Sas kan niet bannen.quote:
quote:
Minimaal. Ik geloof dat ik m'n vader twee jaar niet gezien heb. Ga ik wel weer een hoop vuile blikken over krijgen van de familie van zijn vriendin. We wilden eigenlijk iets zonder die lui organiseren want dat matcht voor geen meter. Helaas wou m'n vader ze er per se wel bij hebbenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet bij Tonja in de klas gezeten.
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Na het *succes* van zijn laatste foto was hij ineens weg.
Vast weer elders opgedoken met weer een nieuwe accountquote:Op zondag 9 juni 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh niet gecheckt nog maar hij is opeens
Ik denk dat er uiteindelijk toch een meisje in de shoarmatent ingetrapt is.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh niet gecheckt nog maar hij is opeens
Ja binnenkort komt er weer een dorpsgek binnen hier,quote:Op zondag 9 juni 2019 00:58 schreef D. het volgende:
[..]
Vast weer elders opgedoken met weer een nieuwe account
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat er uiteindelijk toch een meisje in de shoarmatent ingetrapt is.
quote:Op zondag 9 juni 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat er uiteindelijk toch een meisje in de shoarmatent ingetrapt is.
Gaat weer relaxt.quote:Op zondag 9 juni 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Minimaal. Ik geloof dat ik m'n vader twee jaar niet gezien heb. Ga ik wel weer een hoop vuile blikken over krijgen van de familie van zijn vriendin. We wilden eigenlijk iets zonder die lui organiseren want dat matcht voor geen meter. Helaas wou m'n vader ze er per se wel bij hebben
En hier is mijn fotooooooquote:Op zondag 9 juni 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja binnenkort komt er weer een dorpsgek binnen hier,ik ben net 40 halloo
Ik zal proberen hem/haar een kans te gunnenquote:Op zondag 9 juni 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja binnenkort komt er weer een dorpsgek binnen hier,ik ben net 40 halloo
Ik de mijne al..ehh... geen flauw idee, 10+ jaar denk ikquote:Op zondag 9 juni 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Minimaal. Ik geloof dat ik m'n vader twee jaar niet gezien heb. Ga ik wel weer een hoop vuile blikken over krijgen van de familie van zijn vriendin. We wilden eigenlijk iets zonder die lui organiseren want dat matcht voor geen meter. Helaas wou m'n vader ze er per se wel bij hebben
Ik ga lekker dubbeldeks en vierkant in de ronte mijn bed induiken.quote:
Slaap ze SBEquote:Op zondag 9 juni 2019 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga lekker dubbeldeks en vierkant in de ronte mijn bed induiken.
quote:Op zondag 9 juni 2019 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga lekker dubbeldeks en vierkant in de ronte mijn bed induiken.
Nee, dan wil hij gelijk douchen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |