet maar ik ben wel fan, niet echt objectief danquote:Op zondag 9 juni 2019 00:13 schreef D. het volgende:
RHCP was begin jaren '90 nog te pruimen, daarna gingen ze hun trucjes herhalen, en zo mainstream mogelijk klinken
Helemaal niet, moet ik dat er even inslaan?quote:Op zondag 9 juni 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt die wilt iedereen in mekaar meppen altijd
Aap heeft gelijkquote:Op zondag 9 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit gelijk weer in de RHCP uur hier, Aap kwekken herrie
Jaquote:Op zondag 9 juni 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zich wel apart hoor, want hij kan geen noot lezen en heeft ook weinig verstand van akkoorden of toonladders.
Iedere gek zijn gebrekquote:Op zondag 9 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik niet maar ik ben wel fan, niet echt objectief dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |